וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיער ענק ושמלה שקופה: נעמי קמפבל חושפת ישבן בשבוע האופנה בלונדון

הטופמודל הבריטית פתחה את שבוע האופנה בלונדון עם אירוע שטיח אדום עמוס כוכבים בחסות ארגון הצדקה שלה ושמטה לסתות בשמלה חושפנית עם תסרוקת עצומה. בהמשך הערב העבירה מסר נוקב עם שמלה לבנה וכתם דם ענק

נעמי קמפבל. GettyImages
אחת בדור. נעמי קמפבל פותחת את שבוע האופנה בלונדון/GettyImages

בטיימינג מושלם שכזה בסוף השבוע האחרון נחתם שבוע האופנה בניו יורק ויצא לדרך שבוע האופנה בלונדון. הסופרמודל הבריטית נעמי קמפבל הייתה אחראית ליריית הפתיחה עם ארוע שטיח אדום לארגון הצדקה שלה Fashion for relief ודפקה הופעה כמו שרק היא יודעת. הארגון, נוסד בשנת 2005 על ידי קמפבל בכבודה ובעצמה ועובד כבר 14 שנים בשיתוף פעולה צמוד עם ארגונים נוספים במטרה לגייס כסף לאוכלוסיות חלשות ברחבי העולם. השנה הוחלט כי כל הכסף שישימו האושיות הנחשבות שהגיעו לאירוע ייתרם למעוטי יכולת בעיר לונדון.

אולם, לצד הלב הרחב של קמפבל בת ה-49, כולם היו עסוקים אמש (ש') בשמלה החושפנית שבחרה ללבוש לאירוע החשוב. שמלת מקסי שחורה ושקפקפה שמציגה לראווה את רגליה הארוכות, מחשוף וי עמוק בחזה ובגב כשהחלק המנצנץ בשמלה מכסה בתכנון מדויק את האזורים המוצנעים.

נעמי קמפבל. splash
מעצב השיער עבד שעות נוספות אתמול/splash

הפאה הדרמטית והעצומה שהתווספה לשמלה הנועזת עדיין לא הצליחה להסיט את הפוקוס, גם לא שרשראות היהלומים, הצמידים או התליון הענק שבצבץ לו במפתח החזה. לצד כוכבת הערב צעדה אדוט אקש, הדוגמנית בת ה-19 מסודן שהפכה לאחד השמות הכי חמים בתעשייה בשנה האחרונה בשמלת קומות שחורה עם שילובי תחרה.

עורכת ווג, אנה וינטור, הגיעה לשבת בשורה הראשונה לצד פירס ברוסנן ושאר כוכבים בריטים שצפו בתצוגה המרשימה בה צעדו כש-60 דוגמניות על המסלול כשהן לבושות בלוקים של המעצבים הגדולים - ז'יבנשי, מארק ג'ייקובס, אלכסנדר מקווין, דיור ועוד.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
נעמי קמפבל. GettyImages
מי שמביט בי מאחור - לא מאמין שאני בת פאקינג 49/GettyImages

נעמי קמפבל ואדוט אקש

בין שלל המסרים (פוליטיים וחברתיים כאחד) שניסתה קמפבל להעביר במהלך התצוגה אמש, סיימה הסופרמודל את הערב בשמלת מקסי לבנה עם לכלוך אדום זועק באיזור הבטן. שמלת העור, די מוצלחת יש לומר, הוכתמה במכוון על ידי המעצב במה שנראה כמו פצע מיריית אקדח. אופנה עם אג'נדה. לשמלה התווספו סניקרס של נייקי ומיני בג לבן.

נעמי קמפבל. splash
מי ירה בנעמי? קמפבל מסיימת את הערב עם אמירה נוקבת/splash
נעמי קמפבל. GettyImages
השמלה טו מאצ' אבל את לא מהעולם הזה. קמפבל/GettyImages
נעמי קמפבל. GettyImages
שרשראות וצמידי יהלומים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully