וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג כמו בחו"ל: הפריטים הכי יפים מהקולקציות החדשות

19.9.2019 / 7:08

המותגים הכי קוטור ב'אמור כיכר המדינה', רוקנרול משובח בזאדיג אנד וולטר, גזרות ארכיטקטוניות בקוס והמון טרנדים במחירים נגישים בטופשופ. אז מה המותגים הבינלאומיים מציעים העונה?

אמור, ז'יבנשי. יח"צ חו"ל,
לוק חורפי כהלכתו. כל המותגים הבינלאומיים באמור/יח"צ חו"ל

cos

אוסף הסתיו חורף שמביאה לנו האחות הסופיסטית של H&M, עוסקת העונה בצורות מנוגדות בעלות מבנה מוצק וזרימה רכה המשתלבות יחד ליצירת פרופורציות מוגזמות וגזרות ארכיטקטוניות. קשת הצבעים מתמקדת בשני נושאים עיקריים: מנעד רחב של אפורים תעשייתיים מול מערך של גוונים רכים כמו אבן ושיבולת שועל לצד גווני חלודה כהה ושזיף המעניקים חמימות.

הקולקציה חוקרת בגדים מסורתיים ומפרשת אותם מזווית שונה באמצעות מבט מקרוב על דיטיילס כדוגמת הקפלים מחצאיות הקילט הסקוטיות שהוגדרו מחדש בדמות חצאית מאריג קליל בכדי לאפשר תנועה, לצד חומרים צפופים יותר כמו צמר שבושל ונדחס למרקם דמוי לבד בשמלה עם אותם קפלים מלאי אמירה.

'מאסט הב': סריג שרוול קצר לבן שנאסף לקשירה מעניינת במותן ומעיל פוך לבן משגע באורך מקסי עם צווארון א-סימטרי.
טווח מחירים: 95-1,850 שקלים.

קוס. יח"צ,
סריג עם קשירה - 495 ש"ח/יח"צ
קוס. יחצ חו"ל,
מעיל פוך באורך מקסי - 1,150 ש"ח/יחצ חו"ל

Amor

היכל מותגי היוקרה שמביא לישראל את השמות המדוברים ביותר מזירת האופנה הבינלאומית מפגיש בקניינות מנומקת פריטים מהקולקציות של סן לורן, ז'יבנשי, סטלה מקרטני, פנדי, דולצ'ה וגבאנה, בלנסיאגה, ברברי, איזבל מארה ועוד. הדגש העונה הושם על בחירת דגמים שמייצגים קלאסיקות על-זמניות, לוקים מחויטים, פריטים באווירה רומנטית ואוסף תיקים מהחלומות.

המחירים כידוע פונים לאוכלוסיה עמידה פלוס, אך מי שבאפשרותה להתפזר תצליח לבצע רכישות שוות במיוחד. צבעוניות השחור-לבן-אפור-כחול מקבלת כצפוי במה מרכזית בקולקציות החדשות, אך גם הצבע הוורוד הצליח להשתחל העונה בכמה פריטים מסקרנים. חובבות הדולצ'ה ימצאו אאוטפיטים בדפוס פרחים בגוון ורוד וירוק פיסטוק, סטלה מקרטני עם סטים של חולצות מכופתרות וחצאיות מידי תואמות לא פחות ממושלמות וגם החליפה של ורסצ'ה שלבשה טיילור סוויפט לטקס ה-VMA האחרון מככבת על המדפים. חו"ל בישראל.

'מאסט הב': שמלת מעטפת בצבע חום קינמון של צימרמן וחליפה מחויטת של איזבל מארה. החליפה אפורה עם משבצות ובלייזר בכפתור כפול שמקפיץ על החליפה בכמה רמות.
טווח מחירים: 599-24,000 שקלים.

איזבל מארה, אמור. יח"צ חו"ל,
חליפה של איזבל מארה, מכנסיים - 2,190 ש"ח, בלייזר - 3,690 ש"ח/יח"צ חו"ל
צימרמן, אמור. יחצ,
שמלת מעטפת בצבע קינמון של צימרמן - 2,899 ש"ח/יחצ

zadig and voltaire

את הקמפיין החדש של הלייבל הצרפתי מובילה דוגמנית העל קייט מוס, פיגורה איקונית שמתאימה כמו כפפה לערכי הסטייל הרוקנרולי והיוקרתי של zadig&voltair. בנוסף לצילומי הקמפיין מוס חתומה על ליין תיקים שעיצבה בשיתוף פעולה עם מעצבת המותג ססיליה בונסטרום, אשר תושק בארץ ובכל העולם ב-25 לחודש. ההשראה לקולקציה עצמה היא הזמרת והיוצרת ניקו, אחת הדמויות החזקות מסצינת הרוק בשנות ה-60 וה-70 של המאה הקודמת שהייתה מזוהה עם סטייל נשי-גברי, פאנק ואנדרגראונד.

מככבים העונה: פריטי עור, סדרה מנומרת בסגנון בוהמייני באדום ושחור, כאשר הצבע האדום בולט לאורך כל הקולקציה לצד נגיעות של צהוב וירוק, סריגי קשמיר מלטפים, חליפות מחויטות בסגנון נונשלנטי ושמלות משי רומנטיות בשילוב תחרה למראה אורבני פריזאי שאין שני לו.

'מאסט הב': בלייזר אפור עם פסי סיכה כסופים ומגפונים על עקב צ'נקי בעור מנוחש.
טווח מחירים: 390-5,500 שקלים.

זאדיג אנד וולטר. יח"צ,
בלייזר עם פסים כסופים - 2,150 ש"ח/יח"צ
זאדיג אנד וולטר. יח"צ,
מגפונים מנוחשים מעור - 2,365 ש"ח/יח"צ

Topshop

ברשת הבריטית ממשיכים להציע חווית קניה שמציעה פרשנות נגישה לכל הטרנדים החמים של העונה בשילוב ליין ג'ינסים עם מגוון גזרות מעולות. בין המראות הבולטים: מעילי פרווה (סינטטית) במראה וינטג'י או סריגים רחבים עם צמות שנלבשים מעל שמלות פרחים רומנטיות, גיק-שיק גראנג'י עם ז'קטים מחויטים, חולצות כפתורים משובצות ומכנסי קורדרוי, בגדי גוף בשרוול ארוך שהולכים עם מכנסיים בגזרה גבוהה וליין סווטשרטים מוצלח בשיתוף champion.

'מאסט הב': ג'ינס מנצח מדגם editor, מחמיא ומגיע באורכים שונים וגם בקטגוריית פטיט וז'קט קאמל בהשראת בגדי עבודה עם חגורת קשירה במותן.
טווח מחירים: 99-599 שקלים.

ג'ינס טופשופ. יח"צ חו"ל,
ג'ינס מדגם אדיטור - 349.90 ש"ח/יח"צ חו"ל
טופשופ. יח"צ,
ז'קט כפתורים עם חגורה מובנית - 299.90 ש"ח/יח"צ

Michael Kors

בקולקציית תחילת העונה הקרה מציג המותג האמריקאי שלוש קבוצות ביגוד: ISLAND ESCAPE גרסה מודרנית ומלאת גלאם למראה ה-coast to coast שמתלבשת בול על חגי תשרי עם שמלות קלילות ופריטים בצבע לבן וכחול אוקיינוס כולל מוטיבים בהשראת שונית אלמוגים, אריחי פסיפס, רקומות תחרה, חרוזים וקרושה.

EXTRA, EXTRA לוק אורבני ספורטיבי שבמרכזו פרינט לוגו המותג בשחור ולבן בשילוב גווני ניאון, לא מתאים לכל אחת אך מי שחובבת את הטרנד הזוהר תוכל להתחבר בקלות. והשלישי, MKGO RAINBOW, אוסף קפסולה במהדורה מוגבלת שמציג הומאז' לחגיגות ה-50 של מצעד הגאווה בניו יורק עם פריטים קז'ואליים מפאוצ'ים ועד סניקרס המוגשים בקשת של צבעי הדגל.

'מאסט הב': תיק 'מנהטן' - הדגם החדש שמעוצב בצללית מרובעת בסגירת מעטפה עם אבזם מתכת וגימור מחוספס של ניטים בצדדים ושמלת כפתורים בגוון תכלת עם שסעים סקסיים.
טווח מחירים: 210-2,590 שקלים.

מייקל קורס. יח"צ,
שמלת מקסי עם כפתורים - 1,790 ש"ח/יח"צ
מייקל קורס. יח"צ,
תיק 'מנהטן' קטן - 1,590 ש"ח, גדול - 1,790 ש"ח/יח"צ

American vintage

השנה בחרו לארוז את סיפור החורף דרך חוויות אורבניות של שלושה צעירים ברחובות לונדון. הדגש שהושם לסגנון המוכר של המותג הצרפתי מתרכז בסגנון יוניסקסי, צלליות רכות ובדים טבעיים כמו קנבס וסריגים נעימים לגוף. כמו תמיד, המתכונת הנכונה לאמץ את הדגמים של אמריקן בימים הקרים היא לבחור במראה שכבות עשיר בצבעים ובטקסטורות. העונה קולקציית ה-home wear התרחבה וכוללת תחתונים, חזיות, גוזיות, טייטסים, מכנסיים קצרים ובגדי גוף - כולם מבדים טבעיים, מלטפים ורכים. הדגש כמו תמיד הוא על איכות בלתי מתפשרת מבחינת הבדים ומינימליזם מדויק.

'מאסט הב': תחתונים וחזייה מבד פיקה מגורען בגוון חום חאקי וסווטשירט קפוצ'ון אוברסייז לבן עם דפוס כדורגל.
טווח מחירים: 149-2,300 שקלים.

אמריקן וינטג'. יח"צ חו"ל,
תחתונים - 219 ש"ח, גוזייה - 245 ש"ח/יח"צ חו"ל
אמריקן וינטג'. יח"צ חו"ל,
סווטשירט לבן - 709 ש"ח/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully