וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסי מאמא: אשלי גרהאם קוברת לכולן בשמלה חושפנית

8.9.2019 / 13:41

דוגמנית הפלאס סייז משוויצה בהריון הראשון שלה בצורה מעוררת השראה והגיעה לאירוע הנוצץ של הארפר'ס בזאר בשמלה סקסית בטירוף. אמילי רטאייקאוסקי הפתיעה בשמלה של זארה והיידי קלום היממה בכתום

אשלי גרהאם. GettyImages
אנחנו מאוהבות. אשלי גרהאם נהדרת/GettyImages

ביום שישי האחרון (ו') הוזנק סבב שבועות האופנה לאביב-קיץ 2020, טיימינג מצויין עבור ארוע נוטף סטייל עמוס נשים יפות ומפורסמות שחולקות באופן נדיר לוקיישן משותף לכמה ימים בודדים. כמיטב המסורת, מגזין האופנה האמריקאי הארפר'ס בזאר הכה על הברזל הלוהט כשערך בערב הפתיחה את מסיבת ה-bazaar icons השנתית בשיתוף קארין רויטפלד ואיגד יחד אושיות סטייל ש"לא מפחדות לשבור את הכללים".

לשטיח השחור שנפרש למרגלות מלון הפלאזה הגיעו ודפקו הופעות סדרת סלבס מרשימה ואופנתית כשהמעניינת ביותר הייתה אשלי גרהאם בהריון ראשון מסקרן. גרהאם הציגה בייבי באמפ פוטוגנית ארוזה בשמלה חושפנית ומחמיאה מבית 16arlington שעוצבה כבגד גוף בגזרת גולף ללא שרוולים המחובר לחצאית תחרה א-סימטרית עם שסט עמוק חושף ירך וגימורי נוצות. את הגלואו ההריוני היא הבליטה בתסרוקת אסופה אליה ציוותה הד פיס מתוכשט באבנים וסנדלי רצועות של ג'ימי צ'ו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אשלי גרהאם. GettyImages
משוויצה ויש במה/GettyImages

רותחת נוספת הייתה אמילי ראטאייקואסקי בלוק לוהט באופן קיצוני עם שמלת גופייה אדומה במחשוף כתף אחת של לא אחרת מרשת זארה. נכון, עם כזה גוף אלוהי גם שקית זבל יכולה לעבור, אבל בכל זאת הופתענו למצוא שמלה ב-199 שקלים בכזה פורום. מצד שני, לתמה של שבירת הכללים זה לגמרי מתאים. עוד מסצינת הדוגמניות שבחרו באדום הן אלסנדרה אמברוסיו שנראתה יוז' בשמלת קאט אאוט של ג'וליאן מקדונלד והיידי קלום בשמלת אוברסייז א-סימטרית היסטרית בעיצוב סטפן רולאנד פלוס קלאץ' תואם של טיילר אליס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
לא להאמין. אמילי רטאייקאוסקי בשמלה של זארה ב-199 ש"ח/GettyImages
היידי קלום. GettyImages
כנראה שטוב לך להתחתן. היידי קלום/GettyImages

שוברת כללים נוספת היא סופיה ריצ'י שנהפכה לאחרונה לחלק אינטגרלי משבט קרדשיאן ג'אנר בתור בת הזוג של סקוט דיסיק, האקס של קורטני ואבי ילדיה. הישג מרשים לכל הדעות. ריצ'י לבשה חצאית מקסי עם שסע וטופ גולף חושף בטן בטקסטורת ארדקו כסופה של labourjoisie אטלייה מכוויית שמתמחה בבגדי ערב נוצצים. השחקנית הקוקטית לילי קולינס הלכה על מראה מתוכשט עם חצאית אבנים שקופה ובגד גוף בגוון חרדל ומחשוף וי עמוק בעיצוב הלבנוני ג'ורג' הוביקה, תכשיטים של קרטייה ושוז מבית ג'ימי צ'ו.

סופיה ריצ'י. GettyImages
הקרדשיאנית החדשה. סופיה ריצ'י/GettyImages
אלסנדרה אמברוסיו. GettyImages
חלש מאוד. אלסנדרה אמברוסיו בג'וליאן מקדונלד/GettyImages
לילי קולינס. GettyImages
שלמות. לילי קולינס בג'ורג' הוביקה/GettyImages

ג'אנל מונה ויתרה על השחור-לבן לטובת שחור-קריסטלים כסופים עם שמלת קומות, שקופה בכתפיים באורך מיני, מגפוני שרוכים ותיק מיני תואמים. במקומה השחקנית שיילין וודלי היממה את הנוכחים בשחור-לבן עם שמלת מיני משולבת בבלייזר גברי בעיצוב בלמיין, כולל סטיילינג מדויק של כובע קטיפה ומגפונים שקופים.

הדוגמנית וויני הארלו בלטה מתחת לערימת טול מטריפה בלבן ורוד פסטלי שעיצב עבורה זאק פוזן.
כוכבת "אופוריה" זנדאיה בחרה גם בשחור והגיע בטוטאל לוק של חליפה גברית מחויטת מבית ברלוטי. האישה המרגשת של הערב הייתה לורן האטון בת ה-75 שנראתה מושלם בחליפת מכנסיים חושפת כתפיים כחולה ומבריקה.

ג'אנל מונה. GettyImages
אקססוריז לשיער ביג טיים. ג'אנל מונה/GettyImages
שיילין וודלי. GettyImages
אוקיי, וואו! שיילין וודלי שיא השיק בבלמיין/GettyImages
וויני הארלו. GettyImages
טולים מישהו? וויני הארלו/GettyImages
זנדאיה. GettyImages
אישה שיודעת להחזיק בגד. זנדאיה סופר שיקית/GettyImages
לורן האטון. GettyImages
כוכבת. לורן האטון/GettyImages
אירינה שייק. GettyImages
שעמום. אירינה שייק/GettyImages
קארין רויטפלד. GettyImages
המארחת של הערב. קארין רויטפלד לובשת מוגלר/GettyImages

הדוגמנית שארלוט דלסיו בשמלה של ברטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully