וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הסוודרים הרותח של אושיית הסטייל הפריזאית נוחת בישראל

20.10.2019 / 8:14

כולן חולמות על שיק פריזאי, אבל עכשיו זה הולך להיות קל יותר. אושיית הסטייל והבלוגרית מפריז קלואה הרושה, שעומדת מאחורי מותג הסוודרים "סטודיו לולו", מתחילה לשווק את הקולקציה שלה בארץ. שמענו ממנה קצת על בירת האופנה האולטימטיבית

קלואה הרושה סטודיו לולו פריז. יח"צ,
עכשיו קל יותר לאמץ שיק פריזאי. קלואה הרושה לובשת את הסוודר של סטודיו לולו/יח"צ

השיק הפריזאי הוא ללא ספק אחד הנחשקים בתעשיית האופנה העולמית, וכדי לאמץ אותו נכתבו לא מעט מדריכים במגזינים ובספרים. כשבלוגרית ואושיית אופנה פריזאית מחליטה לשווק בישראל את המותג האישי שלה, שמסמל יותר מכל את השיק של עיר האורות, אנחנו צריכות לקפוץ על המציאה. ולו רק בשביל תמונה לאינסטגרם לבושות בבגד עם סטייל פריזאי, קרואסון ביד ושפתון אדום בוהק.

קלואה הרושה, מי שעומדת מאחורי סטודיו לולו ומחזיקה בחשבון אינסטגרם פוטוגני עם 146 אלף עוקבים, נולדה וגדלה בפריז. היא נושמת את הסטייל הפריזאי וכבר בגיל צעיר ידעה שהיא רוצה לעסוק באופנה. בתור ילדה הצטרפה לאימא שלה לתצוגות אופנה וגדלה אל תוך התעשייה. אחרי תקופה ארוכה בתור יועצת אופנה ובלוגרית, היא החליטה להתקדם הלאה - ולהשיק מותג סוודרים בעיצובה שכעת גם נוחת בישראל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קלואה הרושה סטודיו לולו פריז. יח"צ,
"הרעיון היה לייצר את פריטי הבייסיק המושלמים למלתחה, אבל עם טוויסט"/יח"צ

"הייתי יועצת אופנה המון שנים, אבל רציתי לספר את הסיפור שלי. פתחתי את חשבון האינסטגרם שלי שהיווה עבורי את הפלטפורמה שהייתי צריכה", היא מספרת בריאיון מיוחד לוואלה! אופנה. באינסטגרם שלה שיתפה קלואה את הסיפור שלה כאישה פריזאית עצמאית ומודרנית וצברה קהל עוקבים נאמן. היא הפכה לדמות מוכרת בתעשיית האופנה המקומית של העיר, הייתה לאורחת בכל שבועות האופנה שהתקיימו בפריז וסגנונה תועד במגזינים השונים - מווג ועד הארפר'ס בזאר. אבל זה לא הספיק לה. היא רצתה את החותמת האישית שלה על הבגדים.

"חיפשתי פריטים ספציפיים בחנויות ולא מצאתי", היא מספרת. "עם התשוקה שלי ליצור ועם הרצון לעזור לנשים לבנות לעצמן קולקציה שתגרום להרגיש נוח ביום יום שלהן, הקמתי את סטודיו לולו לסוודרים. הרעיון היה לייצר את פריטי הבייסיק המושלמים למלתחה, אבל עם טוויסט. סטודיו לולו מייצר בגדים על-זמניים, אבל לא משעממים או מוכרים מדי. בגדים נוחים שאפשר ללבוש בביטחון ובקלות. הבגדים משלבים בין סטייל על-זמני לאיכות בלתי מתפשרת".

עוד בוואלה! אופנה

סקס אפיל במקסימום: טופ הסריג המטריף הזה עובד עם הכל!

לכתבה המלאה
קלואה הרושה סטודיו לולו פריז. יח"צ,
"סטודיו לולו מייצר בגדים על-זמניים, אבל לא משעממים או מוכרים מדי"/יח"צ

המותג של קלואה מאוד משקף את האישיות והעדפות הסטייל שלה. היא עצמה מציגה סגנון בסיסי עם טוויסט ונמשכת לאווירה מינימליסטית. "לפני המותג שלי, הייתה לי אובססיה לחולצות טי לבנות", היא מספרת. "זה הבסיס המושלם. כל אחת צריכה כמה כאלה במלתחה. אבל יש לי גם הרבה בלייזרים בארון, אני מאמינה שבלייזר יוצר מראה עוצמתי ומצליח להציג צללית גוף מרשימה. אני אוהבת צבעים רכים ואת טרנד המינימליזם באופנה, אבל אם יש מותג אחד שאני משוגעת עליו, שהוא לא המותג שלי כמובן, זה בוטגה ונטה - נעליים, תיקים, ובעצם את כל קולקציית 'רדי טו וור' שלהם אני אוהבת".

קלואה הרושה סטודיו לולו פריז. יח"צ חו"ל,
"הבגדים משלבים בין סטייל על-זמני לאיכות בלתי מתפשרת"/יח"צ חו"ל

הסריגים של סטודיו לולו מיוצרים במונגוליה ובפורטוגל ועשויים מקשמיר, צמר או כותנה. הם נמכרים בטווח המידות שבין אסטרה סמול ועד לארג', ובטווח מחירים בין 430 שקלים ל-2,279 שקלים. קלואה בחרה בקפידה את החנויות שבהן ישווק המותג שלה. BOUTIQUE 77 בתל אביב הוא אחד מהם. "את הסוודרים שלי מומלץ ללבוש עם מכנסיים בגזרה גבוהה, עם ג'ינס או עם חצאית משי", מגישה קלואה הצעת הגשה.

בחודש שבועות האופנה האחרון היא הספיקה לשבת בקהל של פראדה במילאנו ופרונזה שולר בניו יורק. עם זאת, פריז היא תמיד בירת האופנה האהובה עליה. "אני גרה בה, אז ברור שהיא בירת האופנה האולטימטיבית בעיניי", היא אומרת, "נסעתי להמון יעדים בעולם, אבל פריז היא הבית - והיא ההשראה הגדולה ביותר שלי".

קלואה הרושה סטודיו לולו פריז. יח"צ,
"נסעתי להמון יעדים בעולם, אבל פריז היא הבית"/יח"צ
קלואה הרושה סטודיו לולו פריז. יח"צ,
את הסוודרים של קלואה אפשר למצוא ב-BOUTIQUE 77 בתל אביב/יח"צ
קלואה הרושה סטודיו לולו פריז. יח"צ,
"אני אוהבת צבעים רכים ואת טרנד המינימליזם"/יח"צ
View this post on Instagram

Deep thoughts maybe ?

A post shared by Loulou De Saison - Chloé (@louloudesaison) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully