וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרימות, המרדימות והמורידות: כל השמלות מהשטיח האדום של האמי

23.9.2019 / 11:40

טקס פרסי האקדמיה האמריקאית לטלוויזיה משך אליו את השחקניות הכי עסוקות בתקופה הזו של השנה. לצד לא מעט לוקים מוצלחים היו גם כמה שהרדימו אותנו וכמה שממש זעזעו. כל הלוקים מהערב הנוצץ

מנדי מור. GettyImages
שיחקה אותה בענק. מנדי מור/GettyImages

אחד הטקסים הכי חשובים ובולטים בהוליווד הוא טקס פרסי האקדמיה האמריקאית לטלוויזיה שמושך אליו בכל שנה את השחקנים הכי עסוקים. הלילה (א') התקיים בלוס אנג'לס טקס האמי ומהשטיח האדום יצאו כמה בשורות חשובות, שככל הנראה ישפיעו על הדרך שבה נתלבש בחורף הקרוב. את הכוכבות שהגיעו לאירוע בשמלות של מיטב המעצבים החלטנו לבקר על פי שלוש קטגוריות - אלו שצלחו את הערב בענק, הגרועות שצריכות להעניש את הסטייליסטית הצמודה שלהן ואלו שפשוט שיעממו אותנו למוות וגרמו לנו לנקר.

המרימות

מנדי מור - ברנדון מקסוול

מנדי מור. GettyImages
מנדי מור/GettyImages

אם יש מצטיינת אחת לשטיח האדום של האמי, הרי שמדובר במנדי מור שלובשת שילוב צבעים רותח של ורוד ואדום, שסע מדויק וחושפת כתפיים בדיוק במידה. היא אולי לא זכתה בפרס, ולא נחשבת לאחת הכוכבות הגדולות של השנה אבל יהמר לזכותה שהיא עושה עבודה משובחת בכל הנוגע למראה שלה. שאפו.

קרי וושינגטון - אלכסנדר ווטייר

קרי וושינגטון. GettyImages
קרי וושינגטון/GettyImages

השחקנית הרותחת לא מפחדת לשבור מוסכמות ומגיעה לשטיח האדום במכנסיים עשויים פאייטים שחורים מנצנצים וחולצה מכופתרת לבנה עם מחשוף בול במידה וצווארון עומד. נראה לנו שמצאנו את הגרסה של 2019 לפאוור סוט.

מייזי וויליאמס - ג'יי דבליו אנדרסון

מייזי וויליאמס. GettyImages
מייזי וויליאמס/GettyImages

השמלה של מייזי וויליאמס עשויה משילוב נכון של בדים שהופך אותה להכל חוץ ממשעממת. צד אחד תחרה שקופה משובצת עיטורים ונקודות, צד שני בד סאטן עם בד נשפך מהחלק הקדמי ותכשיט מרגש באזור המותן. הגזרה המיוחדת, כזו שעדיין לא ראינו על אף אחת אחרת, עובדת מעולה על מייזי ומזכה אותה בכניסה לרשימה.

קריסטן בל - דיור

קריסטן בל. GettyImages
קריסטן בל/GettyImages

שמלה אתנית משובצת חרוזים בעבודת יד מטורפת זה דבר שראוי להערכה. גם הצבעוניות הנכונה והבחירה במחשוף גב עם חלק קדמי סגור מזכים את קריסטן בל בכניסה לרשימת המתלבשות הטובות של הטקס.

מישל וויליאמס - לואי ויטון

מישל וויליאמס. GettyImages
מישל וויליאמס/GettyImages

השחקנית עם הלוק האצילי מגיעה באחד הפרינטים הכי נכונים של השנה. הקארה הבלונדיני לא פחות ממושלם וגזרת השמלה עושה לווילאמס טוב.

ג'וליה לואי דרייפוס - אוסקר דה לה רנטה

ג'וליה לואי דרייפוס. GettyImages
ג'וליה לואי דרייפוס/GettyImages

השחקנית הוותיקה בחרה בשמלה מוזהבת שהכל בה נכון. מהצבע, דרך הגזרה ועד האקססוריז. אם תוסיפו לזה רקע של שנה לא פשוטה בכלל, תעריכו את הלוק אפילו יותר.

נעמי ווטס - דיור

נעמי ווטס. GettyImages
נעמי ווטס/GettyImages

הרבה פעמים שמלות שחורות שולחות את הלובשות ישר לרשימת המשעממות, אבל זה לא המקרה של נעמי ווטס שלובשת שמלת סטרפלס עם נפח דרמטי בחלק התחתון. הלוק אלגנטי עם טוויסט קל של רשת באיזור החזה וחגורה דקה במותן. אהבנו מאוד.

ג'מילה ג'מיל - מוניק לולייה

ג'מילה ג'מיל. GettyImages
ג'מילה ג'מיל/GettyImages

צבע רענן הגיע לשטיח האדום. ג'מילה ג'מיל הגיעה לטקס לבושה בשמלה בצבע מנטה בגזרת אוף-שולדרס, אבל עם שרוול על כתף אחת. האודם הבוהק עבד מדהים על צבע העור של ג'מיל וכך הושג לו לוק מנצח.

רובין רייט - איב סן לורן

רובין רייט. GettyImages
רובין רייט/GettyImages

הגזרה של השמלה שלובשת רובין רייט לא משאירה ברירה - מדובר בבחירה נכונה ומדויקת. בלי גימיקים עם פשטות מקסימה, וחגורה אדג'ית להקפצת הלוק. ככה מתלבשים היטב.

המרדימות

סופי טרנר - לואי ויטון

סופי טרנר. GettyImages
סופי טרנר/GettyImages

אנחנו אוהבות את סופי, באמת שכן. אנחנו גם מחבבות את לואי ויטון, אבל החיבור הזה צריך להתאוורר. השמלה בצבע החיוור די משעממת, החלק העליון לא מחמיא לחזה ובכללי אנחנו מצפות ממנה להרבה יותר.

קים קרדשיאן - ויויאן ווסטווד

קים קרדשיאן. GettyImages
קים קרדשיאן/GettyImages

מי שהרגילה אותנו לאאוטפיטים מוגזמים ומשוגעים, לא יכולה לכעוס שאנחנו מחליטות להכניס אותה לקטגוריית המשעממות כשהיא מגיעה לטקס שטיח אדום בשמלה שחורה רגילה למדי בלי שום טוויסט. גם הבחירה בשרשראות העצומות לא הצילה אותה, ואפשר לומר שאפילו קצת מחרבת לה את הקלאסיות. טעון שיפור.

סנדרה או - זאק פוזן

סנדרה או. GettyImages
סנדרה או/GettyImages

סנדרה היא שחקנית מצוינת עם המון תעוזה, אבל היא לא מביאה שום דבר מזה לשטיח האדום. שמלה רגילה בצבע בזוקה רדום שאין בה כלום. להבא - ללכת עד הסוף.

ג'ודי קומר - טום פורד

ג'ודי קומר אמי 2019. GettyImages
ג'ודי קומר אמי 2019/GettyImages

השותפה של סנדרה או לסט בדרך כלל מתלבשת נפלא, אבל משהו בשמלה הלילה גרם לנו לנקר. אולי הצבע, אולי השרוולונים שלקוחים מהניינטיז ואולי הגזרה. משהו פשוט לא הצליח להרים את הלוק למעלה, וזה חבל - כי בפרס יוקרתי בטקס היא כן זכתה.

אמיליה קלארק - ולנטינו

אמיליה קלארק. GettyImages
אמיליה קלארק/GettyImages

אמיליה קלארק ניסתה להרים לנו עם מחשוף עמוק, יש שיאמרו עמוק מידי. החלק העליון דווקא עשה לנו את זה עד לחגורת הקשירה ואז החיבור לחלק התחתון אכזב בענק. לפעמים לא צריך להתחכם.

המורידות

גווינת' פאלטרו - וינטג' של ולנטינו

גווינית' פאלטרו. GettyImages
גווינית' פאלטרו/GettyImages

הכל היה נראה מושלם בשמלת הוינטג' שלבשה פאלטרו לשטיח האדום, שנתפרה אי שם ב-1962. אבל אז ראינו את השרוולים והבנו שמדובר באסון בקנה מידה עולמי. אם רק היה אפשר לגזור את השרוולים המחרידים וללבוש את השמלה בלעדיהם, פאלטרו עוד הייתה יכולה להתחרות על טייטל המצטיינת. בחזרה לספארי.

קנדל ג'נר - ריצ'ארד קווין

קנדל ג'נר. GettyImages
קנדל ג'נר/GettyImages

מה קרה שם? בבקשה, הסבר. חולצת גולף עשויה לטקס, שמלת עם פרחים שנראים כמו כיסוי לכורסה בשנות ה-40 וגזרה של בת הים הקטנה שלא ברור איך בכלל צועדים בזה. השמלה שלבשה ג'נר היא כישלון חרוץ ונראה לנו כמו הדבר הכי נורא שראינו על השטיח האדום הלילה.

זנדאיה - ורה וונג

זנדאיה. GettyImages
זנדאיה/GettyImages

משהו בזנדאיה מקשה עלינו להכניס אותה לרשימת המתלבשות הגרועות. היא ה'איט גירל' התורנית, היא בחרה בשמלה סקסית והצבע בול. ובכל זאת, אנחנו נאלצות להכניס אותה לרשימה, לא בלב שלם, אבל ככה זה בחיים. משהו בגזרה פשוט אומר - אולד פאשן ואפילו קצת זול. פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה.

שרה סילברמן - מיו מיו

שרה סילברמן. GettyImages
שרה סילברמן/GettyImages

האם זו בדיחה? לא ברור, אבל הסרפן השחור שמתחתיו חולצת וולנים עשויה תחרה? ככה לא מתלבשים לטקס יוקרתי. ועדיין לא אמרנו מילה על נעלי הד"ר מרטינס.

איימי אדמס - פנדי

איימי אדמס. GettyImages
איימי אדמס/GettyImages

זה לא שאדמס מתלבשת מצטיינת, למרבה הצער, היא לרוב משעממת ונטולת תעוזה, אבל הפעם היא ניסתה להעז - ויצא לה גרוע. איך יכול להיות שבית אופנה כמו פנדי עומד מאחורי הגזרה המיושנת והבד הנורא?

אינדיה מור - לואי ויטון

אינדיה מור. GettyImages
אינדיה מור/GettyImages

השסע עמוק מידי, הרוכסן במרכז המחוך לא קשור והקאפים - משהו לא בסדר קורה שם. הטרנסג'נדרית היפהפייה אינדיה מור אכזבה בענק. חבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully