וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרועה מהמערב: בלה חדיד רותחת בלנז'רי ומגפי בוקרים

25.10.2019 / 16:40

הטופ מודל הצטלמה לגיליון נובמבר של מגזין ווג אוסטרליה בהפקה משגעת באווירת המערב הפרוע, הכל על טהרת השחור-לבן. מחוכים, מגבעות, מגפי עור, מטפחות והרבה הלבשה תחתונה

בלה חדיד, ווג אוסטרליה. ווג אוסטרליה, צילום מסך
בלה הבוקרת. חדיד לובשת לואי ויטון בשער חדש/צילום מסך, ווג אוסטרליה

לפני כשבוע התפרסמו תוצאות מחקר מדעי שניסח מחדש משוואה מתמטית לקביעת מי היא האשה היפה בעולם. על פי הנוסחה הוכרז כי הזוכה היא בלה חדיד - אישה שפניה הן תוצאה של שורת שורת ניתוחים פלסטיים. כמובן שמייד חשדנו באמינותו של ה"מחקר המדעי" המפוקפק שלפיו נשים יפות בהרבה, כמו למשל אחותה הגדולה ג'יג'י או קאיה גרבר ורוזי הנטינגטון וויטלי, לא זכו אפילו להיכלל בעשרייה הראשונה של אידיאל היופי התאורטי שהציג אותו מחקר.

אבל כשראינו את השער החדש של ווג אוסטרליה לגיליון נובמבר שפורסם ביום רביעי האחרון עליו מתנוססת לא אחרת מאשר הזוכה בלה חדיד, אין מנוס מלהודות שיש מצב שטעינו ביחס המזלזל לאותו מחקר מדעי. על השער חדיד בת ה-23 נראית יפהפייה המצדיקה את התואר כשהיא מסוגננת כבוקרת מודרנית עם טופ מחוכי בערבוב דפוסים של לואי ויטון, מגבעת קטיפה שחורה ומכנסיים שחורים בגזרה גבוהה מדגישת מותן.

את השער והתמונות הנוספות בכתבה צילם דניאל ג'קסון בהשראת ספרו של הצלם המנוח סם הסקינס "קאובוי קייט וסיפורים אחרים", שראה אור ב-1956 ומכר מעל למיליון עותקים. בימים אלו ממש גלריה אטלס בלונדון מציגה תערוכה לכבודו.

מלבד השער סדרת הצילומים הפנימית במגזין הודפסה על טהרת השחור/לבן בסטייל וינטג'י כמחווה לנוסטלגיה המערבית שאיפיינה את הספר, עובדה שלא החסירה גרם של גלאם מבלה הבוקרת. או כפי שהגדיר העורך הגרפי נורמן הול "ניצחון של יופי בריא, צעיר, תמים". על הסטיילינג ניצחה כריסטין סנטנרה שבחרה באסתטיקה מינימליסטית בהן חדיד מדגמנת שידוך מוצלח של לנז'רי ופריטי מערב פרוע אייקונים כמו וסט, מטפחות בקשירה משולשת, כובעי בוקרים ומגפי עור שמגיעים עד מעל הברך.

עוד בוואלה!

ניאון, מנומר, סיכות ראש ואנדר-בוב: ג'יג'י ובלה חדיד כובשות את מיקונוס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully