וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק מסעיר: אנג'לינה ג'ולי מזכירה לנו למה היא האישה הסקסית בעולם

6.8.2019 / 11:00

הרבה דברים עברו לאחרונה על ג'ולי והובילו אותה לקחת צעד אחורה. אבל אנחנו לא פקפקנו לרגע בטייטל שלה, ועכשיו כשהיא זוכה לככב על שער גיליון ספטמבר הנחשב של מגזין אל האמריקאי - היא מזכירה לכולנו שצדקנו. ריאיון פמיניסטי בועט

אנג'לינה ג'ולי אל גיליון ספטמבר. אל, צילום מסך
האישה הסקסית בעולם, נקודה. אנג'לינה ג'ולי לובשת ברברי בהפקה של אל האמריקאי/צילום מסך, אל

אנג'לינה ג'ולי היא האישה הסקסית בעולם, כנראה שכלום לא ייקח את זה ממנה. ואולם, מאז הפרידה מבראד פיט, ההתעסקות סביב מניעתה של המחלה הנוראית, התנדבויות במדינות קשות בעולם וגידול שישה ילדים - נראה שהיא לקחה צעד אחורה. כבר לא ראינו אותה משתתפת באירועים מתוקשרים, וגם כשהיא כבר כן נלכדה בעדשות המצלמה, זה תמיד היה עם לוק קצת מוזנח. את הנתונים הטבעיים אולי אי אפשר לקחת ממנה, אבל הרגשנו שהיא כבר לא רוצה את הטייטל המחמיא שהוצמד לה. ואולם, השבוע הכל השתנה.

ג'ולי (44) נבחרה להיות על שער גיליון ספטמבר היוקרתי של מגזין אל האמריקאי. הבחירה בה כמובן מעוררת פליאה. אז נכון שיש לה פרויקט על הפרק לקדם, אבל לבחור בג'ולי לפנים של הגיליון הנחשב ביותר של השנה זו סוג של הצהרה, אולי אפילו מסר שתמיד אפשר לחזור לקדמת הבמה, אם רק רוצים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

על השער מצולמת ג'ולי בשמלה שחורה של דיור ומחייכת את החיוך הכובש שלה עם השיניים המושלמות. גם הביוטי מאוד מדויק עם שפתון אדום עמוק שתואם ללק על הציפורניים, איפור מעושן מחמיא למבנה הפנים וצמידים של קרטייה, בשביל היוקרה. בתמונת שער נוספת היא נראית בקלוז-אפ עם משקפי שמש של דולצ'ה וגבאנה ושפתון ניוד. עוד בהפקה הקלאסית: שמלת השער של דיור, מעיל טרנץ' של ברברי, סרבל של סטלה מקרטני, מעיל עור של סלין ושמלה של המותג Galvan London.

עוד בוואלה!

חוגגים למורדת: כל הפעמים שמייגן מרקל הפרה את קוד הלבוש המלכותי

לכתבה המלאה

ג'ולי מקדמת בימים אלו את הסרט "מליפיסנט 2" בכיכובה ובריאיון למגזין היא מספרת למה העולם זקוק לעוד נשים מרשעות. "נשים מרשעות זה נשים שנמאס להן מאי צדק ומעוולות", היא אומרת, "אלו נשים שמסרבות לעקוב אחרי הכללים והחוקים, נשים שלא יוותרו על הקול שלהן והזכויות שלהן - אפילו לא במחיר של מוות, מאסר או ריחוק מהמשפחה והקרובים להן. ואם זה המשמעות של להיות מרשעת - העולם צריך יותר מזה".

אחרי שהתעסקה בדמות שלה בסרט, לקחה הכוכבת את הריאיון לכיוון פמיניסטי של העצמה נשית אל מול השתקת נשים בעולם, שאליה נחשפה במסגרת הנסיעות שלה למדינות קיצוניות. "זה כל כך מגוחך שנשים שרוקדות או שרות עוברות על החוק במדינות מסוימות. נערות איראניות שמפרסמות וידאו של עצמן רוקדות מתמודדות עם הפרת החוק במדינה. הם פשוט רואים בזה משהו פסול", המשיכה. "אני לעתים קרובות מגיעה למדינות ויודעת שאם הייתי אזרחית שם - המעשים שלי בתור אישה היו מובילים אותי לכלא".

בהמשך אמרה ג'ולי: "נשים לא מתעוררות בבוקר ורוצות להילחם. אנחנו רוצות להיות רכות, חינניות ואוהבות. לא נולדנו למלחמה, מה שאנחנו רוצות באמת זה להצליח לעבוד עם גברים שמכבדים נשים ומתייחסים אליהן כשוות אליהם". היא סיכמה בכך ש"לעתים קרובות אני אומרת לבנות שלי - אתן יכולות ללבוש שמלות יפות, אבל זה לא משנה מה אתן לובשות אם אין לכן דעה מוצקה. אין דבר מושך יותר מאישה עצמאית עם דעות משלה".

מעיל עור של סלין

סרבל של סטלה מקרטני

שמלה של Galvan London

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully