וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורת האינסטוש: הפריטים ששרפו החודש את הפיד

31.10.2019 / 8:49

גם החודש נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטגרם וליקטנו עבורכן את הטרנדים הכי נכונים שהאיט גירלז אימצו. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי הפאשניסטות החמות בעולם

סריגים, אינסטגרם אופנה. אינסטגרם, צילום מסך
להתחמם בסטייל - שמלות סריג משתלטות על הפיד/צילום מסך, אינסטגרם

עם כל הכבוד לגוגל, רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למקור הכי מהימן בשטח למידע מעודכן בכל הקשור לאופנה, טרנדים ומהו הדבר הנכון שצריך במלתחה בכל רגע נתון. הבעיה היא שבניגוד למנוע החיפוש הפופלרי, באינסטה אפשרויות החיפוש הן מוגבלות ביותר, מה שמקשה על איתור פריטים רלוונטיים. לטובת אלו שמתעניינות על מה האיט גירלז חורשות בימים אלו לפני שהן יוצאות לסיבוב שופינג, אספנו את הפריטים שיש סביבם את מירב ההיסטריה, הבאז וההייפ נכון לאוקטובר 2019.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

להתחמם בסטייל - שמלות סריג

המגמה הניינטיזית של סריגים כטקסטורה הפולשת מתחום הסוודרים לעבר טוטאל לוקים כבר קיבלה לגיטימציה בחורף שעבר עם שמלת השסע הסקסית של ז'אקמוס, שאומצה אז בחום על ידי קבוצת פאשניסטות רצינית ובהמשך בחליפות חצאית ובשמלות אחרות שהופצו במרץ על ידי רשתות האופנה. אבל זה היה רק ההתחלה כי רגע לפני שהסתיו התחיל באופן רשמי אין יום שאנחנו לא נתקלות בוורסיות כאלו או אחרות של שמלות סרוגות. הזהות המינימליסטית והנקייה של שמלה כזו היא יתרון מובהק, כמו גם הקלות שבלבישת פריט אחד שיוצר הופעה נונשלנטית סקסית שמשתלבת כמעט בכל סביבה אפשרית. המינוס העיקרי הוא התכונה הנצמדת של המרקם שדורשת סילואטה עם פרופורציות גוף מושלמות.

כמובן שאפשר להתגבר עליו בקלות עם בלייזר מעל וגם בעזרת חגורה מדגישת מותן מותן או כזו המונחת ברישול באזור האגן. אחת השמלות שנחרשו הכי הרבה לאחרונה, כולל ריהאנה שלבשה אותה כבר בסוף אוגוסט, מגיע מטעם המותג הבודפשטי Nanushka עם דגם mahali שעולה 430$ בצבע חום אבן בהיר. ההצדקה לבהלה אליו נעוצה בגזרת האוברסייז הכוללת שסע צידי וחגורת סריג רחבה בילט אין כולל אבזם חישוק בגוון שריון צב שכל אחת יכולה לקשור במיקום הנכון לה.

תחרה לנשמה - חולצה של צימרמן

חולצות בהירות בעלות אלמנטים של תחרה, רקמה, מלמלות, שרוולים תפוחים או צווארון מהודר נחשבות כבר כמה שנים לשמלה השחורה הקטנה של מחלקת הטופים במלתחה הנשית. את הרלוונטיות של הפריט הנצחי הזה קל להסביר: מדובר בסוג של קלאסיקה שמתאימה לכל גיל, לכל מזג אוויר ולכל שעה ביממה והיא תמיד סוגרת את הפינה ברגעים המוכרים של 'אין לי מה ללבוש'. זו הסיבה שאפשר תמיד למצוא שלל גרסאות שלה בקולקציות של בתי האופנה היוקרתיים והרשתות המהירות לצד מעצבים ומותגים נישתיים יותר.

זו שהצליחה לבלוט החודש בפיד היא Espionage blouse מהאוסף החדש של הלייבל האוסטרלי צימרמן. היא מגיעה בגוון קרמי שמעניק לה וייב וינטג'י נוסטלגי ומשלבת בהרמוניה נפחים וטקסטורות של תחרה וטול ברקמה נקודות. עם דיטייל בדמות עניבת פפיון קשירה שחור ומשחק שקיפויות עדכני היא משתחלת בקלות למשבצת הנחשבת של חולצת סטייטמנט חד-פעמית בעיצוב על-זמני, מה שאולי מרכך במידה מסוימת את מחירה הגבוה - 1,450$.

זריקת צבע - שילובים של ורוד ואדום

דיברנו פה רבות על הנוכחות של גווני הורוד השונים בזירה האופנתית, מגמה שבאופן מפתיע צוברת נוכחות דווקא כשהטמפרטורות יורדות. עד כדי כך שוורוד פסטלי או פוקסיה הפכו לסוג של עוגן צבעוני שמופיע שוב ושוב בלוקים של לא מעט פאשניסטות נחשבות. השידוך המתוק שמציף את האינסטגרם לכבוד עונת הסתיו הוא השילוב הנועז של ורוד עם אדום, סוג של ביג נו נו באייטיז וביג יס יס ככל שמתרגלים אליו.

הפופולריות של ורוד ואדום יחד נעוצה בחיפוש המתמיד של מובילות הסטייל ברשת אחר טוטאל לוקים ואימוץ צבעים שיבליטו את האימג'ים שלהן ברשת. לצד המודעות שמדובר בשילוב שלא כל אחת יכולה לעכל בקלות, מי שמעוניינת להתנסות בו תוכל לאמץ אותו בעדינות בעזרת פריטים שכבר יש לה בבית כמו תיק אדום ומטפחת ורודה או בלייזר אדום ואקססורי ורוד.

גיק שיק - מוקסין עם גרביים

הנה טריק סטיילינג פשוט שחביב לאחרונה על האושיות וכל אחת פה יכולה ליישם בקלות - נעלי לאופרס עם גרביים. הלאופרס הן הגדרה רחבה יותר למוקסינים וכוללת ורסיות מגוונות לנעליים שמקורן במלתחה הגברית. כבר דיברנו פה על הקאמבק של המוקסין עם נוכחות בולטת לדגם ה'מאדאם' של בוטגה ונטה שמשדר מראה סופר אלגנטי, וכמובן שיש בשטח נראות גם לוורסיות נוספות ביניהן מוצלחת גרסת ה-horsebit בקולור בלוק שחור, לבן וחום על פלטפורמה מבית היוצר של גוצ'י.

התוספת הקטנה של גרביים היא מצד אחד מובנת מאליה, נעליים וגרביים יו נואו, אבל מצד שני האופן בו השילוב מקבל את הבמה באדיבות חצאיות או מכנסיים קצרים לוקח את המסר הקלאסי הכבד של הלאופרס למקום השובב והקליל שכה חסר בו לעיתים. שם המשחק בסיפור הזה הוא הקונטרסט שמגביר את מינון הדיסוננס: בצבע של הגרביים מול הנעליים, בגסות הסוליה מול קרסול דקיק וכדומה.

לסחוב בקלאס - תיק קרטייה

לפני כעשרה חודשים מותג התכשיטים הסופר יוקרתי קרטייה השיק את guirlande de Cartier, סדרת תיקים חדשה בשייפ גאומטרי מתומן (שמונה צלעות) המעוצבת בהשראת קופסת האריזה המפורסמת שלהם. הכוכב של הסדרה, שמוצעת בסוגי עור שונים ובסקאלת צבעים עשירה, הוא הדגם האדום בעל עיטור מסגרת זהוב בדיוק כמו הקופסא המקורית שעולה 2,020$ לגודל הקטן ו-3,150$ לגרסא המוגדלת.

נראה כי העיצוב הקשיח יחד הגוון האדום העמוק הביאו את כל הפאשניסטות החזקות לאפסן אותו עד לתחילת העונה הקרה, כך שבתזמון מדויק כולן שלפו אותו בסוף ספטמבר בואכה תחילת אוקטובר. חייבות להודות שבמבט ראשון קשה להבין על מה המהומה אבל כשרואים איך הוא משתלב ומשדרג כל הופעה בחישוב הגודל הנוח - קל להשתכנע שיש בו משהו ממכר.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully