וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סתם אנחנו אובססיביות אליה: מרגו רובי עם השמלה הכי יפה שיש

31.7.2019 / 12:45

השחקנית האוסטרלית הגיעה לפרימיירה של הסרט החדש בכיכובה בלונדון עם שמלה בצבע מדויק, גזרה מחמיאה ואקססוריז משלימים שמשתלבים נהדר. לצדה היו הפאוור קאפל של עולם הקולנוע: דניאלה פיק בשמלה של מעצבת ישראלית ובעלה קוונטין טרנטינו. וחכו שתראו מה לבשה לינה דנהאם

מרגו רובי היו זמנים בהוליווד פרימיירה לונדון. GettyImages
אחת המתלבשות הטובות שיש. מרגו רובי בלונדון/GettyImages

את האובססיה שלנו למרגו רובי אתם כנראה כבר מכירים. בכמה וכמה הזדמנויות סימנו אותה בתור אחת המתלבשות הטובות בעולם, ונראה שבזמן האחרון היא רק מוכיחה לנו שצדקנו. בימים אלו מקדמת השחקנית האוסטרלית את הסרט "היו זמנים בהוליווד" של קוונטין טרנטינו, שבו היא מככבת לצד ליאונרדו דיקפריו ובראד פיט. אז נכון שלצד שני שחקנים מפורסמים בסדר גודל שכזה קצת קשה לגנוב את ההצגה, אבל רובי עושה זאת בקלות והכל הודות לסטייל המשובח שלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מרגו רובי ליאונרדו דיקפריו בראד פיט היו זמנים בהוליווד פרימיירה לונדון. GettyImages
גונבת את ההצגה לשחקנים המגה מפורסמים שלצדה. רוגי עם דיקפריו ופיט/GettyImages

לפרמיירה של הסרט שהתקיימה אתמול בלונדון הגיעה רובי לבושה בשמלה נשפכת בצבע חום-אדמה של אוסקר דה לה רנטה. מצד אחד, הכתום הוא הצבע הכי חם של הקיץ הנוכחי, מצד שני - הגוון העכור שלו מתחבר היטב לגווני הסתיו, שכבר ממש מעבר לפינה (טוב, ככה לפחות אנחנו מקוות). וכדי לדייק את כל הלוק, רובי הוסיפה גם צלליות כתומות, שאותן הניחה על העפעפים גם בפרימיירה של הסרט בלוס אנג'לס, אז לבשה שמלה לבנה מושלמת שאנל. החיבור בין הצבע הנכון, המחשוף העמוק במידה הנכונה, הבד הנשפך והאקססוריז הזהובים הופכים את הלוק של רובי לאחת הנכונים שראינו לאחרונה על השטיח האדום.

עוד בוואלה!

מזדקנים בסטייל: ליאונרדו דיקפריו ובראד פיט הגיעו לפסטיבל קאן והם בשיא!

לכתבה המלאה
מרגו רובי היו זמנים בהוליווד פרימיירה לונדון. GettyImages
צלליות נכון, אקססוריז מדויקים/GettyImages
מרגו רובי היו זמנים בהוליווד פרימיירה לוס אנג'לס. GettyImages
עוד לוק מוצלח מבית היוצר של מרגו רובי. בפרימיירה של הסרט בלוס אנג'לס, עם שמלה של שאנל/GettyImages

אבל מרגו רובי לא לבד, מי שעוד צעדה על השטיח האדום בלונדון היא דניאל פיק, שהתלוותה לבעלה טרנטינו, במאי הסרט. כמו ברוב הפעמים, גם הפעם בחרה פיק לפרגן למעצבת ישראלית ולבשה שמלה של לי גרבנאו. על פניו מדובר בשמלה לא מאוד מאתגרת, אבל זה כנראה סוד הקסם. השמלה שעשויה בד נשפך עם כתפיות דקות, מחשוף עדין בחזה ומחשוף עמוק יותר בגב. ולמרות הפשטות לכאורה, היא מצליחה להחמיא לגופה של פיק ולספק לה את מידת הגלאם הנחוצה באירוע שכזה. לשמלה צירפה פיק שרשרת ועגילי יהלומים, שהשתלבו עם סנדלי הכסף שהיא נעלה.

דניאלה פיק קוונטין טרנטינו היו זמנים בהוליווד פרימיירה לונדון. GettyImages
זוהרת על השטיח האדום בלונדון. דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו/GettyImages

מי שקצת היממה אותנו על השטיח האדום בלונדון, ולא בקטע טוב, היא לינה דנהאם שמשתתפת גם היא בסרט של טרנטינו. דנהאם בחרה גם היא בצבע הכתום המוצלח, אבל הביצוע, איך נאמר - פחות. השחקנית הדעתנית לבשה שמלה כתומה עשויה פאייטים מנצנצים א-סימטרית גם בשרוול וגם בשסע עם קישוטי נוצות תואמים. היצירה המבחילה היא של המותג 16arlington, שאליו צירפה דנהאם עקבי פלטפורמה שחורים של ג'ימי צ'ו שנלקחו כנראה מהעונה שעברה או אחת לפנייה. הדבר היחיד שאנחנו רוצים להגיד עליה לחיוב הוא בגזרת הביוטי, הודות לאיפור הכתמתם הלוהט שמדויק גם מבחינה טרנדית וגם מתאים לתווי הפנים של דנהאם. פעם הבאה להשתדל יותר.

לינה דנהאם היו זמנים בהוליווד פרימיירה לונדון. GettyImages
טעון שיפור. לינה דנהאם/GettyImages
דניאלה פיק קוונטין טרנטינו היו זמנים בהוליווד פרימיירה לונדון. GettyImages
הכי גלאם שיש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully