וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיה שיפר חוגגת - ואנחנו נזכרים ברגעים הגדולים מהניינטיז

25.8.2019 / 8:02

לפעמים נדמה כאילו כבר אין דוגמניות-על מצליחות כמו אלה שהיו בשנות ה-90. אז מרוב געגוע ולכבוד יום ההולדת ה-49 של הטופמודל קלאודיה שיפר, החלטנו להיזכר בתצוגות הכי זכורות שבהן היא לקחה חלק ובעיקר להתרפק על התקופה שלפני האינסטגרם

קלאודיה שיפר מאי 2019. GettyImages
חוגגת 49. קלאודיה שיפר/GettyImages

נדמה כאילו בדורינו כבר אין דוגמניות-על מצליחות כמו אלה שהיו בניינטיז. אותו עשור, שכבר עברו כמעט 20 שנה מאז שהוא נגמר, היה תור הזהב של הטופמודלס והן נסקו בענק אחת אחרי השנייה. דוגמניות העל של הניינטיז נהנו מהצלחה מסחררת בקנה מידה עולמי ולא נאלצו לג'נגל בין הנחיית תכניות טלוויזיה, משחק בסדרות וסרטים וניהול עמוד אינסטגרם עם מיליוני עוקבים - כמו שנאלצות לעשות הדוגמניות המצליחות של היום. אבל אין מה לעשות, הימים השתנו, אינסטגרם השתלט על העולם - והיום כמעט כל דוגמנית מצליחה צריכה להתפתח בעוד פלטפורמות כדי לשמור על רלוונטיות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קלאודיה שיפר מאי 2019. GettyImages
לא שוכחת מי גילה אותה. קלאודיה שיפר בתצוגת קולקציית 2020 של שאנל/GettyImages

דוגמנית העבר המצליחה קלאודיה שיפר חוגגת היום את יום הולדתה ה-49 וזו הייתה הזדמנות מצוינת עבורנו להעיף מבט נוסטלגי בתצוגות הגדולות בהן היא לקחה חלק. שיפר הגרמנייה הייתה חלק מקבוצת טופמודלס מצליחות שכללה את נעמי קמפבל, סינדי קרופורד, כריסטי טרינגלטון, הלנה כריסטנסן ונוספות. היא התגלתה במועדון לילה בגיל 17 ועל אף שתמיד טענה כי היא "הייתה ילדה ביישנית", מול המצלמה היא נפתחה בענק ומהר מאוד הגיעה להצלחה מטאורית. אם לא די בנתונים הטבעיים שעזרו לה לטפס לפסגה, גם העובדה שקרל לגרפלד ובית האופנה שאנל לקחו אותה תחת חסותם סייעה לה להפוך לשם דבר עולמי.

עוד בוואלה! אופנה

לוהטת: דוגמנית העבר הדנית חוגגת 50 בבגד ים

לכתבה המלאה
הסופרמודלס סינדי קרופורד, קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, הלנה כריסטנסן וקרלה ברוני באיחוד על המסלול של ורסצ'ה במילאנו. GettyImages
עושה קאמבק בתצוגה של ורסצ'ה ב-2017 עם הטופמודלס של הניינטיז/GettyImages

מצטלמת בעירום לווג איטליה

בחודש שעבר חזרה שיפר לחיינו לרגע קטן כשהצטלמה לשער מגזין ווג איטליה בעירום עם פריטים של סן לורן - ז'קט שהיא אוחזת בידה, תיק ונעליים שמכסים בדיוק את מה שצריך. לצד שיפר, גם דוגמנית העבר סטפני סימור הצטלמה בפוזות פרובוקטיביות לווג איטליה וקיבלה שני שערים משלה. מה שנתפס כצילום חצוף ובוטה היה למעשה צעד של מחווה לצלם האופנה הלמוט ניוטון.

אם תסתכלו היום על הסטייל שיפר תגלו את מלכת הבוהו שיק החדשה. היא חובבת שמלות פרחוניות ומתנפנפות, תיקי קש, ג'ינסים רחבים, מכנסי פדלפון, סנדלים חומים, הדפסים ובד קרושה. בין היתר, היא הפרזנטורית של מותג הבוהו BASH. מייסדות המותג ברברה ושרון מספרות: "רצינו אישה אייקונית, יותר מאשר כוכבת. מישהי שמייצגת על-זמניות, ובאופן טבעי חשבנו על קלאודיה". על אף שהיא לא מהדור של אינסטגרם, מחזיקה שיפר בחשבון פעיל עם 1.2 מיליון עוקבים והמון תמונות עבר. כנראה שגם היא, ממש כמונו, לא משחררת מהגעגוע לניינטיז.

קלאודיה שיפר BASH. יח"צ חו"ל,
"רצינו אישה אייקונית, יותר מאשר כוכבת". קלאודיה שיפר בקמפיין ל-BASH/יח"צ חו"ל

קלאודיה שיפר של היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully