וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליארדרית או מה? הסכום ההזוי שהוציאה קיילי ג'נר על בגדי הים בחופשה

22.7.2019 / 11:45

הג'נרית הצעירה מבלה בימים אלו בחופשה פוטוגנית מעבר לים שמטרתה להשיק את המותג "קיילי סקין". חוץ מתמונות מעוררות קנאה עם הבסטיז שלה, יש שם גם שורה של בגדי ים ממותגי על נחשבים כמו שאנל, דיור וז'אן פול גוטייה

קיילי ג'נר ביקיני. אינסטגרם, צילום מסך
מוכנים לראות את קולקציית בגדי הים של קיילי?/צילום מסך, אינסטגרם

כשאת מיליארדרית, כסף הוא לא אישיו. בטח אם את בחופשה פוטוגנית מעבר לים שמטרתה לקדם את העסק החדש, וכל תמונה שלך באינסטגרם בביקיני היא בוסט רציני למותג. קיילי ג'נר מבלה בימים אלו בחופשת קיץ מעוררת קנאה שהתחילה כמסיבת השקה של המותג "קיילי סקין" והמשיכה לבילוי ארוך ומתמשך עם החברות הכי טובות. במהלך החופשה החליפה קיילי לא פחות מתשעה בגדי ים, והספירה עוד נמשכת. אם חשבתם שהיא קונה אותם בזול, אז כדאי שתחשבו שוב. המחיר הכולל של שבעה בגדי ים של קיילי (וכאמור, כנראה שצפויים לנו עוד דגמים בהמשך) הוא 3,254 דולרים, שהם יותר מ-11 אלף שקלים (11,526 שקלים, ליתר דיוק). ערוץ החיים הטובים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לא מחמיא לשיזוף

עם מניקור תואם

אז איזה בגדי ים היו לנו שם? אחד מהדגמים הוא בגד ים שלם עם חיתוך עמוק בבטן בצורה שמאוד לא מחמיאה לשיזוף. הגוון? בול לקיץ - צהוב ניאוני שאי אפשר לפספס גם ממרחקים. חדות ראייה יבחינו במניקור תואם. מדובר בדגם שהוא שיתוף פעולה בין "קיילי סקין" לבין המותג Mint Swim והוא זמין לרכישה במחיר המאוד נגיש של 49 דולר.

דגם נוסף שראינו שם הוא ביקיני שחור בגזרת קשירה קלאסית בלי גימיקים מיותרים, אבל גם בלי תג מחיר. דגם דומה אבל שונה שהיא לבשה הוא ביקיני שחור שהטופ שלו בגזרת חולצה ולא בגזרת משולשים. מדובר בפריט של המותג Frankies שנמכר במחיר הגיוני גם כן של 185 דולר.

בגד ים קלאסי עם טופ חולצה

אנחנו עדיין בגזרת בגדי הים הנגישים. פיס נוסף שלבשה המיליארדרית בחופשה שלה הוא ביקיני טאי דאי בגווני כחול, בצבע תואם לכל החברות שבאו לבלות איתה, גם הוא של Frankies. תג המחיר: 190 דולר. ועוד ביקיני לבן של Solid & Striped שעולה 168 דולר גם כן תפס את עיני המעריצים.

נבחרת הטאי דאי

הביקיני הלבן זכה רק לסטורי

מוכנות לטפס במחירים? בגד הים הצבעוני ביותר שלבשה ג'נר שייך למיסוני ומדובר בבגד ים שלם עם חיתוכים בצידי הגוף בגווני קשת דהויים שעולה 392 דולר. היא לבשה אותו כשהצטלמה לצד בתה סטורמי, שלבשה דגם זהה. נוסף לו יש גם בגד ים שלם וינטג' של ז'אן פול גוטייה עם פרינט של פסל עם גוף נשי עירום, שקצת מזכיר את בקבוק הבושם האיקוני של המעצב הצרפתי ומאוד דומה לממדי גופה של ג'נר עצמה. עלות בגד הים הזה הוא 590 דולר.

הפריט היקר ברשימה הוא ביקיני וינטג' של שאנל שהופץ ב-1994, שלוש שנים לפני שקיילי בכלל נולדה. המחיר - 1,690 דולר. עוד ברשימה תמצאו בגד ים של דיור עם פרינט צבאי, שגם לו אין תג מחיר אבל אנחנו יכולות להניח שאם היה לו אחד - הוא היה מקפיץ את עלות בגדי הים הכוללת של המיליארדרית בכמה מספרים יפים. ורק מזכירות - החופשה עדיין לא הסתיימה.

בגדי ים תואמים של מיסוני

וינטג' של גוטייה

וינטג' של שאנל

ביקיני צבאי של דיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully