וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה מתחת לחגורה: כשאסוס עקצה את איזיג'ט על הפדיחה שעשתה

12.8.2019 / 0:14

התמונה הויראלית שבה נראתה נוסעת בחברת הלואוקוסט יושבת על כסא ללא משענת גב זכתה לתגובה מצד החברה המסחרית: "נוכל להציע לכם אביזר נלווה?". באיזיג'ט כבר הכחישו שהתמונה צולמה בזמן שהמטוס המריא

ASOS

בסרטון: טריק גרביים של אסוס

חברת "אסוס" זכתה לשבחים ברשתות החברתיות על התגובה שלה לתמונה הויראלית שהוצגה לאחרונה ובה נראית אישה יושבת על כיסא ללא משענת גב בטיסת איזיג'ט.

התמונה הועלתה לטוויטר בידי הנוסע מתיו האריס וצברה מעל 7,500 ריטוויטים ויותר מ-12 אלף לייקים. בתמונה נראית נוסעת במושב ללא משענת גב בטיסת איזיג'ט מלונדון לג'נבה. "איזי ג'ט מנצחת את ריינאייר עם מושבים ללא משענת. איך מאשרים דבר כזה?", כתב האריס והוסיף: "הנוסעת הועברה למושב חלופי אחרי שהנוסעים עלו למטוס. אני לא בטוח מה היה קורה אם הטיסה הייתה מלאה". התמונה צברה במהירות תגובות זועמות ברשתות החברתיות.

ב-ASOS מיהרו לקפוץ על העגלה ופרסמו תגובה לתמונה שזכתה לכינוי - "זהב שיווקי". החברה פרסמה את אחת השמלות שלה, כזאת עם מחשוף גב רחב, בצבע כתום וכתבה: "היי @easyjet. אהבנו את המושבים החדשים, אפשר לשדרג אותם עם האביזר הזה?".

המגיבים אהבו מאוד את מה שעשו באסוס: "ריפלקס שיווקי בציון 10 מ-10", כתב אחד, ואחר הוסיף: "אפשר לקרוא לזה איזידרס".

מלבד הנזק הציבורי שעשתה התמונה עצמה, איזיג'ט עשתה טעות נוספת כשביקשה מהאריס להוריד אותה: "היי מת'יו, תודה על כך שהבאת את הדבר הזה לתשומת ליבנו, אבל לפני שנוכל להתחיל לחקור את הנושא, ברצוננו לבקש ממך להוריד את התמונה ולשלוח לנו אותה בהודעה ישירה כדי שנוכל לסייע לך בצורה הטובה ביותר". תגובת איזיג'ט עוררה ביקורת מצד גולשים שטענו כי היה עליה לספק תשובות ולא לדאוג קודם לתדמית שלה.

מאז השערורייה פרסמה החברה הודעה רשמית הטוענת שהתמונה צולמה לפני שהמטוס עלה לאוויר: "אף נוסע לא מורשה לשבת על מושבים מסוג זה הממתינים לתיקון. הבטיחות היא הדאגה העיקרית שלנו ואיזיג'ט עובדת לפי התקנים המחמירים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully