וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה שוויתרה על הכתר לטובת האינסטגרם

14.8.2019 / 10:00

נסיכת נורבגיה קידמה בימים האחרונים את תפיסת עולמה בתחום הניו אייג' - ועוררה סערה. אז היא החליטה להתנער מהייחוס המשפחתי רק כדי להמשיך ולקדם את העסק הפרטי באינסטגרם

מרתה לואיז, נסיכה נורבגיה. GettyImages
נסיכת נורבגיה מעדיפה להיות משפיענית רשת. מרתה לואיז/GettyImages

איזה טייטל הייתן מעדיפות יותר - בת מלוכה או משפיענית רשת? אם תשאלו את מרתה לואיז, נסיכת נורבגיה, התשובה ברורה - עדיף להיות משפיענית. הנסיכה החליטה להימנע מלהזכיר את הייחוס המשפחתי רק כדי שתוכל לקדם את עצמה כמובילת דעת קהל בתחום הניו אייג'. הכל התחיל בקיתונות של ביקורת להן זכתה הנסיכה בת ה-47 בציבור אחרי שאירחה סיור בנורבגיה שהבטיח למשתתפים בו "מסע לגילוי עצמי דרך החוכמה, כדי להכיר את האני האלוהי שלך".

את הסיור, שהיא הוציאה לפועל יחד עם בן זוגה שאמאן דורק ורט, היא שיווקה תחת השם "הנסיכה והשאמאן". המילים האמורפיות שתיארו את הסיור כנראה הלחיצו כמה אנשים שלא ממש מתחברים לתרבות הניו אייג', ואלו טענו שהנסיכה מנצלת את מעמדה למטרות עסקיות. הנסיכה הפנימה את המסר והחליטה לעשות צעד נועז - להתנער מהייחוס המשפחתי רק כדי להמשיך ולקדם את העסק שלה ברשת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

מרתה לואיז, מלכת נורווגיה. GettyImages
רויאלטי שהופכת לפשוטת עם? לא בדיוק/GettyImages

מרתה לואיז פרסמה באינסטגרם שלה שהיא מוותרת על התואר "נסיכה", אלא אם כן היא במקום שבו היא מייצגת רשמית את משפחת המלוכה הנורבגית או במפגשים פרטיים. "אני מצטערת שהשתמשתי במילה 'נסיכה' כדי לתאר את הסיור שלי", כתבה. "זו הייתה טעות ואני מבינה למה זה עורר התנגדות. אני לוקחת ברצינות את הסיורים שלי ואחרי שהתייעצתי עם המשפחה החלטנו על כמה שינויים - מעכשיו לא אשתמש יותר בטייטל שלי כנסיכה בהקשרים מסחריים, בכל הקשר מסחרי - אקרא לעצמי רק מרתה לואיז".

בעקבות כך, פתחה הנסיכה אינסטגרם פרטי שישמש אותה למטרות המסחריות וכדי לקדם את העסק הפרטי ואת תפיסת עולמה בתחום הניו אייג'. כמובטח, לא תמצאו שם שום אזכור להיותה נסיכה. מרתה לואיז כבר התחילה להפעיל את החשבון החדש ומקדמת בו סמינר מקוון חדש שהיא מארחת יחד עם בן זוגה, שבו, כך לפי הפרסום, ידברו על "אהבה, חיים ושינויים בכדור הארץ".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מרתה לואיז, מלכת נורווגיה. GettyImages
מה קייט תגיד על דבר כזה? מרתה לואיז עם הדוכסים מקיימברידג'/GettyImages

כחלק מהפיכתה לאישה רוחנית יותר, פרסמה בחודש שעבר בחשבון האינסטגרם הרשמי שלה - זה שבו היא מוצגת כנסיכת נורבגיה, סלפי עם גווינת' פאלטרו, כוהנת הבריאות העולמית. בחשבון האינסטגרם הרשמי שלה יש 130 אלף עוקבים, בעוד שבחשבון העסקי שבו היא נטולת הקשר למשפחת המלוכה יש כרגע 8,000 עוקבים. אנחנו רק תוהות - כמה מהר היא תצליח לייצר לעצמה קהילת עוקבים נאמנה גם לחשבון העסקי? קצת עזרה מגווינת' והכל קורה.

מרתה לואיז, נסיכה נורבגיה. GettyImages
מרתה לואיז ובן זוגה, שאמאן דורק ורט/GettyImages
מרתה לואיז, מלכת נורווגיה. GettyImages
שומרת אמונים למסורת/GettyImages
מרתה לואיז, נסיכה נורבגיה. GettyImages
"אהבה, חיים ושינויים בכדור הארץ". הביזנס החדש של נסיכת נורבגיה/GettyImages

עמוד האינסטגרם הנסיכותי - לפני ההחלטה

מקדמת אג'נדות באינסטגרם החדש

  • עוד באותו נושא:
  • נורבגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully