וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הייתה נראית היום ג'ניפר לופז אילו לא הייתה מפורסמת

27.9.2019 / 0:00

סלבריטאים רבים עברו תחת סכין המנתחים או נעזרו בטיפולי עור שונים כדי להיראות צעירים בעשור מגילם האמיתי. מנתח פלסטי מלונדון חושף כיצד ג'ניפר לופז, ויקטוריה בקהאם, ג'ניפר אניסטון והלן מירן היו נראות היום אילו היו מניחות לזמן לעשות את שלו

אימג'בנק GettyImages

20 שנה חלפו מאז ג'ניפר לופז פיזזה על המסך שלנו לצלילי שיר המילניום "Waiting for Tonight" ובאוגוסט האחרון כשראינו אותה מפזזת על הבמה בפארק הירקון תהינו איך זה ששום דבר לא השתנה. איך יכול להיות שהיא נראית בדיוק כמו בימי הג'ני פרום דה בלוק שלה? מנתח פלסטי בכיר מלונדון, ד"ר ג'וליאן דה סילבה, ענה לנו על השאלה הזאת - וגם הדגים כיצד הייתה נראית היום אילו הייתה אישה נורמלית ולא האישה הביונית שהיא. הוא עשה בדיקה דומה גם על ג'ניפר אניסטון, ויקטוריה בקהאם והלן מירן והגיע לתוצאות מפתיעות במיוחד. כן, עולם השואו ביזנס עתיר בנשים ברות מזל או/ו עשירות שנעזרו בטיפולים וניתוחים קוסמטיים כדי להיראות צעירות לגילן. עם עורן החלק, עצמות הלחיים הגבוהות במיוחד וקווי הלסת הבולטים - אפשר בקלות להאמין שהן נראות לפחות עשור פחות מגילן האמיתי.

אז מה הסוד שלהן? ויקטוריה בקהאם חשפה לאחרונה שהיא שומרת על עור פנים חלק בזכות תפריט מוגזם של 4 אבוקדו ביום, וג'ניפר לופז נתנה את הקרדיט לעובדה שהיא לא מעשנת ולא שותה קפה או אלכוהול. ועדיין - חוץ מתזונה, ספורט וגנים טובים - הן לא יתלהבו להודות שיש להן גם את האמצעים הכלכליים לדאוג לטיפולי עור וניתוחים קוסמטיים ש"יעצרו את הזמן מלכת". לדברי ד"ר סילבה, הנשים הללו היו נראות אחרת לגמרי אילו לא היו מפורסמות. "זה לא מוזר שסלבס מתבגרים בקצב שונה מאיתנו?", הוא שאל, "יתכן שזה גנים טובים - אבל לא רק".

ד"ר סילבה השתמש בהדמיה ממוחשבת כדי לחזות כיצד היו נראים היום הכוכבות אילו היו מזדקנות באופן טבעי. הוא השתמש בתוכנת "Face Future" כדי להוסיף סימני הזדקנות התואמים לגילן. הוא גם חשף את סוגי הטיפולים שהן ככל הנראה עברו כדי להיראות צעירות לגילן. הנה מה שהיה לו לומר עליהן:

ג'ניפר לופז, 50

כך הייתה נראית ג'ניפר לופז היום אם לא הייתה מפורסמת. צילום מסך
משמאל לימין: ג'ני בצעירותה, ג'ני מזדקנת כדרך הטבע, ג'ני היום/צילום מסך

עוד בוואלה!

ויקטוריה בקהאם חושפת את הרכיב הסודי שלה לעור חלק ובריא - אבל מומחים ממליצים ההפך

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully