וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע שנים, שלוש בנות, בלוג אחד: האמא הכי מתוקתקת באינסטגרם

23.8.2019 / 8:28

לאורה ווילס בת ה-36 הספיקה ללדת בארבע השנים האחרונות שלוש בנות משגעות ואת הבלוג הפוטוגני שלה The fashion bug blog. אם חשבתן שאתן יודעות לצלם תמונה מוצלחת עם הזאטוטים, חכו שתראו את זאת

לאורה ווילס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
האינסטגרם המטריף של לאורה ווילס/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אם יש דבר שיותר מטריף אותנו ממשפעניות רשת עם פיד מושקע זה יהיה כאלו שמתעדות את הלייף סטייל שלהן בתור אמהות מתוקתקות עם הילדים הכי פוטוגניים שיש. אין מה לעשות, צילומי ה'מאמי&מי' הם משהו שתמיד עובד, כלומר כל עוד לא מדובר בילד צווחני שמשתטח על הרצפה בקניון או באמא מיוזעת על ספסל בגינה עם מבט מיואש ובננה מעוכה.

חשבון האינסטגרם שמתחזקת הבלוגרית הבריטית לאורה ווילס (36) יושב בדיוק על המשבצת הממגנטת הזו. מקור השם שלו The fashion bug blog נעוץ בשם החיבה שבעלה הצמיד לה - bug - חרק באנגלית, ומונה כיום 235,000 עוקבים. ב-2015 השניים החלו בהרחבת המשפחה עם הריון ראשון שהסתיים בלידת הבת הבכורה מילה ופחות או יותר באותו הזמן הבלוג שלה יצא לדרך. שנה לאחר מכן נולדה אנושקה אולימפייה ולפני כחמישה חודשים לונה אוקטביה יצאה לאוויר העולם והפיד.


עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ואם כבר הזכרנו את הפיד שמתעדכן בממוצע ארבע פעמים בשבוע, זה הזמן לצלול לתוכן שווילס בוחרת לשתף בו. חמש שנים עם שלושה הריונות, שלוש בנות הורסות, לוקיישנים מסוגננים בלונדון או בחופשות אקזוטיות ובגדי מעצבים ממיטב הלייבלים. את הפלוס העיסקי של הסיפור אפשר לראות בתיוגים הרבים שמצורפים לכל פוסט, כולל על לונה שבגיל שלושה ימים כבר זכתה למנף את קיומה עם אאוטפיט יוקרתי מבית milk cashmere.

עוד בוואלה!

ליאם המסוורת' מתנחם בזרועותיה של בחורה שסוף סוף יש לה סטייל

לכתבה המלאה

בתקופת ההריונות היא נוהגת להפגין סטייל צמוד יחסית שמבליט את הבאמפ, ורגע אחרי הלידות היא מהמעצבנות שחוזרת לגזרה ולסגנון משוחרר יותר, אז היא מציגה עדכון במותגים הכי רותחים ביניהם דיילי סליפר, ברנדט אנטוורפן, איניקה צ'ו או סיסיליה בנסן לצד חיבה לבגדי מעצבים כמו דולצ'ה גבאנה וצימרצן. בלוקים היפים ביותר היא מצולמת עם הבנות, מסחטת לייקים ידועה, שם היא מקפידה לא פעם על תמונות מז'אנר המיני מי עם אאוטפיטים תואמים. נוסחה מנצחת ויחד עם זו יש שיאמרו קצת דביקה. אנחנו בכל אופן נשבנו בקסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully