וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים את השמלה האיקונית? המתנה של ורסצ'ה ליום ההולדת של ג'יי לו

22.7.2019 / 8:27

אי אפשר לשכוח את השמלה שלבשה ג'ניפר לופז על השטיח האדום של הגראמי בשנת 2000. גם 20 שנה אחרי אותו רגע בלתי נשכח, ש"שבר את האינטרנט" במונחים של אז, בבית האופנה לא מצליחים לשחרר ממנו. עכשיו הם החליטו להעניק לג'יי לו מתנה מיוחדת

ג'ניפר לופז ורסצ'ה 2000. GettyImages
אחת השמלות הכי מדוברות שיש. ג'ניפר לופז בטקס הגראמי בשנת 2000/GettyImages

בית האופנה ורסצ'ה מפנק את ג'ניפר לופז במתנה מושלמת לרגל יום ההולדת ה-50. תשכחו משמלה בעיצוב אישי או פריט וינטג' לארון הפרטי - בוורסצ'ה הולכים לייצר פיס בלתי נשכח בהשראת הכוכבת. בית האופנה המצליח חבר למותג Concepts והכריז על מהדורה מוגבלת לרגל יום ההולדת של ג'יי לו שייערך ב-24 ביולי. מדובר בנעל שהיא כולה מחווה לשמלה האיקונית שלבשה לופז לטקס הגראמי בשנת 2000, והפכה להיות אחד הפריטים המדוברים ביותר של אותו עשור ובכלל.

הנעל מעוצבת בצורת סניקרס עם פלטפורמה עדינה ופרינט בגוונים של ירוק-כחול, זהים לאלו שעל השמלה הטרופית שלבשה ג'יי לו לפני כמעט 20 שנה. העלות - 1,075 דולר. אבל בשביל פריט כזה שווה בארון אולי כדאי להשקיע את הכסף. הנעליים, שמתאימות גם לנשים וגם לגברים, יהיו זמינות לרכישה החל מיום שישי הקרוב בחנויות המותג Concepts בארצות הברית - וכמובן באתר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שמלת המשי בצבעים הטרופיים עם המחשוף הנדיב במיוחד שלבשה ג'יי לו על השטיח האדום של הגראמי "שברה את האינטרנט", במובנים של שנת 2000. כל כך הרבה אנשים חיפשו מידע על השמלה אחרי שהכוכבת לבשה אותה, עד שהיא אפילו קיבלה ערך ויקיפדיה משל עצמה. יש הטוענים שהיא הייתה הטריגר ללידתו של "גוגל תמונות".

לופז דיברה בעבר על הבחירה ללבוש דווקא את השמלה הזו והודתה שזו הייתה החלטה של רגע וממש לא תכנון מראש. לדבריה, הסטייליסטית שלה דאז אנדריאה ליברמן, הביאה לה שתי שמלות - שמלה לבנה ואת השמלה של ורסצ'ה. הייתה לה התלבטות קצרה, ובסוף ההחלטה התקבלה, בעיקר בעקבות עידודו של המנהל האישי שלה. הזמן הוכיח שזו הייתה ההחלטה הנכונה.

עוד באותו נושא

18 שנים אחרי: ורסצ'ה משחזרים את השמלה האיקונית של ג'יי לו

לכתבה המלאה

השמלה עשתה שירות טוב הן לג'ניפר לופז והן לבית האופנה ורסצ'ה, שהיה צריך לחזור לכותרות בהקשרים אופנתיים חיוביים אחרי הרצח של המעצב הראשי ומייסד בית האופנה ג'יאני ורסצ'ה. אחותו של המעצב, דונטלה ורסצ'ה, שקיבלה לידיה בעל כורחה את בית האופנה אחרי הרצח ב-1997, היא זו שעומדת מאחורי השמלה האיקונית. ההתלהבות הרבה סביב הפריט הייתה תחילתו של עידן חדש עבור בית האופנה והייתה הסימן לשובו של המותג החזק מהניינטיז לקדמת הבמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully