וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השם הוא בקהאם, דיוויד בקהאם: השער הלוהט שקובר לג'יימס בונד

שחקן הכדורגל לשעבר מככב על שער מגזין GQ הבריטי עם הפקה רותחת באווירת ג'יימס בונד וריאיון חושפני על הקריירה והמשפחה. על הבחירות האופנתיות שלו הוא אומר: "הסטייל שלי? הוא מעולם אחר". עם איך שהוא נראה, יש לנו הרגשה שגם הוא לא מהעולם הזה

דיוויד בקהאם GQ ג'י קיו. GQ, Matthew Brookes, צילום מסך
משתבח עם השנים. דיוויד בקהאם משחק אותה ג'יימס בונד/צילום מסך, GQ, Matthew Brookes

לא שאנחנו צריכות עוד הוכחות לכך שדיוויד בקהאם הוא אחד הגברים הלוהטים על הגלובוס, אבל השער שלו למגזין GQ הבריטי לגמרי מספק לנו עוד ראייה. שחקן הכדורגל לשעבר הצטלם לשער גיליון אוקטובר באווירת ג'יימס בונד וסיפר בריאיון על העתיד, העבר ועל האבהות.

בקהאם בן ה-44 מככב על השער בשל זכייתו בפרס "בחירת העורך" ואמש (ג') הגיע לצד אישתו, ויקטוריה בקהאם, לטקס הפרסים השנתי בלוק מחויט של הוגו בוס וחגג בטיימינג מושלם 20 שנה לשער הראשון שלו לג'י קיו הבריטי. אושיית הסטייל שלצידו הגיעה בחליפה מחויטת לבנה עם ז'קט בכיפתור כפול בעיצובה כמובן וגם בנה ברוקלין הגיע לתמוך באביו בערב המרגש בלוק מעונב.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

משפחת הסטייל של אנגליה

דיוויד בקהאם GQ ג'י קיו. GQ, Matthew Brookes, צילום מסך
פרס בחירת העורך. שער המגזין/צילום מסך, GQ, Matthew Brookes

בתמונת השער נראה בקהאם לבוש טוקסידו שחור של ראלף לורן והוא מצולם על סיפונה של סירה בוונציה. המראה מחוספס וסקסי בו זמנית וזה לגמרי נראה כמו סצנה שלקוחה מתוך סדרת סרטי הפעולה. בתמונה נוספת הוא לובש חולצה מכופתרת כחולה חושפת חזה ומכנסים מחויטים ובנוספת גופייה לבנה, מכנסיים שחורים ושלייקס, שלא מונחים על הכתפיים. "הסטייל שלי? הוא מעולם אחר", אומר בקהאם בריאיון למגזין.

דיוויד בקהאם GQ ג'י קיו. GQ, Matthew Brookes, צילום מסך
לוהט כבר אמרנו?/צילום מסך, GQ, Matthew Brookes

בריאיון שמתווסף לצילומים, סיפר בקהאם על קריירת הספורט שלו. "כל מה שרציתי אי פעם היה להצליח ככדורגלן. ברור שעשיתי דברים נוספים מחוץ לקריירה, אבל התמקדתי בלזכות בגביעים ולהצליח עם מנצ'סטר. כל מה שעשיתי מחוץ לזה - היה בונוס". ואולם, אי אפשר להתכחש לעובדה שהרבה מההצלחה שלו היום באה מאותם עסקים שהוא התחיל לבנות עוד כשהיה כדורגלן. "אני בן אדם שאפתן", הוא מסביר. "הייתי שאפתן בכדורגל - וזה הפך אותי לשאפתן בעסקים. תמיד רציתי להצליח בכל מה שעשיתי, וזה אומר לעבוד קשה".

דיוויד בקהאם GQ ג'י קיו. GQ, Matthew Brookes, צילום מסך
"הייתי שאפתן בכדורגל - וזה הפך אותי לשאפתן בעסקים"/צילום מסך, GQ, Matthew Brookes

בהמשך הריאיון דיבר על המורשת שלו, שלדבריו זה בעיקר ארבעת ילדיו - ברוקלין, רומיאו, קרוז והארפר. "הם ילדים טובים, מדהימים, נחושים. ויקטוריה ואני תמיד אומרים שהמשפחה שלנו זה ההישג הכי גדול שלנו. אנחנו נשואים 20 שנה ו-23 שנה בזוגיות. האהבה שלנו, המשפחה, הקריירות שבנינו. אלו ההישגים שלנו ואני גאה בזה".

בהמשך לאג'נדת השאפתנות הוא מחדד שזה בדיוק המסר שחשוב לו להנחיל לילדיו: "אני תמיד אומר לילדים שלי שבחיים צריך לעשות בחירות ולפעמים לוותר על דברים. לפעמים חברים שלך יוצאים בשישי בערב ואתה לא יכול, כי למחרת יש לך אימון, או הקלטות באולפן כמו לקרוז או יום צילומים כמו לברוקלין. אתה צריך להיות מפוקס וממוקד. אבי היה אומר לי את זה, ובזכותו הצלחתי".

דיוויד בקהאם ויקטוריה בקהאם. GettyImages
נשואים 20 שנה. דיוויד וויקטוריה בקהאם/GettyImages
משפחת בקהאם בחופשה. אינסטגרם, צילום מסך
"ילדים טובים, מדהימים, נחושים". ילדי משפחת בקהאם/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully