וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הסקסית בתבל: פנלופה קרוז מטריפה בפסטיבל הסרטים בוונציה

2.9.2019 / 10:18

השחקנית הלוהטת לבשה שלושה לוקים שונים לפסטיבל והצליחה בכל פעם מחדש. זה התחיל בטוטאלוק של שאנל שעשה לנו חשק לסתיו, המשיך בשמלה תכלת מתוכשטת והסתיים בשמלת הנשף המושלמת. יום בחיי פנלופה קרוז

פנלופה קרוז פסטיבל הסרטים בוונציה ונציה. GettyImages
טוטאלוק של שאנל שעושה לנו חשק לסתיו. פנלופה קרוז מגיעה לוונציה/GettyImages

פסטיבל הסרטים בוונציה מושך אליו שורה של כוכבים בינלאומיים מהאיי-ליסט שבאים לקדם את סרטיהם החדשים ועל הדרך דופקים הופעות. לא לכולם זה מצליח כמובן, אבל כשיש מישהי ששלוש פעמים קולעת בול - אנחנו מתרגשות. פנלופה קרוז, אחת הנשים הסקסיות בתעשייה העולמית, לבשה שלושה לוקים מוצלחים ביום אחד באיטליה - ולגמרי גנבה את ההצגה.

קרוז (45) נחתה אתמול באיטליה לבושה בטוטאלוק של שאנל: אוברול סטרפלס שחור משובץ, כשעליו מונח בנונשלנט על הכתפיים ז'קט טוויד ולכל החגיגה היא צירפה חגורת תכשיט של בית האופנה הצרפתי. תוסיפו ללוק גם מגפוני עקב ומשקפי שמש חתוליים מוצליחם וקיבלתם את הלוק האידיאלי לסתיו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

פנלופה קרוז פסטיבל הסרטים בוונציה ונציה. GettyImages
שמלת התכשיט בצבע תכלת של ראלף אנד רוסו/GettyImages

בהמשך היום, הגיעה קרוז למסיבת עיתונאים כדי לקדם את סרטה Wasp Network, כשהיא לבושה בשמלת מיני בצבע תכלת משובצת אבנים בצורת פרחים של ראלף אנד רוסו. העיטורים שעל השמלה לא הספיקו לקרוז, שהוסיפה עוד קצת נוצצים בדוגמת עגילי יהלומים ואת טבעת האירוסים העצומה שלה שמשובצת באבן ספיר כחולה. לשמלה היא ציוותה זוג סנדלי עקב בצבע כסף ושמרה על איפור טבעי, שיער מעוצב בפן מוברש והרכיבה את אותם משקפי השמש מהבוקר.

עוד בוואלה! אופנה

גלאם הריוני: בר רפאלי משוויצה בבטן בפסטיבל הסרטים בוונציה

לכתבה המלאה
פנלופה קרוז פסטיבל הסרטים בוונציה ונציה. GettyImages
תסכימו איתנו שהיא האישה היפה בתבל?/GettyImages

את הלוק האחרון, ואולי המנצח מבין השלושה, שמרה קרוז לסוף. מדובר בשמלת השטיח האדום שלה, שהיא היישום המדויק ביותר לשמלת נשף. קרוז לבשה שמלה לבנה של ראלף אנד רוסו גם כן, עם חלק תחתון עשוי שכבות טול לבנות וחלק עליון משובץ אבנים ונוצות. להעצים את הגלאם אספה קרוז את שיערה ובחרה בשפתון אדום בוהק. זה היה רק יום אחד בחייה של פנלופה המטריפה בפסטיבל הסרטים, ואנחנו יותר ממקוות שנראה אותה בקרוב באירועים מתוקשרים נוספים.

פנלופה קרוז פסטיבל הסרטים בוונציה ונציה. GettyImages
אקסטרה גלאם. קרוז על השטיח האדום/GettyImages
פנלופה קרוז פסטיבל הסרטים בוונציה ונציה. GettyImages
חלק תחתון עשוי שכבות טול וחלק עליון משובץ אבנים ונוצות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully