וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשרוד את החום בכיף: ה'מאסט הב' שלנו לקיץ

שירלי אכסלרוד

5.8.2019 / 7:23

מיסט משגע להתזה בסיום האיפור, בושם בניחוח קליל לקיץ, ליפסטיק שמעניק לשפתיים מראה שלאחר ארטיק דובדבן וקרם על בסיס מים עם פיניש רענן ובריא - מוצרי הטיפוח שאתן צריכות בעונה החמה

גלאם גלאו , Waterburst ב-199 ש"ח ל-50 מ"ל

גלאם גלאו. יח"צ חו"ל,
קרם על בסיס מים של glam glow/יח"צ חו"ל

מה: "קרם על בסיס מים ללחות מידית ומתמשכת".
בעונה שבה הנקבוביות לוקות בהפרעה דו קוטבית - שותות בצמא קרם לחות בגלל יובש המזגנים, ואז באקט של בולימיה מקיאות הכל ברגע שיוצאות ללחות שבחוץ, הקרם של Glam Glow הוא הדבר הכי שפוי בסביבה. יש לו צבע של הים בזנזיבר, כפי שנחשפנו אליו בשילוט חוצות באיילון, ריח למות בשבילו ומרקם מושלם שנמס לתוך העור - קליל כמו מים, עתיר לחות שמחזיקה שעות ארוכות ואפס כובד על העור. מתאים כבסיס מעולה למייק-אפ ובא טוב גם בלי כלום מעליו, עם פיניש רענן ובריא. תענוג צרוף.

קליניק, Moisture Surge SheerTint Hydrator SPF25 ב-135 ש"ח ל-40 מ"ל

קליניק. יח"צ חו"ל,
תכשיר לחות של קליניק/יח"צ חו"ל

"תכשיר לחות בעל גוון עדין ו-SPF25".
אומת המתאפרות ברמזור בזמן שיש אדום - זהו המוצר בשבילכן לקיץ הזה. גם לחות נעימה ומספקת ממשפחת moisture surge המהוללת, גם גוון שאמנם מוגדר "עדין" אבל מכסה כמו מייק-אפ מוצלח לכל דבר ועניין, וגם הגנה הכרחית מהשמש - הכל הכל במריחה אחת. גוון universal fair שמרחה הנסיינית יהלום במדויק לבנבנות שכבר בילו כמה שעות בשמש ושברו את החיוורון, וכל הטוב הזה מגיע בשפורפרת שנוח לקחת בתיק.

עוד בוואלה!

אפקט ההנפה: בדקנו את המסקרות החדשות בשוק ואלה התוצאות

לכתבה המלאה

לנקום, Fix It Forget It Setting Mist ב-175 ש"ח ל-100 מ"ל

לנקום. יח"צ חו"ל,
מיסט מקבע של לנקום/יח"צ חו"ל

"ספריי מקבע שמחזיק את המייק-אפ במקום לאורך כל היום".
צרות עולם ראשון - השקעתן חצי שעה מול המראה במייק-אפ והצללות בכל המקומות הנכונים, ואחרי חמש דקות בחוץ הקונסטרוקציה הפכה לעיסה בצקית? יש מצב שהמיסט של לנקום יפתור לפחות את הבעיה הזו. מדובר בפורמולה שקופה, מימית וקלילה להתזה בסיום האיפור, ששומרת על העניינים במקום ללא תזוזה, ועל הוודג' לח אך לא מבריק. נוסה על עור יבש וגם על שמנוני בהצלחה מרובה.

ל'אוקסיטן, מנדרינה & אימורטל מסדרת Champs 86 ב-429 ש"ח ל-90 מ"ל

לאוקסיטן. יח"צ חו"ל,
בושם מרענן של ל'אוקסיטן/יח"צ חו"ל

ניחוח במהדורה מוגבלת, פרי שיתוף הפעולה בין ל'אוקסיטן לבין אמן הפטיסרי, פייר הרמה.
השילוב בין צחנת הקיץ לבשמים מתוקים, פרחוניים וכבדים, עלול בנסיבות מסויימות להיות קטלני, זאת יודע כל מי שעדיין בא במגע עם הזולת בימים לוהטים אלה. מפלט ממיגרנות הקיץ אפשר למצוא בחיקה של הקולקציה החדשה והמיוחסת של ל'אוקסיטן, שנמכרת בחנויות ספורות בלבד של הרשת בעולם, ובאין משהו אחר לעוף עליו, גם זו גאווה ישראלית.

כל הבשמים בסדרה הם באמת יוצאי דופן ושווים בדיקה. מוצלח במיוחד הוא השילוב בין צמח האימורטל למנדרינה, שהזכיר לנסיינית, לגמרי בקטע טוב, סבון תינוקות מתוחכם מאוד - נקי, מודרני, לא מתוק ולא חמוץ, טוב בבוקר וגם בערב, שומר על רעננות גם בעומס חום כבד ומתאדה בחן.

רבלון, Kiss Cushion Lip Tint ב-55 ש"ח

רבלון. יח"צ חו"ל,
ליפסטיק של רבלון/יח"צ חו"ל

"סדרת שפתונים מעשירים בלחות עם אפליקטור בצורת כרית".
באמת שאין מה לא לאהוב בשפתונים החדשים של רבלון. הם מגיעים במארז מהוגן יחסית לפלסטיק הזול הקבוע של המותג, בכל מיני כתומים, ורודים ואדומים שהופכים במריחה בעזרת כרית רכה לחצי-שקפקפים, צבעוניים וקיציים מאוד, טבעיים ולא מחייבים מדי. המרקם לא שמנוני או דביק, לח בדיוק במידה הנכונה (אם כי לא כדאי לבנות עליהם ל"העשרה בלחות"). מוצלח במיוחד הוא ה-extra violet שנותן לשפתיים גוון של אחרי ארטיק דובדבן, ומהו הקיץ אם לא הצבע הזה בדיוק.

שביט, דאודורנט ללא אלומיניום - 40 ש"ח ל-60 מ"ל

דאודורנט שביט. יח"צ חו"ל,
דאודורנט טבעוני, שביט/יח"צ חו"ל

"רול און לעור עדין".
ללא אלומיניום, ללא SLS ואפילו טבעוני, הדאודורנט של שביט הוא האמא תרזה של הדאודורנטים. יש לו ניחוח עדין עד בלתי מורגש והוא עושה נעימי בבית השחי גם אחרי מפגש עם סכין גילוח. למרות כל מה שאין בו, הוא נותן עבודה יפה ונמצא יעיל בשמירה על ניחוח אנושי, גם אחרי אימון מיוזע בחדר כושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully