וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה אמיתית: הדוגמנית המסקרנת מזארה שהדליקה אותנו

12.10.2019 / 8:25

מאז שראינו את ג'יל קורטלב מדגמנת לזארה, היא לא יצאה לנו מהראש. לשמחתנו, גילינו שהיא עובדת לא מעט. מסתמן שסוף סוף המותגים ומעצבי האופנה המובילים משכילים להשתמש בדוגמנית שלא לובשת אקסטרה סמול, אבל גם לא מציגה פלאס סייז

ג'יל קורטלב אלכסנדר מקווין שבוע האופנה בפריז. GettyImages
לוק מיוחד ויוצא דופן. ג'יל קורטלב צועדת עבור אלכסנדר מקווין בשבוע האופנה בפריז במרץ האחרון/GettyImages

כשראינו לראשונה את ג'יל קורטלב מדגמנת לזארה, הבנו שאנחנו חייבות לחקור קצת את הקריירה שלה. הדוגמנית האמריקאית ממוצא הולנדי עובדת לא מעט והצטלמה עבור מותגים נחשבים, צעדה בשבועות האופנה למעצבי על וכיכבה במגזינים הכי נחשקים, ובכל זאת - עדיין לא שמענו עליה מספיק. לקורטלב יש מראה ייחודי שהופך אותה לקצת אחרת בנוף. היא לא דקיקה כמו יתר הדוגמניות שאנחנו רגילות לראות, אבל היא גם ממש לא פלאס סייז. היא לא ממהרת להיפרד משיער הגוף שלה, אבל גם לא אקטיביסטית בתחום. יש לה צבעיים אקזוטיים ומבנה פנים עוצמתי. תוסיפו להכל את הסטייל האדג'י, וקיבלתם שינוי מרענן בתעשייה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

זארה דוגמנית. אתר רשמי
תמונת הקמפיין של זארה שהדליקה אותנו/אתר רשמי

ג'יל בת ה-25 החלה את קריירת הדוגמנות שלה לפני כמה שנים, כשחברים שלה פתחו סוכנות דוגמנות וצירפו אותה אליהם. היא הייתה אחת הדוגמניות הכי עובדות באותה סוכנות משפחתית, אבל היא תמיד הרגישה לא שייכת לעולם הדוגמנות. ממדי גופה, שלא תואמים את הסטנדרט הבלתי אפשרי של התעשייה, גרמו לה אי נוחות ובעבר היא סיפרה שתמיד התחמקה מצילומי ביקיני. אחרי תקופה ארוכה של חוסר ביטחון היא הודיעה לחבריה בסוכנות הדוגמנות על פרישה כשהחליטה שהיא לא יכולה להמשיך לדגמן ולהרגיש לא נוח עם הגוף שלה.

רק אחרי שעברה תהליך עם עצמה והחלה לאהוב את גופה ללא תנאים, היא הרגישה בשלה לחזור לעולם הדוגמנות. הביטחון העצמי עשה את שלו, ואז הגיעה הפריצה הגדולה והעבודה עם השמות הנחשבים: H&M, אלכסנדר מקווין, פנטי של ריהאנה וזארה. בין ההישגים שלה בזמן האחרון: שער לגיליון אוקטובר של מגזין ווג ההולנדי, תצוגות אופנה של טיירי מוגלר, אלכסנדר מקווין, מייקל קרוס, קייט ספייד ופראבל גורונג, וכן הפקת אופנה למגזין אל הולנד.

עוד בוואלה! אופנה

השינוי המפתיע של זארה: דוגמנית כזאת אף פעם לא ראינו באתר

לכתבה המלאה
ג'יל קורטלב אלכסנדר מקווין שבוע האופנה בפריז. GettyImages
לקח לה זמן להשלים עם המראה שלה ולפתח אהבה עצמית. על המסלול של מקווין/GettyImages

ג'יל אולי נחשבת "דוגמנית עם קימורים", אבל היא לא מדגמנת את קטגוריית הפלאס סייז. היא משדרגת את מחלקות הבגדים "הרגילות", אם אפשר לקרוא להן ככה, ומוכיחה שהבגדים מתאימים לנשים בכל המידות - גם גדלי הביניים, אלו שנמצאים בין פטיט לפלאס סייז, ולמען האמת מייצגים את רוב האוכלוסיה. היופי הייחודי של ג'יל כמו גם הנראות האמיתית שלה גורמת לקהל להתחבר אליה ולמותג, ולכן הבחירה בה עשויה להיות לגמרי אסטרטגית. עם זאת, היינו רוצות להאמין שזו תחילתה של בשורה ובקרוב נראה עוד ועוד דוגמניות כמו ג'יל עובדות עבור המותגים והמעצבים הנחשבים בעולם ומוכיחים שדוגמנית מצליחה יכולה להיות בכל מידה, גודל וסגנון.

צילומים ל-H&M

מדגמנת לזארה

כבר אין לה בעיה עם הלבשה תחתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully