וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפשו אותה בג'ים! המלכה לטיסיה לא מחשבנת לאצולה

מלכת ספרד קובעת סטנדרטים משלה בכל הנוגע לאיך בת אצולה צריכה להתלבש, אבל הלוק האחרון שלה השאיר לא מעט אנשים המומים. נוצות, מחוך צמוד וחושפני ומי בכלל ידע שהיא נותנת עבודה בחדר כושר?

לטיסיה מלכת ספרד. splash
מפתיעה כל פעם מחדש. המלכה לטיסיה והמלך פיליפה/splash

מלכת ספרד הגיעה בערב יום חמישי (ה') לקונצרט חשוב והרימה לא מעט גבות בזכות המחוך המסקרן שלבשה. סיבה ראשונה לפליאה - איזו בת אצולה מסתובבת עם מחוך נוצות שחושף כך את פלג גופה העליון? והסיבה השנייה והמאוד ברורה לעין - איפה היא החביאה את הכתפיים השריריות האלו עד כה?

לטיסיה בת ה-47 הצטרפה לבעלה, המלך פיליפה, לקונצרט חשוב במדריד באאוטפיט לא רגיל לנשים ממשפחות המלוכה, די חשוף ביחס למעמדה, אבל היא כבר הוכיחה לא פעם שהיא קובעת סטנדרטים משלה בכל הנוגע לסגנון. מחוך נהדר בגוון ורדרד על גבול הפודרה של המותג הספרדי the 2nd skin co בשווי 587 פאונד כשבחלקו העליון נוצות, אלמנט טרנדי שעדיין לא היינו מצפות לראות על רויאלטי, וגזרה מחמיאה במיוחד, כשסביב המותניים קשור סרט סאטן שחור עם אבזם קטן משובץ אבנים שהוסיף עוד דרמה ללוק.

לטיסיה מלכת ספרד. splash
מחוך מטריף של the 2nd skin co/splash

מכנסי הטוקסידו (475 פאונד) גם הם של צמד המעצבים שעומדים מאחורי המותג הספרדי, שסביר להניח מקבלים מבול של הזמנות אחרי הלוק המשגע הזה. תיק קלאץ' שחור ונעלי סטילטו קלאסיות של המותג magrit ובגזרת הביוטי אסוף מרושל, צללית כתומה וסומק אפרסקי.

הדיבור, כפי שציינו בתחילה, היה לא רק על האאוטפיט הנהדר, אלא על כתפיה השריריות (שלרוב מסתתרות תחת שמלות צנועות יותר) והגב המעוצב להפליא שהלהיבו מאוד את הצהובונים מעבר לים. בעבר דיברה המלכה שהיא מקפידה לשמור על אורח חיים בריא ושהיא נוהגת להיעזר ב'דיאטת פריקון' שמתבססת על אכילת דג הסלמון ונטילת תוספי תזונה, אך מעולם לא חשפה את חיבתה לחדר הכושר. אז מעכשיו דעו, כשהיא לא בתפקיד או מבלה בקונצרטים יוקרתיים - חפשו אותה בג'ים.

עוד בוואלה!

היוש תלמידים, מלכת הכיתה הגיעה: לטיסיה בשני לוקים משובחים

לכתבה המלאה
לטיסיה מלכת ספרד. splash
מאמי, היום את קורנת! פליפה ולטיסיה/splash
לטיסיה מלכת ספרד. splash
כן, איפה הסתרת את הגב המטריף הזה עד כה?/splash
לטיסיה מלכת ספרד. splash
חפשו אותה בג'ים. לטיסיה מלכת ספרד/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully