וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא ויקטוריה השיקה ואז הארפר סבן גנבה את ההצגה

16.9.2019 / 13:00

המעצבת הבריטית הציגה את הקולקציה שלה לאביב 2020, כשבקהל תמכו כמובן בני המשפחה הפוטוגניים. מי שהייתה מסמר הערב, כבר אפשר לומר כרגיל - היא הבת הצעירה, הארפר סבן, שמבססת את מעמדה כפאשן אייקון

ויקטוריה בקהאם. GettyImages
הרגע הגדול שלה בשנה. ויקטוריה בקהאם/GettyImages

אחד מרגעי השיא של שבוע האופנה בלונדון בכל שנה מחדש הוא התצוגה האקסטרה מתוקשרת של ויקטוריה בקהאם. השנה מסמנת בקהאם (45) ניצחון כפול - יממה לפני שהדוגמניות שלה הציגו על המסלול את קולקציית אביב-קיץ 2020 בעיצובה, היא השיקה את ליין הביוטי שלה. בכך, היא מצטרפת אל טרפת הכוכבות שהודיעו בחודשים האחרונים על התרחבות לעולמות הטיפוח.

על אף שפה בישראל הסתיו עוד לא ממש באופק, בקהאם כבר חושבת על האביב ויצרה קולקציה שמתכתבת עם העונה. בדים רכים ונשפכים, צבעוניות מונוכרומטית, אווירה קלילה כיאה לעונת הפריחה עם הרבה שמלות וחליפות מתנפנפות. בקולקציה, שמיועדת, כך לפי התיאור של התצוגה, "לאישה הדינאמית", אפשר למצוא גם נגיעות של טרנד הניאון, לוקים מחויטים-גבריים בעלי עוצמה ופרינטים עדינים של משבצות או טוויד. תוסיפו לזה את התפירה העילית שמאפיינת את המותג והבנתם למה כולם מחכים לראות בכל שנה מה הבשורה שיוצאת מבית ויקטוריה בקהאם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לצד הבגדים שהוצגו על המסלול, גם האיפור של הדוגמניות בתצוגה מביא איתו בשורה. מי שניצחה על מלאכת הביוטי מאחורי הקלעים היא המאפרת המוכרת פאט מקגראת', שאיפרה את כל הדוגמניות עם קו בודד על העין שמונח על השקע שבין העפעף לעצם הגבה. כלומר, להעלות את האייליינר המוכר למיקום חדש. האם מדובר בטרנד האיפור הבא שלנו או רמז למוצרים של בקהאם בליין הביוטי החדש שלה? נכון לשעה זו הפריטים היחידים שניתנים לרכישה באתר הם אכן מוצרים לאיפור העיניים, אייליינר שחור בסיסי וצלליות שחורות ומנצנצות להשגת המראה המעושן המושלם. ספוילר - שיטוט קל באתר מבשר כי בקרוב יהיו גם מוצרי טיפוח, מייק-אפ פרי יצירתה של בקהאם ועוד.

מראות האיפור החדשים

אחרי שדיברנו על מה שקרה על המסלול, הגיע הזמן להתרכז בשורה הראשונה של התצוגה, שהייתה מעניינת לא פחות. מי שתפסו את הפרונט רואו היו בני המשפחה הפוטוגנית של בקהאם, שיודעים איך להציג משפחתיות אחידה ומושלמת ונמצאים שם בכל הזדמנות כדי לתמוך בהתקדמות של האימא או בהצלחה של אבא דייוויד. מי שגנבה את ההצגה, כבר אפשר לומר כרגיל, הייתה הארפר סבן בת השמונה, לבושה בשמלה פרחונית עם קוקו בלרינה. הארפר, שישבה לאורך התצוגה על הברכיים של אבא, בילתה קצת זמן לצד אנה וינטור, שהייתה גם היא בפרונט רואו, ובכך המשיכה לבסס את מעמדה כפאשן אייקון של העתיד.

דייוויד בקהאם, הבעל התומך, לבש חליפה אפורה של דיור עם כפתורים לא סטנדרטיים, שהופכים את הלוק להרבה יותר מסקרן, ולא המעונב והמשמים כמו שאנחנו רגילות לראות באופנת גברים. מי שעוד הגיעה לצפות בתצוגה והנוכחות שלה בקהל ריגשה את ויקטוריה במיוחד היא השחקנית הלן מירן.

דיווד בקהאם הארפר סבן בקהאם ברוקלין רומיאו קרוז אנה וינטור. GettyImages
משפחה תומכת וכוהנת אופנה אחת. הבקהאמים לצד אנה וינטור/GettyImages
דיווד בקהאם הארפר סבן בקהאם. GettyImages
הבעל התומך והפאשן אייקון של העתיד. דיוויד בקהאם והארפר סבן/GettyImages

אחרי התצוגה, יצאה ויקטוריה לבלות עם בעלה וברוקלין ורומיאו, בארוחת ערב בבר בלונדון. בקהאם לבשה מכנסיים בצבע בורדו איתם גם סגרה את התצוגה, חולצת וולנים סגולה ועל הכתפיים מונח בנונשלנט בלייזר מנוקד בגווני בורדו-לבן. מי שעוד הצטרפו לאפטר פארטי הפרטי היו אלכסה צ'אנג והאישה שקובעת אם היה מדהים או מחריד - הגברת אנה וינטור.

ויקטוריה בקהאם. splash
החליפה חולצה, הוסיפה ז'קט - ויצאה לבלות/splash
ויקטוריה בקהאם. GettyImages
אפטר פארטי. דייוויד בחליפה מדויקת, ויקטוריה עם בלייזר על הכתפיים/GettyImages
ויקטוריה בקהאם דיוויד בקהאם. GettyImages
פאוור קאפל. ויקי ודייוויד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully