וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם האשטג משלה: הרשת משתגעת על שמלה מאמזון ב-30 דולר

28.8.2019 / 8:07

הכל התחיל מבלוגרית שקנתה את השמלה ושיתפה תמונה ברשתות החברתיות. מהר מאוד היא הוצפה בשאלות של מתעניינות, והדרך להתנפלות הייתה קצרה. היום לשמלה הזו יש כבר האשטג משלה באינסטגרם ושם תמצאו המון הצעות הגשה. הבשורות הטובות: יש משלוחים לישראל. להסתער

אמזון שמלה. אינסטגרם, צילום מסך
בוהו שיק מנצח. הבלוגרית גרייס אטווד לובשת את השמלה מאמזון/צילום מסך, אינסטגרם

אמזון אולי הוא לא האתר הראשון שאתן נכנסות אליו כשאתן מחפשות בגדים אונליין, אבל מתברר ששמלה אחת שמשווקת באתר הזה משגעת את הפאשניסטות ברשת, והפכה להיות אחד הפיסים המדוברים ביותר. היא עד כדי כך פופולרית בקרב בלוגריות אופנה בזמן האחרון, שהיא אפילו קיבלה האשטג משלה באינסטגרם. הבשורות הטובות הן כמובן המחיר: 29 דולרים עבור השמלה שמגיעה בין המידות סמול לאקסטרה לארג' וב-18 גוונים שונים. יש כמובן משלוחים לישראל, אם מישהי רוצה להצטרף לטירוף.

מדובר בשמלת מידי בוהו שיק עם שרוולים ארוכים, מחשוף בצורת וי ועיטורים בצורת שרוכים מקדימה. ההדפסים הם כמובן השוס, כאשר יש אפשרות לרכוש את השמלה בגוונים של כחול, חום, ורוד, צהוב, סגול ועוד. מדובר בשמלת קיץ מושלמת שתמיד תעבוד גם בימי הסתיו הבאים עלינו לטובה, ממש ממש בקרוב.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הראשונה לזהות את השמלה המוצלחת ולתת לה מקום של כבוד ברשת היא הבלוגרית גרייס אטווד, שגם עומדת מאחורי ההאשטג של השמלה: AmazonNightgown#. הכל התחיל בתמונה שלה לובשת את השמלה שהיא שיתפה בפרופיל האישי שלה באינסטגרם, שלו 119 אלף עוקבים. אטווד מספרת שהיא שמה לב שהיא מקבלת לא מעט תגובות על השמלה - ברחוב וברשת. "נשים היו עוצרות אותי ושואלות מאיפה השמלה", היא מספרת בריאיון לאתר גלאמור, "כל מי שראתה את השמלה חשבה שמדובר בפריט וינטג' או שזו שמלה של המעצבת הבוהמיינית מניו יורק, אולה ג'ונסון".

עוד בוואלה! אופנה

שם ראיתי קשת בענן: שמלות שהן כיף טהור

לכתבה המלאה

ההתלהבות ברחוב כאמור המשיכה גם ברשתות החברתיות. אטווד מספרת שהיא קיבלה המון הודעות פרטיות באינסטגרם של נשים שסיפרו שהם קנו את השמלה בעקבותיה. "יום אחד קיבלתי לא פחות מחמש הודעות ברצף של נשים שקנו את השמלה באמזון, והן שלחו לי תמונות שלהן לובשות את השמלה. עד היום כל פעם שאני נכנסת לאינסטגרם יש לי הודעה פרטית ממישהי שלובשת את השמלה הזו", היא אומרת. בעקבות כך היא פירסמה פוסט בבלוג שלה, שרק הפך את השמלה למבוקשת יותר. לצד זה, היא מעלה כל יום תמונות של נשים נוספות לובשות את השמלה לסטורי שלה, ושומרת בהייליטס מיוחד שהיא פתחה עבור הנושא.

לדבריה, הרעיון המקורי שלה היה לקנות שמלת חוף זולה ופשוטה, אלא שכשהיא הגיעה בדואר - זיהתה מיד אטווד את הפוטנציאל. "הבנתי שאם אני מצרפת לשמלה זוג עקבים - אני מקבלת לוק מנצח ליציאה מהבית", היא אומרת. בהאשטאג של השמלה אפשר לראות שלל הצעות הגשה לשמלה, החל מכפכפים, דרך סנדלים, בצירוף חגורה, כובע או תיק קש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully