בר רפאלי משיקה בקרולינה למקה. שוקה כהן
בר רפאלי משיקה בקרולינה למקה/שוקה כהן

עור בר השגה

אוגוסט המתיש הגיע לסיומו, הילדים חזרו למסגרות וטיפת גלאם לא נשארה על פנינו. אז מה נעשה בשישי החופשי הראשון שלנו? ברור שטיפול ביוטי! בנות המערכת תרמו את פניהן למדע ויצאו לסדרת טיפולים אצל הקוסמטיקאיות המובילות בישראל. המלצות ואזהרות

פולה בליק

האישה מאחורי הפנים של ברבור (בר רפאלי כמובן) גרמה לנו לתהות האם גם בחורה נורמטיבית, מינוס הגנים המשובחים של רפאלי תצליח לצאת עם תוצאות מרשימות מהקליניקה בצפון תל אביב. אז ככה, אם אתן מחפשות שיעסו אתכן עד שתתחרפנו - לא הגעתן למקום הנכון. אצל פולה נותנים עבודה, זה לא טיפול 'קוצי מוצי' ואף אחד לא ישב וילרלר כאילו הגעתן לספת הפסיכולוג. לקוסמת של הנשים היפות בביצה (דנה פרידר, יעל בר זוהר, נועה קירל, רפאלי ועוד ועוד) יש עובדות מקצועיות שנשמעות להוראותיה של בליק במדויק. הן נכנסות לחדר בזמן שאתן שוכבות על מיטת הטיפולים ומורחות את החומר הדרוש (כתום, צהוב, ירוק ) על פי הקודים של הקליניקה.

הנסיינית בת ה-34, סבלה מאקנה הורמונלי וקיבלה טיפול 10,000 של כל מה שדרוש בכדי להגיע לפנים נטולות פצעים עם אקסטרה 'גלואו'. הטיפול (כשלוש שעות) מתחיל בשטיפה יסודית של הפנים עם סבון הפנים של פולה (בין המוצלחים בשוק ב-100 שקלים בלבד) ואחר כך מתקדם למריחה של מסיכות, קרמים וחומצות למיניהם.

קוסמטיקאיות, פולה בליק. אינסטגרם רשמי,
הקוסמת של המפורסמות. פולה בליק ודנה פרידר/אינסטגרם רשמי

רגע השיא - הקירצוף. הגברת בליק לא חסידה של 'הוצאת שחורים' - הפעולה החביבה על נשים בביקור אצל הקוסמטיקאית בתקווה שינקו להן את הפנים. "לקחת נשימה עמוקה, לא לפתוח את הפה וקדימה", כך מנחה פולה כשהיא נכנסת לחדר עם שתי הצמודות שלה ומקרצפת את הפנים שלכן לדעת. זה לא נעים במיוחד, יש תחושה קלה של טביעה בלב ים אבל זה ה-ד-ב-ר. היא משפשפת את הלכלוך, השחורים ושאר טינופת החוצה. לסיום מסיכת פנינה, מכשור למיצוק של חברת 4mp ושרטוט השפתיים במכונה מיוחדת. רגע לפני סיום, כשהנסיינית כבר המומה מהשינוי, פיניש אחרון - מריחה של סרומים 1+2 (650 שקלים יחדיו) שנמכרים היום גם בעמדה היוקרתית של בליק בדיוטי פרי. אכן, קוסמת.

עלות טיפול: 350 שקלים לבוסט לפני אירוע. טיפול פנים מלא - 800-1,800 שקלים.
זריצקי 4, תל אביב. טלפון 03-6700900.

בר רפאלי. אינסטגרם רשמי,
ניתן להגיע לתוצאות גם אם את לא מושלמת כמו בר רפאלי/אינסטגרם רשמי

קרן ברטוב

המתחם המתוקתק בבניין הרופאים שנושק לקניון רמת אביב תואם היטב את התואר המחייב שדבק בה כ"קוסמטיקאית של כל הסלבס" ביניהן גל גדות, רותם סלע ומלי לוי. הקליניקה אליה הגיעה בעשר אצבעות אחר שנים של עבודה באזור הערבה ולאחר מכן בקדימה נראית כמו התגשמות החלום ההוליוודי של כל קוסמטיקאית שעובדת מהבית. כך שמעבר לביטחון הסביר שנפגוש בטיפול פנים סופר מקצועי ומפנק, קשה לחמוק מהתהייה האם קרן ברטוב באמת עונה על הציפיות הגבוהות שמגובות בהתמכרות מתועדת ממיטב המפורסמות?

הנסיינית בת ה-43 עם חיבה גבוהה יותר למזרקים מאשר לקרמים אובחנה על ידי ברטוב כבעלת עור רגיש עם נטייה לאדמומיות ורוזוצאה (אקנה הורמונלי). המטרה - איזון בשילוב אנטי אייג'ינג. רוב הסשן (כשעתיים וחצי) כלל החדרה ומריחה של קרמים, סרומים, חומצות וחומרים נוספים שזה בעצם סוג של מסאג' נעים וממכר שקל מאוד להתמסר אליו. עזרים טכנולוגיים: ידית חשמלית שמזרימה גלי אולטראסאונד לפנים ומסייעת בהפחתת אדמומיות, מיצוק העור באמצעות מכשיר RF וביופטרון שנועד לטפל באקנה. שוס נוסף: אבנים חמות שפותחות נקבוביות ועוזרות להחדרת סרום הלפידים (מאזן רמות לחות) שנמרח רגע לפני.

קוסמטיקאיות, קרן ברטוב. יח"צ,
הקליניקה המתוקתקת של קרן ברטוב/יח"צ

ברטוב מציינת כי היא לא מאמינה בסדרות טיפולים ייעודיות מראש ומתאימה את הטיפול לפי מה שנדרש ברגע שהמטופלת מגיעה לקליניקה. "עור יכול להשתנות מהיום למחר, זו הסיבה שאני לא מציעה אף פעם סדרות מוגדרות מראש. ברגע שהמטופל מגיע אליי אני בודקת מה יביא לתוצאה המקסימלית. יש לי 40 מכשירים ולכל בן אדם אני מתאימה את השילוב הנכון ברגע האמת". בסיום הטיפול נמרחנו במקדם הגנה בשילוב מייק-אפ קליל (250 ש"ח) שמתאים עצמו לגוון העור בצורה לא רגילה. ברטוב ממליצה להגיע אחת לחודש בכדי לשמור על עור מאוזן ולמנוע נזקים עתידיים וטיפולים עם בעיות ספציפיות בין ארבעה לשישה טיפולים. בסיום הטיפול המסקנה היא ברורה - ברטוב פשוט ממגנטת אליה את אותן משפיעניות בזכות מה שהיא מעניקה. מדובר בטיפול אקסטרה מפנק, לא זול אבל שווה כל שקל. וונדר וומן לא בחרה סתם.

עלות הטיפול: בין 1,000-1,500 שקלים, בהתאם לעור המטופלת.
ברודצקי 43, בית הרופאים, רמת אביב, תל אביב. טלפון: 052-9506776.

קרן ברטוב, מלי לוי. אינסטגרם, צילום מסך
מלי לוי אחרי טיפול זוהר אצל קרן ברטוב/צילום מסך, אינסטגרם

ענת אהרון

הקוסמטיקאית הוותיקה בעלת 25 שנות ניסיון הפכה למוקד עלייה לרגל של רשימת מטופלים נוצצת במיוחד (ריטה, לינור אברג'יל והדוגמנית אביטל לנגר). ומדוע עלייה לרגל? כי היא הייתה מתגוררת בנצרת, שעה וחצי נסיעה מתל אביב בשביל טיפול פנים. הסקרנות והכמיהה לעור מתוח וזוהר גרמו לנסיינית שבדיוק נכנסה למשבר גיל ה-40 להכין את הדרכון ולתכנן את הטיול המרתק. לשמחתה היא עודכנה ברגע האחרון כי המאסטרית עברה לתל אביב, מה שגרם לה להפוך לדרוכה עוד יותר שמא הלו"ז של אהרון עתיד להתמלא במהרה.

חלומה של הנסיינית שהוגדרה כבעלת עור מעורב - להיראות זוהרת, בלי בוטוקסים והזרקות למיניהם ולקבל טיפול קליל לשבר הסורי אפריקאי שבצדי הפה (בקשה צנועה לכל הדעות). אהרון מתחילה באבחון דרך העור ומסמנת את הסיבות הנוספות שאחראיות למראה העור העייף, כמו לחצים נפשיים ותזונה. הטיפול שהותאם לנסיינית הוא טיפול פנים b1 - אמבר פורמולה לשיקום, מיצוק ושיפור מראה העור שמתאים בעיקר לנשים מעל גיל 35. מכשיר לייזר עבד לצמצום וסגירת הנקבוביות וטיפול בקופרוז, אולטרסאונד להחדרה עמוקה של החומרים, טיפול חמצן נעים במיוחד להעשרת התאים והחדרת ויטמינים, פרוטאינים ומינרלים בטכניקת קור.

קוסמטיקאיות, ענת אהרון. יח"צ,
סוף סוף הגיעה למרכז. ענת אהרון פתחה קליניקה בתל אביב/יח"צ

אבל עם כל הכבוד לטכנולוגיה (ויש כבוד) מה שמיוחד בטיפול אצל אהרון זה הידיים שלה. היא משלבת עיסוי שגורם לסירקולציה של הדם, למיצוק והרמה של העור. את תוצאות הטיפול רואים מיד עם סיום הטיפול הראשון כשהעור נראה זוהר וממש ניתן לראות עלייה של קו הסנטר וקו הלחיים. רק חבל שמשם המשיכה המטופלת לריצה אחרי הזאטוטה שלה בגינה במקום לאירוע שטיח אדום. הנסיינית קיבלה דוגמיות של שני מוצרים מוצלחים במיוחד - קרם למתיחה ומיצוק וקרם הגנה עם טיפת פיגמנט שבקרוב יהיו מוצעים למכירה בליין המוצרים החדש של אהרון - 'אמבר פורמולה'.

עלות טיפול: 800-2,500 שקלים.
לקביעת תורים - 077-7005045

קוסמטיקאיות, ענת אהרון. יח"צ,
ענת אהרון והדוגמנית אביטל לנגר/יח"צ

לאק בוטיק

הנסיינית בת ה-28, לא חובבת טיפולים, הגיעה להתנסות בטיפול הפנים של יסמין בספא המפנק בדיזינגוף והתחושה הראשונית היא אכן - ספא מפנק בתאילנד. עיצוב מינימליסטי בהשראה אסייאתית, ניחוחות נעימים וצלילים עדינים שמצליחים לטשטש את צפירות האוטובוסים ברחוב הסואן.

הקוסמטיקאית זיהתה את החשש של מישהי שלא אוהבת שנוגעים לה בוודג' ודאגה להסביר מה הולך לקרות. "עיקר הטיפול הוא ניקוי, בהתאם לגיל ולמצב עור הפנים", לדבריה מדובר באחד הטיפולים הנפוצים בקרב נשים צעירות, כשמבוגרות יותר מוסיפות לטיפול גם החדרת לחות. שלב ראשון בטיפול היה פתיחת הנקבוביות, שלב שני ניקוי יסודי, שלישי מסיכת פנים ואחרון סגירת הנקבוביות עם קרני FR. בזמן המסיכה אפשר להתפנק בפוט מסאז' - אחד הטיפולים המוצעים במקום. לסיום, פנים זוהרות, מינוס אדמומיות והמלצתה של המטפלת הייתה להגיע לעיתים קרובות ולא לפתוח פער של חצי שנה. רשמנו לפנינו.

עלות טיפול: 400 שקלים.
דיזינגוף 290 תל אביב. טלפון - 03-6887721.

קוסמטיקאיות, לאק בוטיק. יחצ,
ספא תאילנדי באמצע דיזינגוף. לאק בוטיק/יחצ

ד"ר להבית אקרמן

במרפאה של ד"ר אקרמן בהרצליה פיתוח האווירה עניינית - לא באנו לעשות פה כיף. בחדר ההמתנה אפשר לפגוש שלל נשים אחרי פרוצדורות, מעוטרות בפלסטרים. הנסיינית בת ה-44 הגיעה לבדוק את מכשיר הלייזר הייחודי הרב תכליתי אשר מבטיח לטפל במיצוק העור, בעיות פיגמנטציה, צלקות, סימני מתיחה ושאר חולירות. הטיפול מתאים במיוחד למי שכבר הגיעה לגיל שאפשר להתחיל, אבל רוצה לדחות את ההזרקות, המתיחות, ההרמות והמילויים. התחלנו בהסרת איפור, משקפת לעיניים והופ לעניינים. המכשיר עובר בצורה יסודית על כל הפנים, מעקצץ על גבול הצובט קלות, פלוס ניחוח קל של שערות דקיקות חרוכות. הבונוס האמיתי של הטיפול - המרגי-עור. קרם לבנדר בריח משגע שעושה נפלאות לעור רגיש לאחר טיפול. הוא עשיר אך לא כבד, עתיר בלחות אך לא שמנוני, נספג בטיל והופך גם אפידרמיס עייף לגמיש ורגוע.

מדובר בטיפול שאפשר לצאת ממנו ולהתהלך בציבור ללא בושות. בהייה ממושכת במראה שכנעה את הנסיינית שקמטי הבולדוג סביב האף והשפתיים היטשטשו מעט, אם כי לא נעלמו לגמרי, והעור נראה רך וזוהר יותר. שבוע ימים אחרי הטיפול - לא נשאר לו זכר, אבל תוצאות של ממש מחייבות סדרת טיפולים עוקבים וכן טיפול תחזוקה בבית בעזרת תכשיר הבהרה בשימוש קבוע.

עלות טיפול: טיפול אלמה קיו לייזר - 1,200 שקלים לטיפול בודד, ברכישת שלושה טיפולים הרביעי מתנה.
קליניקה ראשית - המנופים 2, הרצליה. טלפון - 054-2646114.

קוסמטיקאיות, להבית אקרמן. אלון שפרנסקי,
ד"ר להבית אקרמן בטיפול אלמה קיו לייזר/אלון שפרנסקי

טיפול Illustrious של מעבדות כריסטינה

טיפול הבהרה למראה עור אחיד, חלק ונטול פגמים. הטיפול מתאים במיוחד למי שליקטה במהלך השנים כתמי פיגמנטציה, אבל גם למי שרוצה להאחיד את גוון העור, להבהיר אותו ולשחזר את הזוהר הטבעי שלו - כלומר, כולן. הוא מתאים לכל סוגי וגווני העור ולכל עונות השנה.

מתחילים בניקוי ופילינג הפנים, הצוואר והמחשוף, מעקצצים קלות ומכינים את העור לדבר האמיתי: מסכת אצות כחלחלה בשתי שכבות, אחת טיפולית והשנייה מבהירה ומרגיעה, שתקנה לך מראה של דרדסית רגועה ביום כיף. לקינוח - סרום וקרם יום עם 50spf. נעים ביותר, במיוחד בחלקים בהם עיסוי הפנים גולש גם לפריפריה, לצוואר ולכפות הידיים. התוצאות: נסיינית בת 40 וקצת, שסוחבת פיגמנטציה קלה פה ושם ובעיקר עור עייף, יצאה מוארת. העור נראה חלק יותר, בהיר יותר וזוהר והכהויות הדקיקות שסחבה באזור העיניים דהו. חמישה ימים אחרי הטיפול, והתוצאות המוצלחות עדיין בתוקף.

עלות טיפול: 580 שקלים.
ספא מלון ריץ קרלטון בהרצליה.

קוסמטיקאיות, מעבדות כריסטינה. יח"צ,
טיפול הבהרה של מעבדות כריסטינה/יח"צ

טיפול Glow to go של מימי לוזון בפקטורי 54

מימי לוזון היא מהמובילות בתחום הטיפוח בעולם, ואחראית על הכנת דוגמניות-העל לתצוגות של שבועות האופנה ולשטיחים האדומים. אירינה שייק וקיארה פיראני הן רק חלק מהאושיות הבינלאומיות שפוקדות את הקליניקות שלה בעולם. הרשת היוקרתית פקטורי 54 השיקה השבוע פופ-אפ מיוחד בחנות בקניון רמת אביב שם אפשר יהיה ליהנות מטיפול בשם GLOW TO GO.

20 דקות של טיפול פנים מהיר עם מסיכת הזהב המדוברת שאמורה להעניק זוהר מידי ואפקט מתיחה של העור. הנסיינית נהנתה מסרום שמרגיש כמו סוכריות קופצות על הפנים, ולאחר מכן המשיכה להנחה עדינה של חתיכות הזהב על פניה. לאחר כ-20 דקות פוררה המטפלת את המסיכה כמו פילינג והעור אכן זוהר יותר.

עלות טיפול: 299 שקלים ל-20 דקות של מסיכת הזהב.
פקטורי 54 בקניון רמת אביב. את מוצרי הטיפוח של מימי לוזון ניתן לרכוש בחנויות ברמת אביב וקניון TLV ובאתר.

קוסמטיקאיות, מימי לוזון, מאי תגר. פקטורי 54,
מסיכת הזהב של מימי לוזון/פקטורי 54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully