וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו "שמלת הרומן" של אנג'לינה ג'ולי שגרמה לפרידה של ג'ניפר אניסטון ובראד פיט

5.9.2019 / 0:39

הסטייליסטית של הכוכבים, איירן אולברייט, חשפה בתכנית הסטיילינג ההוליוודית את "שמלת הרומן" של אנג'לינה ג'ולי, זו שככל הנראה גרמה לסיום נישואיהם של ג'ניפר אניסטון ובראד פיט. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליה

אימג'בנק GettyImages

בסרטון - בראד פיט וג'ניפר אניסטון על השטיח האדום בשנת 2004

המשולש הרומנטי - בראד פיט, ג'ניפר אניסטון ואנג'לינה ג'ולי - שבה את לבבותינו במשך שנים, אבל נדמה שפספסנו פריט אחד קטן אך בעל ערך לשלישייה הזאת. הסטייליסטית של הכוכבים, איירן אולברייט, חשפה בתכנית הסטיילינג ההוליוודית של נטפליקס "Styling Hollywood" את "שמלת הרומן" - השמלה של אנג'לינה ג'ולי שלכאורה הובילה לגירושים בין פיט לאניסטון.

החשיפה אירעה בפרק השביעי של הסדרה, כשהסטייליסט ג'ייסון בולדן חיפש אחר שמלת גראמי עבור הלקוחה החדשה שלו, איב. הוא פנה אל גלריית האופנה של איירן אולברייט לקבלת השראה, ושם זכה לחוש בידיו בשמלה שלבשה בעבר אנג'לינה ג'ולי - שמלת נוצות יען של המעצב ג'יאמבטיסטה ואלי. אולברייט הסבירה: "זה מה שהוביל לפרידה של ג'ניפר אניסטון ובראד פיט.... אנג'לינה ג'ולי, מגזין W, אתה זוכר את הגיליון? זו הייתה תחילת הרומן שלהם". בולדן ההמום הרחיק ממנו את שמלת המזל הרע מהחשש שהיא תפגע גם בנישואיו המאושרים.

ככה נראית "שמלת הרומן":

שמלת הרומן של בראנג'לינה. NETFLIX, צילום מסך
"זו השמלה שגרמה לפרידה של בראד פיט וג'ניפר אניסטון?/צילום מסך, NETFLIX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully