וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לעזאזל קרה לחזה של ג'ניפר לופז?

28.10.2019 / 6:00

המולטי טאלנט בת ה-50 הצטלמה לגיליון נובמבר של גרציה איטליה בלוק דרמטי, אך הפתיעה אותנו בענק עם מה שבלט מתחת לעליונית השקופה. סטייל זה בטוח לא היה, הביעו דעתכם

ג'ניפר לופז. אינסטגרם רשמי ג'אמבטיסטה ואלי, צילום מסך
ג'ניפר לופז בגיליון נובמבר של גרציה איטליה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי ג'אמבטיסטה ואלי

זו חד-משמעית השנה של ג'ניפר לופז. השחקנית והזמרת חגגה לאחרונה 50 והוכיחה לכולם שגיל הוא רק מספר עם גוף בלתי אפשרי ועשייה בלתי פוסקת. תוסיפו לזה אירוסים מתוקשרים, סיבוב הופעות מצליח וסרט שאולי יזכה אותה באוסקר - וקיבלתם את אחת האושיות הכי מדוברות בתעשייה העולמית. הכוכבת הצטלמה לשער גיליון נובמבר של מגזין גרציה האיטלקי בהפקה עוצרת נשימה עם לוק דרמטי של המעצב ג'יאמבטיסטה ואלי ולמרות הפוטנציאל של ההפקה ההיסטרית, פאשלה אחת די רצינית שמקורה ככל הנראה בשיקול דעת לקוי, הרסה לנו את החגיגה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ניפר לופז. אינסטגרם רשמי ג'אמבטיסטה ואלי, צילום מסך
קאפים גלויים לעין זה מאוד לא סקסי. ג'יי לו בג'יאמבטיסטה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי ג'אמבטיסטה ואלי

הפיס של ואלי שלובשת ג'יי לו בהפקת האופנה מחולק לשניים - חלק תחתון שהוא חצאית פליסה שחורה בגזרהה גבוהה ומעליו שכמייה שקופה עם קצוות עשויות נוצות ואלמנט נחש כסוף ומנצנץ במרכז החזה. החלק העליון, שאמור היה להיות סקסי לחלוטין נלבש בצורה מוזרה - עם קאפים שקופים שהסתירו את הפטמות. אם להיות כנות, התוצאה די מלחיצה, מוזרה ובעיקר - לא טבעית. או שמשוויצים בחזייה סקסית עם קריצה או שהולכים על פטמות משוחררות, דבר מאוד טבעי בצילומי אופנה - ואפילו בשטיחים אדומים.

ההנחה הסבירה היא שלכוכבת יש עקרונות שהיא לא מוכנה לשבור ונראה כי עירום פרונטלי זה לא משהו שנקבל ממנה. אם זה המצב, המלביש או המלבישה שעל הסט אמורים היו להתאים לה חזייה שתחמיא לשמלה - או במקרה הכי גרוע, פשוט להחליף לוק.

עוד בוואלה!

אלוהי הקימורים: ג'ניפר לופז רותחת בשמלה אדומה ומנצנצת

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז. אינסטגרם רשמי ג'אמבטיסטה ואלי, צילום מסך
יפה בכל סיטואציה, זה בטוח. ג'ניפר לופז/צילום מסך, אינסטגרם רשמי ג'אמבטיסטה ואלי

נחדד - שימוש בקאפים שקופים מתאים יותר לשמלות עם גב חשוף בהן לא רוצים לראות את סימני החזייה שהורסים את עיצוב הבגד. המטרה שלהם היא ממש לא להסתיר פטמות שאמורות לבצבץ מחלקים עליוניים שקופים לחלוטין. הבחירה עושה עוול לשמלה הנהדרת של ואלי, ואנחנו די בטוחות שאם הוא היה צריך לאשר את הצילומים - הוא היה מסרב בכל תוקף להצעת ההגשה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully