וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברת, את מושלמת! קייט בלאנשט היא לא מהעולם הזה

13.8.2019 / 11:57

הכוכבת בת ה-50 היא כידוע חביבת המדור וסוף סוף הגיע הרגע הזה בשנה בו היא יוצאת מהבית ומפזרת את השיק הלא נורמלי שלה. הסיבה היא כמובן סרט חדש, אבל למה אכפת מה המניע כשזו התוצאה? תתכוננו להתמוטט בעוד שלוש, שתיים, אחת

קייט בלאנשט. GettyImages
יש את העולם ויש את קייט/GettyImages

פיינלי ותודה לאלוהי הסטייל שהגיע הרגע הזה בשנה בו השחקנית ההוליוודית קייט בלאנשט (50) מחוייבת לקדם פיצ'ר חדש בכיכובה. מסע יח"צ הוא כידוע חלק מהדיל פה, מה שמאלץ אותה לצאת מהמערה בה היא מתגוררת באוסטרליה, להתלבש יפה ולפזר גלאם איי ליסטי, כזה שמשכיח לכמה שעות את קיומן של פיגורות טורדניות בעלות שמות משפחה כמו חדיד, קרדשיאן או ג'נר. אתמול בלאנשט הזכירה שוב לעולם שהיא הדבר האמיתי עם שורת לוקים איתם דהרה ברחבי ניו יורק סיטי במסגרת השקת הסרט 'איפה את, ברנדט' שייצא לאקרנים בישראל ב-29.8.

אז איזה לוקים הסטייליסטית אליזבת' סטיוארט רקחה לכוכבת הפעם?
למסיבת עיתונאים הכוכבת הגיעה בחליפה גברית לבנה של בית האופנה האיטלקי פנדי עם ניואנסים של מכנסיים מתרחבים, בלייזר בכתפיים מודגשות, שרוולים מלאי ווליום ורכיסה כפולה כשמתחת ביצבצה חולצת כפתורים שקופה בדפוס שמזכיר שמיים בהירים. קארה בטקסטורה גלית ושביל בצד נתנו שיוף נוסף למראה המרהיב.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט בלאנשט. GettyImages
די, את מושלמת. בלאנשט/GettyImages

לפני כן היא צולמה צועדת בכניסה לאירוע של buildseries עם אאוטפיט ארכיטקטוני (the raw של האחיות אולסן) שנתן פרשנות חדשה לפלטת החומים באדיבות מכנסי פנסים משוחררים, טופ משי בגזרת שכמייה ודפוס שנראה בהשראת ריצוף. הטוטאל לוק הוורוד של אקריס, חצאית פליסה וז'קט אוברסייז ברכיסה כפולה, נבחר לשעות הבוקר באולפני ה-today show, ואובזר במשקפי שמש תואמים של מייקיטה, תיק עור כחול וסניקרס לבנות בעיצוב the raw גם כן.

עוד בוואלה!

מרגשת: קייט בלאנשט עושה את פסטיבל הסרטים בוונציה

לכתבה המלאה
קייט בלאנשט. splash
אאוטפיט ארכיטקטוני באדיבות האחיות אולסן/splash
קייט בלאנשט. splash
טוטאל לוק ורוד של אקריס/splash

את האס החזק היא שמרה להקרנה החגיגית אליה הופיעה שוב בחליפה גברית, הפעם שחורה בעלת שרוולים מטריפים בכחול בוהק מקולקציית הסתיו של אלכסנדר מקווין. וזה לא נגמר. לטוק שואו של סטפן קולברט היא לבשה עוד דה רואו - חולצה צהובה מאוסף ריזורט 2020 במתכונת דומה לחומה ממקודם עם תוספת פליסה בפרונט, פתח סקסי בשרוולים ומכנסיים מחוייטים שחורים בגזרה גבוהה פלוס משקפי שמש של lapima. כדי לרוקן סופית את השואורום של האולסניות היא לקחה משם סט נוסף של חצאית וטופ מעטפת בצבע אפור מלאנז' איתם הסתובבה במנהטן בין לבין ארועי הלו"ז העמוס שלה.

קייט בלאנשט. splash
חליפה שחורה עם טוויסט לא רגיל של מקווין/splash
קייט בלאנשט. splash
כן, ככה משיקים סרט. בלאנשט מדויקת/splash
קייט בלאנשט. splash
פתח סקסי בשרוולים ומכנסיים מחוייטים שחורים/splash
קייט בלאנשט. splash
נשמח ליום במחציתך ולטלפון של הד"ר/splash
קייט בלאנשט. splash
בין ההשקות, יוצאת לסיבוב קליל ברחובות ניו יורק סיטי עם תיק של the row/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully