וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן עצר מלכת: ג'וליאן מור בת ה-58 סקסית מאי פעם

השחקנית ההוליוודית המצליחה נבחרה להיות הפנים שעל גיליון ספטמבר של מגזין אינסטייל. מדובר בגיליון מיוחד שמציין 25 שנות פעילות ולכבוד המאורע הצטלמה מור להפקת אופנה בניחוח ניינטיזי עם בגדים של מעצבי על מאותו עשור. התוצאה לא פחות מעוצרת נשימה

ג'וליאן מור שער מגזין אינסטייל instyle. צילום מסך
לוהטת מאי פעם. ג'וליאן מור/צילום מסך

מגזין האופנה אינסטייל (Instyle) יחגוג בספטמבר הקרוב 25 שנות פעילות. לא מספיק שמדובר בגיליון הכי חשוב של השנה - כל שנה, הרי שהפעם מדובר בחגיגות כפולות ומכופלות. מי שזכתה להיות על השער של הגיליון היוקרתי זו השחקנית ג'וליאן מור, שגם היא, ממש כמו המגזין, נהנתה בשנות ה-90 מתקופת הזוהר שלה. עכשיו הגיע הזמן להתרפק על התקופה שבה הכול התחיל.

מור בת ה-58 הצטלמה להפקת אופנה של המגזין באווירת הניינטיז עם השראות סטייל מאותו עשור בבגדים של מעצבי על שהוצגו בזמנו על המסלולים. בין היתר, בהפקה תמצאו תמונה שלה בהשראת הסטריט סטייל של שנות ה-90, שכולל שמלת פרינט לימונים של מארק ג'ייקובס, חולצת פסים ירוקה גם היא של המעצב וחולצת משבצות קשורה על המותן - אחד הטרנדים המזוהים של אותו עשור ולהשלמת הטוטאל לוק - נעלי אולסטאר וכובע גרב.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גראנג' סטייל של מארק ג'ייקובס

גיק שיק של פראדה

בהמשך ההפקה היא הצטלמה גם בשמלת סטרפלס צהובה של קלווין קליין מקולקציית 1997, שמלת קולר עם שרוולים בצבע שחור של דונה קארן מ-1991 עם חגורת זהב של המעצבת מ-1992 וצמיד מאסיבי ועקבים של מנולו בלאניק. בתמונה נוספת שלה מההפקה היא במעיל של פראדה מקולקציית אביב 1996 עם נעליים תואמות ופאת קארה ג'ינג'ית.

עוד לוק מנצח - שמלה לבנה של טום פורד לגוצ'י מסתיו 2004. התמונה הסקסית ביותר בהפקה גם היא באאוטפיט של טום פורד לגוצ'י, הפעם משנת 1995. חולצת סאטן כחולה, שיער פרוע ואיפור מעושן. שלמות.

שמלת סטרפלס צהובה של קלווין קליין

מראה סקסי של טום פורד לגוצ'י

"נושא ההפקה היה שנות ה-90 וצילמנו מראות שונים מאותו עשור. החל מהגיקי של פראדה ועד הגראנג' של מארק ג'ייקובס", סיפרה מור, שהתראיינה עבור המגזין ודיברה על זיכרונות ילדות, אפליה מגדרית בהוליווד ואופנה. "הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים בכל הקשור לאופנה זה המצאת האייפון", אמרה, "היכולת לצלם את עצמי לובשת בגד לפני שאני יוצאת איתו מהבית זה אחד הדברים הכי טובים שיש".

כשנשאלה מור מה ההישג הכי גדול שלה ב-25 השנים האחרונות, להוציא את שני הילדים שלה - קיילב בן ה-21 וליב בת ה-17, ענתה מור: "הנישואים שלי. אני ובעלי (בארט פראונדליך) יחד כבר 23 שנה. זה די מדהים. אנחנו אוהבים אחד את השנייה, אנחנו משפחה. לפני 25 שנה, ב-1994, רציתי להצליח לבנות קריירה ומשפחה. למזלי, זה אכן קרה".

שמלה שחורה של דונה קארן

שמלה לבנה של טום פורד לגוצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully