וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן הראל רותחת בדנים החדשים של דיזל

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף דיזל, בשיתוף דיזל

5.9.2019 / 9:30

מותג האופנה האיטלקי תמיד יודע איך לחדש ולרגש והוא עושה זאת גם לקראת סתיו 2019. ירדן הראל הגיעה לטביליסי במסגרת תכניתה החדשה "הכי בעולם" והפכה את העיר ללוקיישן מדהים ללוקים הנכונים. צפו בהפקת האופנה המטריפה

הפקה: התכנית הכי בעולם - טבליסי, ברשת 13

אנחנו חיות ברשת ותמיד כיף לראות קולקציות וצילומי אופנה של בלוגריות באינסטגרם, קטלוגים, פייסבוק, כשבכל אחד מהם עומדת פאשניסטה שמציגה את פריטי הלבוש הלוהטים. יש מותגים שאת ה-DNA שלהם פשוט קשה לפספס בפיד שלנו. אחד מהם הוא דיזל, שמדי עונה מביא קולקציה שמדלגת בין הקליל למחוספס, בין הגרנאג'י לאלגטי ומצליח לבלוט בלוקים שנראים מעניינים וחדשניים כאחד.

ובכן, דיזל כבר מזמן הבינו את חוקי המשחק ואת הצורך לרגש את קהל הלקוחות בכל עונה מחדש, להשתדרג מקולקציה לקולקציה ולהביא את המוצר הסופי בצורה הכי מגניבה שיש. מהמקום הזה בדיוק נוצר שיתוף פעולה מרים בין שתי אושיות סטייל, שמציגות על בסיס יומי פוסטים מעוררי קנאה, הדוגמנית והבלוגרית ירדן הראל והפאשינסטה נסטיה ליסנסקי.

ירדן הראל לובשת דיזל. נסטיה ליסנסקי,
עושה את גאורגיה. ירדן הראל אוריינטלית/נסטיה ליסנסקי

השתיים הפכו את טביליסי, בירת גאורגיה, לסט צילומים מרהיב, אחרי שהגיעו אליה במסגרת התוכנית החדשה של ירדן - "הכי בעולם". סט בגדים אחד התחלף באחר, הרחובות היפים והשווקים הצבעוניים הפכו לתפאורה מושלמת ושתיהן יצרו הפקת אופנה אדג'ית עם ניחוחות אוריינטלים, כשליסנסקי ממונה על הקריאייטיב והצילום והראל על הפוזות הנכונות.

הלוקים הסתווים בקולקציה קלילים ולא מתאמצים עם נגיעות של סקסיות ונשיות ובשילוב הנכון של הפריטים ניתן להגיע לצמד המילים שכולנו כל כך חובבות - ספורט-אלגנט. באאוטפיטים שהרכיבה נסטיה ומדגמנת ירדן הפוקוס הוא על הקז'ואל, כשהן נשענות על פריט מנצח מהקולקציה ומשדרגות אותו עם התוספות הנכונות.

ירדן הראל בהפקת אופנה של דיזל. נסטיה ליסנסקי,
שמלת ג'ינס עם נגיעות מטאליות נותנת לך לוק קז'ואלי עם טוויסט/נסטיה ליסנסקי

ליסנסקי כמובן נותנת מקום של כבוד לחוד החנית של דיזל - בד הדנים. קרעים שתוקנו ושטיפות ייחודיות היוצרות מראה מלוכלך. אוברול ג'ינס קליל אליו מצטרפים אקססוריז כמו חגורה עם דיטיילים מפתיעים או שילוב בין ז'קט ג'ינס שמשמש כחולצה ומשתלב עם חצאית קרועה.

ירדן הראל בהפקת אופנה של דיזל. נסטיה ליסנסקי,
מקום של כבוד לחוד החנית של דיזל - בד הדנים/נסטיה ליסנסקי

הלוקים הספורטיביים יותר מתהדרים בלוגו של המותג וסומנו על ידנו כאאוטפיט המושלם לסוף שבוע סתווי. שילוב של טי-שירט קלילה עם חצאית מידי ורוכסן המשמש כשסע וז'קט בסגנון צבאי או סווטשירט אדום עם ג'ינס בויפרנד שתמיד נשאר באופנה.

ירדן הראל בהפקת אופנה של דיזל. נסטיה ליסנסקי,
לוק שהיינו שמחות לאמץ לסוף שבוע סתווי/נסטיה ליסנסקי
ירדן הראל בהפקת אופנה של דיזל. נסטיה ליסנסקי,
כמה קל ליצור מראה קצת אדג'י עם חצאית מידי, רוכסן שמשמש כשסע וז'קט בסגנון צבאי/נסטיה ליסנסקי

מי ששוחה בהיסטוריית המותג יודעת שהוא אלוף לא רק בדנים שלו ולחלוטין ניתן להרכיב שם לוק ערב מנצח עם מידת הסקסיות הנחוצה. הפייבוריט שלנו - שמלה לבנה נשפכת עם שסע אליה הצטרפו זוג מגפיים שחורים עד הברך וחגורת עור שחורה. עכשיו רק תתפללו שהטמפרטורות יצנחו.

להשיג בחנויות דיזל:

תל אביב דיזל קניון רמת אביב, דיזל TLV MALL, דיזל שרונה דוד אלעזר 5, דיזל שינקין 23; ירושלים דיזל שדרות ממילא; אילת דיזל אילת, טיילת הילטון מלכת שבא, דיזל אייס מול; ובחנויות האופנה המובילות.

ירדן הראל לובשת דיזל. נסטיה ליסנסקי,
שילובים מגה סקסיים ונשיים שרק מחכים לאירוע הנכון/נסטיה ליסנסקי
נסטיה ליסנסקי, ירדן הראל. יח"צ,
מאחורי הקלעים - נסטיה וירדן בפעולה/יח"צ
ירדן הראל בהפקת אופנה של דיזל. נסטיה ליסנסקי,
אוברול דנים סטייל סבנטיז בגזרת פדלפון/נסטיה ליסנסקי
ירדן הראל בהפקת אופנה של דיזל. נסטיה ליסנסקי,
להתכרבל בכיף - קפוצ'ון לבן עם לוגו/נסטיה ליסנסקי
ירדן הראל בהפקת אופנה של דיזל. נסטיה ליסנסקי,
להכניס עניין ליומיום: ג'ינס עם פסים מטאליים וטופ מסקרן/נסטיה ליסנסקי
מערכת וואלה! NEWS בשיתוף דיזל, בשיתוף דיזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully