וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האהבה עושה לה טוב: ג'יג'י חדיד מחזירה את האייטיז לאופנה

22.8.2019 / 11:30

מאז השמועות על זוגיות חדשה, ג'יג'י חדיד מפנקת אותנו עם שלל לוקים מוצלחים. זה התחיל באאוטפיט פשוט ומנצח והמשיך ללוק אייטיזי משובח עם קריצה לבנות הקרדשיאן

ג'יג'י חדיד ניו יורק. splash
עושה כבוד לאייטיז. ג'יג'י חדיד/splash

ג'יג'י חדיד מככבת לא מעט במדורי הרכילות בשבועות האחרונים בשל מערכת היחסים החדשה שלה עם טיילר קמרון, פליט ריאליטי שזכה בכל הקופה כשהחל לצאת עם הדוגמנית. ואולם, אם יש משהו שהחזיר אותה שוב למדורי האופנה זה הלוק האחרון איתו נצפתה בניו יורק שעושה הרבה כבוד לאייטיז, עם קריצה לטרנד החביב על בנות הקרדשיאן.

חדיד יצאה להסתובב ברחובות התפוח הגדול כשהיא לובשת ז'קט רחב כתפיים בצבע לבן היישר משנות ה-80 שהיווה את מרכז הלוק. אליו היא צירפה את פריט הלבוש הנפוץ בארון של בנות משפחת קרדשיאן - טייץ ברך בצבע שחור של Aritzia שנמכר ב-38 דולרים בלבד. מתחת לז'קט היא לבשה טי-שירט ורדרדה מהקולקציה המשותפת של טיילור סוויפט וסטלה מקרטני.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

להשלמת ההופעה בחרה חדיד במשקפי שמש לבנים גדולים, גם הם בסימן האייטיז, תכשיטים מוזהבים - שרשראות ועגילי חישוק, תיק ססגוני של Rogue Matilda וסניקרס מגושמות של ריבוק עם גרביים גבוהות עד מעל הקרסול.

כנראה שהאהבה עושה לה טוב, כי השבוע לבשה חדיד לוק נוסף וראוי לשבח - פשוט אבל מנצח. כשיצאה לבלות עם בן הזוג החדש וחברים שלו, שכוללים גם את סרינה וויליאמס, לבשה חדיד ג'ינס רחב עם קרע בברך, שאליו צירפה גופייה לבנה. מדובר בלוק הקלאסי שמה שהופך אותו למיוחד זה בראש ובראשונה גזרה נכונה של ג'ינס, והשלב השני הוא אקססוריז ראויים.

עוד בוואלה! אופנה

ניאון, מנומר, סיכות ראש ואנדר-בוב: ג'יג'י ובלה חדיד כובשות את מיקונוס

לכתבה המלאה

חדיד איבזרה את הלוק בשרשראות זהובות, נעלי מיולס בצבע תואם ותיק מנטה זעיר של אלכסנדר וונג בשיתוף פעולה עם בולגרי - עם הקדשה אישית. אנחנו גם הבחנו שבין יום אחד לשני היא הספיקה להחליף צבע לק, בעוד שיום קודם היא צבעה את ציפורניה בצהוב בננה, יום למחרת הן כבר היו כחולות. בקרוב יתחיל חודש שבועות האופנה העולמי ונראה את חדיד בעיקר על מסלולים נחשבים, אבל עד שזה יקרה יש לנו עוד כמה הזדמנויות של פפראצי ואנחנו מצפות לעוד לוקים מוצלחים.

ג'יג'י חדיד ניו יורק. splash
לוק פשוט אבל מנצח. חדיד/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully