וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורשת או ממחזרת? מייגן מרקל עושה קייט מידלטון

24.9.2019 / 11:40

הדוכס והדוכסית מסאסקס נחתו אתמול בקייפטאון לביקור המלכותי שלהם ומייגן הפציעה בשמלה מכופתרת שנראתה לנו די מוכרת. הפזרנית של הממלכה נדבקה מקייט או שמא מדובר בבחירה אופנתית עם מסר חשוב?

מייגן מרקל. GettyImages
הסיבוב המלכותי באפריקה יצא לדרך. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages

מייגן מרקל והנסיך הארי נחתו אתמול (ב') באפריקה לביקור המלכותי השנתי עם ארצ'י המתוק ולרגע קט היה לנו פלאשבק. הדוכסית מסאסקס הרדימה את בנה שהיה מותש מהטיסה הארוכה והגיעה לביקור במוזאון "מחוז 6" בקייפטאון בשמלה מכופתרת בצבע תכלת של ורוניקה בירד. בשמלה הקלילה שני שסעים מעודנים מקדימה וחגורת קשירה מחמיאה מבד באזור המותן. להשלמת הלוק היא בחרה בנעלי אספרדיל של castaner בשחור עם קשירה על הקרסול (80 אירו בנט-א-פורטר) ולשיער הניחה להתנפנף בצורה מעוררת קנאה. מראה לא נפוץ ארבעה חודשים אחרי לידה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל. GettyImages
רגע, לא ראינו כבר את השמלה הזאת?/GettyImages

אמה מה, הייתה לנו מן תחושה שכבר ראינו את הלוק הזה ממש לא מזמן. קורה ששתי אושיות מדוברות לובשות את אותו הבגד בהפרשי זמן לא קטנים, אבל שדוכסית תבחר את אותה השמלה בדיוק לסיבוב מלכותי שנה אחרי, זה כבר מעט תמוה. מייגן הפזרנית התמתנה לאור היותה אמא? או שהיא פשוט מבלה יותר מדי זמן עם קייט, הממחזרת הבינלאומית?

באוקטובר 2018, לפני שנה בדיוק הופיעה מרקל (38) בטונגה שבאוסטרליה עם השמלה של בירד כשהייתה בתחילת חודשי ההיריון. אז היא הלכה על אסוף מהודק עם שביל באמצע ונעלי סטילטו בגוון תכלת בהיר. כפי שאנחנו צופות את הדוכסית, נראה כי מדובר בבחירה מושכלת שאמורה להעביר מסר מאוד ברור שכידוע הסיבוב עוסק רבות במפגש עם אוכלוסיות מוחלשות באפריקה.

עוד בוואלה!

פסגת המיוחסות: מייגן מרקל ואיוונקה טראמפ דופקות הופעה

לכתבה המלאה
מייגן מרקל טונגה. AP
מרקל בטונגה, אוקטובר 2018/AP
מייגן מרקל. מערכת וואלה! NEWS
מתי זה היה מוצלח יותר? ימין - מרקל בקייפטאון, שמאל - טונגה/מערכת וואלה! NEWS
מייגן מרקל. GettyImages
חרישה או מחזור? מייגן מרקל עושה קייט מידלטון/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
נעלי האספרדיל של castaner/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully