וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הלבן לובש פראדה: איוונקה טראמפ משוויצה בקארה עם השמלה הנכונה

20.9.2019 / 8:13

בתו של נשיא ארצות הברית יצאה לעוד יום עבודה שבו נפגשה עם אזרחים אמריקנים - ועשתה זאת בשמלה של פראדה. מצד אחד, בחירה מתנשאת. מצד שני, אחרי שתראו את השמלה תבינו למה הייתה לה את כל הלגיטמציה לבחור דווקא אותה

נראה כאילו כל מה שאיוונקה טראמפ רוצה לעשות בימים אלו זה להיראות כמה שיותר בציבור, כדי שלא נפסיק לדבר על הקארה המוצלח שלה. במסגרת הפרויקטים הפרלמנטריים שלה לקידום החינוך, הכלכלה ושוק העבודה בארצות הברית, נפגשה בתו של נשיא ארצות הברית עם קבוצה של בני נוער בבית ספר בוושינגטון, ואחרי המשיכה לישיבה עם יועצים בתחום. את היום העמוס שלה העבירה טראמפ לבושה בשמלה של פראדה.

מצד אחד, מדובר בבחירה קצת מתנשאת. שמלה של פראדה היא לא הפריט הכי נגיש שיש וסביר שלאף אחד מבין האנשים שהיא נפגשה עמם באותו היום אין את היכולת הכלכלית ללבוש את המותג היוקרתי. יחד עם זאת, עיצוב השמלה מעביר בדיוק את המסר שהיא רוצה בפגישה מקצועית מהסוג הזה, ולכן היא זוכה בטייטל - השמלה הנכונה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

השמלה של פראדה שלבשה איוונקה היא שמלת נקודות, אחד הטרנדים החביבים על הבת הראשונה של ארצות הברית, בצבע שחור-לבן עם עיטור קדמי מכפתורי זהב. השמלה הסגורה באזור המחשוף עם השרוולים עד המרפק, כמו גם אורך המידי, מעבירה מסר שמרני, מקצועי ובמידה מסוימת מאוד מעונב, וככה איוונקה רוצה שיתפסו אותה כשהיא מגיעה למפגש במסגרת עבודתה בבית הלבן. במקום ללבוש חליפה - איוונקה בחרה בשמלה הזו של פראדה. בפגישות עם קולגות, שרובם גברים בחליפות פינגווין זהות, היא מרשה לעצמה לשחק עם צבעוניות ורודה מתקתקה, אבל כשהיא הולכת לפגוש אזרחים היא רוצה לשדר רצינות, וזו השמלה הנכונה לבחור בה.

עוד בוואלה! אופנה

שורט הייר דונט קר: איוונקה טראמפ מציגה קארה קצרצר

לכתבה המלאה

כדי לשדרג את השמלה השמרנית לכאורה היא בחרה בסטילטו לבנות ותיק תואם, שמוסיפים אור לטוטאלוק השחור ומתכתבים היטב עם הנקודות על השמלה. ואולם, החלק הזוהר ביותר בלוק שלה הוא הקארה, שלחלוטין אפשר להגדיר אותו כתסרוקת הכי יפה שאי פעם הייתה לאיוונקה טראמפ. מקוות מאוד שהיא לא מתכננת להאריך שוב את השיער שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully