ניקולה וורד בקמפיין קניוני עזריאלי של מנגו/מאיר כהן

הקולקציה החדשה של MANGO תעשה לכן חשק להזמין חופשה

בשיתוף קניוני עזריאלי

15.8.2019 / 15:18

הרשת הבינלאומית MANGO יוצאת בקולקציה חדשה הנותנת מענה מושלם לימי סוף הקיץ-תחילת הסתיו. חליפות שני חלקים פרחוניות, צבעוניות נעימה ובדים איכותיים: הפקת האופנה של קניוני עזריאלי מכינה אותך לעונה הבאה

אם יש משהו שאנחנו אוהבות זה חליפות ולצד האופציה המחויטת והמחייבת בימי הקיץ אנחנו תמיד נעדיף את האלטרנטיבה הקלילה והנוחה. MANGO יוצאת בקולקציה חדשה ונעימה במיוחד המשלבת בין חליפות בסגנון פיג'מה, אשר נראו בכל תצוגת אופנה לאחרונה, שמלות מעטפת קלילות ואפילו קימונו לשדרוג הלוק.

בקולקציה ניתן למצוא שתי חליפות טרנדיות בהדפסי פרחים טרופיים - האחת בגוונים בהירים כשחלקה העליון הוא גופייה מכופתרת (169.90 שקלים) ומכנסיים מתרחבים קלות (219.90 שקלים) והשנייה באווירת הוואי בצבעוניות של חומים-ירוקים וצהובים מבד נעים וקליל.

הטאי-דאי מקבל פרשנות אופנתית במיוחד בגוונים של חום, קאמל ולבן בחליפת שני חלקים מלאת סטייל ליומיום, גם את האוברול הפרחוני כמובן אסור לפספס (299.90 שקלים) ואם אתן מצליחות לזרום איתו עד לסתיו, לא לשכוח לשדרג עם הקימונו המושלם (349.90 שקלים).

מכל הפריטים הנשפכים ה-Must have שלנו דווקא מסתמן בחליפה צהובה מבד Tencel (מי שלא מכירה חייבת לנסות) ,אלגנטית אך לא מדי, כשהז'קט בכפתור כפול (399.90 שקלים) והמכנסיים מחויטים (219.90 שקלים). אל תשכחו סניקרס לבנות קלאסיות ויש לכן לוק סתווי מהסרטים.

הפקה: YY הפקות
צלם סטילס: מאיר כהן
שיער: קובי קלדרון
איפור: אביחי הורוביץ MAC
סטיילינג: מיטל ברונר
דוגמנית: ניקולה וורד, סוכנות יולי

מערכת וואלה!, בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully