וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תסרוקת חדשה ומפתיעה: איוונקה טראמפ לא צריכה צבעים כדי לבלוט

28.7.2019 / 16:00

בתו של נשיא ארצות הברית והיועצת הפוליטית בבית הלבן הרגילה אותנו ללוקים צבעוניים בתוך האפרוריות המעונבת של הגברים בפוליטיקה, אבל הנה הפעם היא הגיעה לשני אירועים שונים באאוטפיטים קלאסיים בצבע שמנת עם תסרוקת חדשה ומדויקת

איוונקה טראמפ הבית הלבן. GettyImages
תתחדשי על השיער. איוונקה טראמפ באורך חדש/GettyImages

בסוף השבוע האחרון לבשה איוונקה טראמפ שני לוקים בצבע שמנת ובשניהם נראתה נהדר. לא שאנחנו מופתעות, בתו של נשיא ארצות הברית מצליחה לדייק כל לוק שהיא בוחרת ללבוש, ואפילו שבדרך כלל היא מצטיינת בלהכניס צבע לישיבות האפרוריות ומהעונבות בבית הלבן, הפעם גם בצבע סולידי היא מצליחה לשדר ביזנס שיק למופת.

נוסף ללוקים המעניינים של אשת העסקים והיועצת הפוליטית, הבחנו גם בשינוי באורך שיערה. נראה שטראמפ נכנעה לחום הנורא של יולי-אוגוסט והשכילה להבין שהפתרון הטוב ביותר במצב הזה הוא פשוט לקצר מעט את אורך השיער. אחרי שרק הבוקר דיווחנו על השינוי בצבע שערה של בלה חדיד, נראה שגם איוונקה טראמפ קבעה בהול תור לספר במטרה להתחדש ואימצה קארה מרענן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

איוונקה טראמפ הבית הלבן. GettyImages
שסע מפתיע מאוד. טראמפ/GettyImages

את השינוי בשיערה ראינו לראשונה במהלך סוף השבוע, אז היא הגיעה לפגישה בבית הלבן כשהיא לובשת חליפת שני חלקים עשויה משי. מדובר בחצאית מידי עם שרוכים ושסע מפתיע עם ז'קט פפלום תואם בצבע שמנת עם עיטורי פרחים. השסע, שאנחנו רגילות לראות על שטיחים אדומים או אירועים מתוקשרים ופחות בבית הלבן, אולי הולם את טראמפ מאוד אבל לא בטוח שאת המעמד. אם חשקה נפשכן בסט כמו של איוונקה, אז דעו שאת האאוטפיט תוכלו למצוא במותג האמריקני ברוק קולקשן. להשלמת הלוק היא בחרה בסטילטו בצבע שמנת תואם ובילתה שעות ארוכות תחת המחליק כדי שלכולם יהיה ברור מה האורך החדש של שיערה.

עוד באותו נושא

ככה יוצרים ביזנס שיק למופת: איוונקה טראמפ בחליפה משגעת

לכתבה המלאה

יממה לאחר מכן, נסעה איוונקה לפלורידה לפגישת עבודה יחד עם סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס. גם שם היא בחרה ללבוש אאוטפיט שמנתי, מושלם לא פחות מהלוק הקודם. שמלה שמגיעה בדיוק עד הברך ועליה ז'קט נטול צווארון עם עיטור עגול במרכז שמעניק תחושה של חגורה פלוס עיטור תואם בשרוולים. בגזרת הנעליים לא חל חידוש, כמו גם בגזרת הביוטי והמסקנה החותכת היא - לא צריך צבע צעקני כדי לבלוט. לשנן וליישם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully