וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוויסט המפתיע של מותג האופנה העולמי לילדים

בשיתוף KEDS, בשיתוף KEDS

4.9.2019 / 8:16

מותג האופנה לילדים עובר מתיחת פנים לה אחראי המעצב הבינלאומי דניאל זילברשטיין, שהלביש בעבר את ליידי גאגא ונטע ברזילי. ארבע קבוצות ומשגעות בקולקציה החדשה: Classic, Sport, Contemporary ואחת מפתיעה ומסקרנת בשם True Blue

הקולקציה החדשה של KEDS. ניר אריאלי,
אמירה ברורה ואופנתית. הקולקציה החדשה של KEDS/ניר אריאלי

מותג הילדים KEDS נמצא איתנו כבר כמעט ארבעה עשורים ומאז ומתמיד נחשב למותג שאמהות אוהבות להלביש בו ילדים ותינוקות בזכות שילוב של דגמים אופנתיים, נוחות, בדים איכותיים שנשמרים גם לאחר המון כביסות והבנה של שגרת היומיום.

העונה החליטה החברה להביא בשורה חדשה ולהכניס רוח רעננה למותג הוותיק. הרשת עוברת בימים אלו "מתיחת פנים" ומכניסה לראשונה מעצב ניו יורקי חדש שישנה את קו הקולקציה וייתן לו אמירה ברורה ואופנתית שתהיה מזוהה עם המותג. המעצב הבינלאומי החדש הוא דניאל זילברשטיין, יליד ישראל שחי בניו יורק למעלה מעשור, עבד בבתי האופנה הגדולים בעולם וזכה באינספור פרסי אופנה בינלאומיים.

הקולקציה החדשה של KEDS. ניר אריאלי,
קולקציה שמחולקת לארבע קבוצות: קלאסית, ספורטיבית, עדכנית וקבוצת הדגל של המותג שתיקרא TRUE BLUE/ניר אריאלי

דניאל סיים את לימודיו ב-Fashion Institute of Technology בניו יורק, עבד אצל המעצב הישראלי המצליח אלי טהרי, אצל בית האופנה קלווין קליין ולאחר מכן פתח חברה וקו אופנת נשים תחת שמו. הוא גם המעצב שחתום על השמלה שלבשה הזמרת המצליחה וזוכת הגראמי ליידי גאגא ועל השמלה הכסופה שלובשת נטע ברזילי בקליפ "באסה סבבה".

כחלק מהשינוי עליו מנצח זילברשטיין הוא עיצב קולקציה המחולקת לארבע קבוצות: Classic, Sport, Contemporary ואחת מפתיעה ומסקרנת בשם True Blue אותה עיצב בכבודו ובעצמו. כל פריט מקבוצת הקפסולה של True Blue מגיע עם צמיד סיליקון מתוך קולקציית אספנים של 12 צמידים במהדורה מוגבלת.

מעצב האופנה דניאל זילברשטיין. יח"צ,
חתום על השמלה של ליידי גאגא בטקס הגראמי. מעצב האופנה דניאל זילברשטיין/יח"צ
הקולקציה החדשה של KEDS. ניר אריאלי,
דגמים אופנתיים, נוחות, בדים איכותיים שנשמרים גם לאחר המון כביסות והבנה של שגרת היומיום של הילדים. הקולקציה החדשה של KEDS/ניר אריאלי

קולקציית הדגל החדשה שתיכנס לחנויות כבר בעונה הקרובה תמותג באופן חדשני והיא סובבת סביב פלטת הכחולים עם צד עתידני. בין הפריטים ניתן למצוא שילובי בדים חדשניים, ג'ינסים בשטיפות טבעיות, ושימוש נרחב בלוגו המפורסם של המותג. הצבעוניות מתאפיינת בצבעים מטאליים, כסופים וכחולים והיא פחות קונבנציונלית מהצבעוניות ששלטה בקולקציות הקודמות, עם סגנון מינימליסטי ומונוכרומטי שמבוגרים היו רוצים ללבוש בעצמם.

Keds שמה לה למטרה להביא לקהל הלקוחות קו מוצרים חדשני, עדכני עם אמירה וזהות ברורה של מותג בינלאומי בשילוב קלאסיות ומודרניות לצד איכות. כל מה שנשאר לנו זה להגיע לחנויות!

הקולקציה החדשה של KEDS. ניר אריאלי,
הצבעוניות מתאפיינת בצבעים מטאליים, כסופים וכחולים. הקולקציה החדשה של KEDS/ניר אריאלי
בשיתוף KEDS, בשיתוף KEDS
  • עוד באותו נושא:
  • קדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully