וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין הנחות סלב! שרה ג'סיקה פרקר לובשת כחול-לבן

9.9.2019 / 6:35

כוכבת "סקס והעיר הגדולה" הגיעה לאירוע שטיח אדום בניו יורק כשהיא לבושה בשמלה של מותג ישראלי יוקרתי ולא הפסיקה לפרגן למעצבת ברשתות החברתיות. הסיפור המדהים מאחורי הפריט שנרכש בישראל בדיסקרטיות מוחלטת

שרה ג'סיקה פרקר. splash
לובשת כחול-לבן בפרימיירה בברודווי. שרה ג'סיקה פרקר/splash

לפני כשלושה חודשים נחתה אושיית הסטייל שרה ג'סיקה פרקר בישראל וטיילה בארץ הקודש להנאתה. בין ביקור בכותל לבילוי לילי בתל אביב, מתברר כעת כי היא גם עשתה סיבוב אופנתי ברחובות יפו שהתברר כמשתלם במיוחד.

בסוף השבוע הגיעה הכוכבת האמריקאית לאירוע שטיח אדום בניו יורק לפרמיירת ההצגה המדוברת בברודווי, "הארי פוטר והילד המקולל", כשהיא לבושה בשמלת מידי סגולה ומבריקה. מגזין ELLE הכריז על צבעה של השמלה כ"צבע החם של העונה הקרובה", ואנחנו כמובן שמחנו לגלות כי הפאשניסטה בת ה-54 לובשת לראשונה בחייה עיצוב כחול-לבן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שרה ג'סיקה פרקר. splash
מפזרת גלאם ישראלי. פרקר בניו יורק/splash

האישה העומדת מאחרי השמלה המדוברת היא המעצבת שרון טל ממשכית והפיס שייך לליין הנגיש יותר של בית האופנה האקסלוסיבי הנקרא M by Maskit.

"זה קרה די במקרה", מספרת לנו טל, "שבת בצהריים, הגעתי לסטודיו לעבוד בשקט על מנת לסגור דברים כי בדיוק חזרתי מחודש של אירועי משכית בארצות הברית. שרה בדיוק הייתה בסיור פרטי ביפו עם המדריך שלה נדב פרץ, הם עברו בסמטה, ראו את חלון הראווה ופשוט דפקו בדלת. כמובן שיצאתי לבדוק מי זה דופק ביום שבת ולקחו לי כמה שניות להבין שזו מלכת השיק בכבודה ובעצמה".

לאור הסיום אפשר להבין שהכנסת אותה לסטודיו למרות שיום שבת.
"כמובן שפתחתי את הדלתות והכנסתי אותה. הם היו בחנות ממש מעט זמן כי היו חייבים להמשיך בסיור אבל באותו הערב כבר קיבלתי ממנה הודעת וואטסאפ שהיא מעוניינת לקפוץ מחר. וכך היה. הכל היה בדיסקרטיות על מנת לא להביך אותה והיא הייתה מהממת, שקטה וצנועה. אנחנו עד היום שומרות על קשר ישיר".

עוד בוואלה!

מלכת המדבר: תערוכת האופנה של משכית

לכתבה המלאה
משכית. אורית פניני,
M by maskit. הליין הנגיש של בית האופנה היוקרתי/אורית פניני

כאמור, פרקר בחרה את השמלה הסגולה שעלותה 1,450 ש"ח ולא קיבלה אף 'הנחת סלב', על אף הנטייה הראשונית שלנו לחשוב שאישה במעמדה תקבל את הבגד בחינם. אם עדיין לא הבנתן עד כמה התלהבה השחקנית מהשמלה ומהאיכות הבלתי מתפשרת של בית האופנה, אתן מוזמנות לקפוץ לאינסטגרם שלה ולהבין את מדד ההתרגשות. "קניתי את השמלה ב'משכית', הלוואי והיה לי אותה בכל הצבעים", הגיבה פרקר לנשים ששאלו מהיכן השמלה שלה. "אני ממש אוהבת את המעצבת שם", היא השיבה למעריצה נלהבת אחרת ששאלה גם כן על השמלה. גאווה ישראלית.

שרה ג'סיקה פרקר, אינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
מפרגנת באינסטוש/צילום מסך, אינסטגרם
שרה ג'סיקה פרקר. splash
חלום שלנו גם שיער כזה/splash
שרה ג'סיקה פרקר. splash
לא מפסיקה לפרגן באינסטגרם. שרה ג'סיקה פרקר לובשת משכית/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully