וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי מגיע לך להכיר: קולקצית הסתיו של פנדורה

בשיתוף פנדורה, בשיתוף פנדורה

11.9.2019 / 16:32

אדג'י, מינימליסטי, עדין, בוהמייני ועוד: הקולקציה הסתווית של PANDORA מפוצצת בסטייל ואת יכולה לענוד מגוון פריטים טרנדיים עם טוויסט מודרני. הכירי את הצ'ארמס מלאי הקסם שיכניסו לך טאצ' אישי ללוק

זה לא משנה איזה סגנון של תכשיטים אנחנו מעדיפות - עדינים או בעלי נוכחות, קלאסיים או ייחודיים, עם השנים קופסת התכשיטים שלנו מתמלאת בפריטים אהובים שמזכירים לנו תקופות ואירועים מיוחדים. הצמיד שקיבלנו ליום ההולדת, העגילים שענדנו לאירוע מרגש, בסופו של דבר כל תכשיט מספר סיפור, ולכולנו יש סיפורים על האנשים שאנחנו אוהבים, על המקומות שהיינו בהם ועל התשוקות שדוחפות אותנו קדימה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הקולקציה החדשה של PANDORA רוצה לעזור לכל אחת להוסיף עוד פרק לסיפור שלה עם עולם קסום בו חלומות הופכים למציאות וסטייל ייחודי מקבל משמעות אישית. הקולקציה הסתווית משקפת את האישה של PANDORA: קריאטיבית ויודעת מה היא רוצה, נאמנה לעצמה ולא מפחדת להיות מי שהיא. לקולקציה מספר עוגנים, בכולם נשזרים אלמנטים של נשיות רכה, מודרניות וחיבור לטבע:

Wonderland

פנדורה. חו"ל,
קסום וא-סימטרי/חו"ל

תכשיטים בהשראת סיפורי אגדות, עולמות קסומים והטבע הסתווי. מגוון פריטים טרנדיים וא-סימטריים עם משחקי טקסטורות שמעניקים לכל פריט טוויסט מודרני. שרשראות, צמידים, עגילים וצ'ארמס שנותנים תחושה של טיול ביער קסום עם בלוטים, שועלים, מפלצות חביבות או עלים רומנטיים. הצבע השולט כאן הוא ורוד עם גוונים משתנים, כסמל לשינוי העונה מהקיץ הלוהט לסתיו המרגש וההפכפך.

O carrier

פנדורה. חו"ל,
ליצור מחדש את הלוק שלך/חו"ל

בקולקציית הסתיו צוות המעצבים שינה לחלוטין את האופן שבו ניתן לענוד את הצ'ארמס המוכרים וחיפש דרכים חדשות בו אישה יכולה להביע את עצמה. תליוני חישוק ה-O מגיעים בכסף סטרלינג ושלושה גדלים משתנים שמרחיבים את אפשרויות ענידת הצ'ארמס מעבר לצמידי המומנט הקלאסיים. ניתן לענוד אותם באינספור צורות: על הצוואר או כעגילים, בלוק מינימליסטי או עמוס בוהמייני, כאן אפשר להשתולל עם הדמיון, ליצור מחדש ולהמציא את הלוק שכל אחת חולמת עליו.

Crown O

פנדורה. חו"ל,
שובב עם צ'ארם/חו"ל

תכשיטים מרגשים שמחברים בין הכתר המוכר ל-O האייקוני. הסדרה הייחודית מציעה תליון לוקט, עגילים צמודים, צ'ארמס וצמידים, חלקם קלאסיים ואחרים מראים צד שובב יותר עם צ'ארם שהופך לכרכרה או משמש כסוגר. גם כאן כל אחת יכולה ליצור סגנון ייחודי ולענוד תכשיט אחד מהסדרה או כמה, לעשות מיקס אנד מאץ' עם פריטים אחרים או להיות נאמנה לקו יחיד.

Purely Pandora

סדרת תכשיטים שמחברת בין מודרניות ואייקוניות לאסתטיקה אלגנטית. מבחר של חרוזים מטאליים מכסף סטרלינג ו-PANDORA רוז. העונה התווספו לסדרה עיצובים חדשים ושיבוצי פאווה של זרקונים נוצצים שמעלים אותה הילוך ומייצרים תחושת אדג'ית עטופה במינימליזם, עם לבבות בעיצובים מפתיעים, חרוזים וצורות גאומטריית מפתיעות.

פנדורה. חו"ל,
זרקונים בהילוך גבוה/חו"ל

Wish PANDORA

מיני קולקציה בהשראת קונספט עצם המשאלות שפגשנו כבר בתחילת השנה, עם עיצוב מינימליסטי, מודרני ורענן במגוון מתכות ושיבוצי זרקונים נוצצים. עצם המשאלות עוברת סטיילינג מחודש והופכת לעוד פריט שמשרה תחושה קסומה ולא מתאמצת עם טבעות גיאומטריות מינימליסטיות בשיבוץ זרקונים וצמידים פתוחים עם סוגרים מתחלפים במתכות שונות.

פנדורה. חו"ל,
קסום ולא מתאמץ/חו"ל
בשיתוף פנדורה, בשיתוף פנדורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully