וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תסגנני את הבאמפ? אשלי גרהאם מצפה לבייבי ראשון

15.8.2019 / 12:27

אמש חשפה דוגמנית הפלאס סייז המצליחה אשלי גרהאם שהיא ובעלה מצפים לילד ראשון, אז ליקטנו את כל ההריוניות הלוהטות בתעשייה שמשוויצות בבטן בשלל לוקים משגעים, ברור שיש גם נוכחות ישראלית

אשלי גרהאם היריון הריון ג'סטין ארווין. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
סוף סוף בשורות משמחות. אשלי גרהאם ובעלה ג'סטין מצפים/צילום מסך, אינסטגרם סטורי

אחרי כמה דיווחים קשים על פרידות וגירושים, סוף סוף הגיעה בשורה משמחת מהביצה הבינלאומית. דוגמנית הפלאס סייז אשלי גרהאם הודיעה כי היא ובעלה ג'סטין ארווין מצפים לילד ראשון. גרהאם ההיריונית שיתפה סרטון באינסטגרם שמתחיל מקלוז אפ על הפנים ומתרחק וחושף את הבייבי באמפ הגדלה, כששניהם אומרים למצלמה: "הפתעה".

"היום לפני תשע שנים התחתנתי עם אהבת חיי", כתבה גרהאם לצד הסרטון, "זה היה המסע הכי טוב שיש עם הבן אדם המועדף עליי בעולם כולו. היום אנחנו מרגישים מבורכים, אסירי תודה ונרגשים לחגוג את משפחתנו הגדלה. יום נישואים שמח ג'סטין. החיים הולכים להיות טובים אפילו יותר". בסטורי היא העלתה תמונות נוספות שלה עם בעלה שחושפות בייבי באמפ מכובדת ואת תמונת האולטרסאונד המרגשת.

רק לפני כמה שבועות בילתה גרהאם בחופשה פוטוגנית עם בעלה באיטליה, והוציאה לכולנו את העיניים עם בגדי ים מלאי סטייל. כנראה שהחופשה הלוהטת הייתה הדרך שלהם לחגוג את הבשורות המרגשות, רגע לפני שהם משתפים בהן את כל העולם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אשלי גרהאם היריון הריון ג'סטין ארווין. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
"אסירי תודה ונרגשים לחגוג את משפחתנו הגדלה"/צילום מסך, אינסטגרם סטורי

סרטון הבשורה של אשלי וג'סטין

זה לא שאנחנו לא סומכים על גרהאם שבקרוב מאוד תציף אותנו בתמונות הריוניות שוות ובאאוטפיטים שיקים שמתאימים לבייבי באמפ מתפתחת, אבל אם היא בכל זאת רוצה לקחת השראה יש כבר כמה דוגמניות ושחקניות מנוסות שנמצאות בחודשי היריון מתקדמים - ועוברות אותם בסטייל. אחת מהן היא בלייק לייבלי שלפני שלושה חודשים הצטרפה לבעלה, ראיין ריינולדס, לפרימיירה על השטיח האדום והגיעה עם בטן היריונית מכובדת.

את השטיח האדום היא כמובן צלחה בסטייל יוצא דופן. שמלת שסע צהובה וקיצית של המותג Retrofête ברוח הסרט שמקדם בעלה - על פיקאצ'ו, מניקור תואם עם ציורי פוקימון וגולת הכותרת - תלתלי בייביליס מושלמים. מאז היא לא יצאה לאירוע נוסף ואפילו ויתרה על השטיח האדום של המט גאלה. לנו נותר רק לחכות להודעה על הולדת הבייבי, שצפויה להיות ממש בקרוב.

בלייק לייבלי ראיין ריינולדס. GettyImages
מושלמת נקודה. בלייק לייבלי וראיין ריינולדס חושפים היריון שלישי על השטיח האדום/GettyImages

חוץ מלייבלי וגרהאם, גם השחקנית אן הת'וואי חשפה בחודש שעבר היריון שני. הת'וואי בישרה על ההיריון בתמונה באינסטגרם בה הציגה בטן קטנה. שבועיים לאחר מכן היא כבר התייצבה על השטיח האדום עם אאוטפיט מוצלח במיוחד. שמלת קולר באורך מידי בצבע ורוד ניאוני בעיצובו של ברנדון מקסוול, עם חתכים מחמיאים מתחת לחזה.

עוד דוגמנית שמעבירה את ההיריון במקסימום שיק היא מירנדה קר שבניגוד לקודמות, לא מסתירה דבר ומציפה את האינסטגרם בתמונות בייבי באמפ שלה בכל הזדמנות ומכל זווית. רק לאחרונה העלתה תמונה שלה בשמלת אוף-שולדרס פרחונית שמדגישה היטב את הבטן. כמה ימים קודם לבשה שמלה עם פרינט לימוני ולא ויתרה על עקבי הסטילטו. בתמונות נוספות של קר מתקופת ההיריון היא תמיד נראית זוהרת, כאילו שאין שום קושי בבאמפ עצומה באוגוסט האימתני. גם לאירועים מתוקשרים ממשיכה קר להגיע עם גלאם היריוני ולוקים שווים - שמלת מיני של לואי ויטון ושמלת השכמייה המפורסמת של אלכס פרי, שאותה לבשה לגאלה בה בישרה על היריונה במרץ האחרון.

אן הת'וואי. GettyImages
שמלה היריונית מושלמת. אן הת'וואי בברנדון מקסוול/GettyImages

הבשורה של אן מגיעה באינסטגרם

מירדנה קר. GettyImages
מירנדה קר שיק בלואי ויטון/GettyImages

אוף שולדרס שהיינו רוצות בארון

שמלת לימונים וסטילטו

שמלת השכמייה המפורסמת של אלכס פרי

גם בגזרת הישראליות יש לנו כמה דוגמניות שצולחות את ההיריון שלהן בסטייל. הראשונה היא בר רפאלי שנמצאת בהיריון שלישי ונראה שהיא כבר מתורגלת בלוקים היריוניים מחמיאים. היא מבלה הרבה בבריכה ובחדר כושר וכשהיא כן בוחרת בגדי היריון, היא תעדיף שמלות רחוקות מהגוף שנותנות מקום לבאמפ להתפתח בנוחות בלי להבליט אותה ולהשוויץ בה יותר מידי. מנגד, קורל סימנוביץ' משוויצה בבטן היריונית שלה - כיאה להתלהבות של היריון ראשו. שמלות מחמיאות, חולצות רחבות עם הרבה בד, בגדי ים סקסיים וארסנל מכובד של בגדי ספורט.

בר רפאלי. ניר פקין
בר רפאלי בלוק מחויט - מכנסיים של נילי לוטן ונעליים של ג'ימי צ'ו לפקטורי 54/ניר פקין

נהנית עם הבאמפ בבריכה

קורל סימנוביץ' משוויצה בבטן עם שמלות צמודות

חולצות רחבות

ובגדי ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully