וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוי, הבושה! חרם אופנתי על שמלת הכלה של הנסיכה ביאטריס

1.11.2019 / 8:01

הנסיכה ביאטריס התארסה לפני חודש לבחיר לבה, וההכנות לחתונה המלכותית הבאה החלו, אלא שעל פי דיווחים נראה כי אף מעצב אופנה לא רוצה לעצב את שמלת הכלה של הנסיכה, וזאת בניגוד לקייט, מייגן ואפילו אחותה יוג'יני שמצאו מעצב בקלות. "זה כבר נהיה ממש מביך"

הנסיכה ביאטריס. GettyImages
מי ילביש את הנסיכה? ביאטריס ובחיר לבה/GettyImages

אם חשבתם שלהיות בת מלוכה הופך אותך באופן אוטומטי לאושיה מבוקשת בקרב מעצבי האופנה, שרק חולמים להלביש אותך - תחשבו שוב. אז נכון שיש היררכיה בקרב משפחת המלוכה הבריטית, לפיה יש בעלי דם כחול שחשובים ומסוקרים יותר מאחרים, אבל לא ציפינו שתהיה חתונה מלכותית באופק, וזה פשוט לא יעניין אף אחד, עד כדי כך שאף מעצב אופנה לא ירצה לעצב שמלת כלה לנסיכה.

הנסיכה ביאטריס התארסה בחודש שעבר לבחיר לבה אדוארדו מפלי מוזי. ההכנות לחתונה החלו, אך לפי דיווחים הנסיכה מתקשה למצוא מעצב אופנה שיעמוד מאחורי שמלת הכלה שלה. כמו שזה נראה כרגע, אף אחד לא מעוניין במלאכה הזו, מתוך מחשבה שהיא לא תתורגם לו לתהילה או לכסף. כשמדובר היה בקייט מידלטון או מייגן מרקל, מעצבי האופנה התפללו מדי יום ולילה להיות הנבחרים, אבל במקרה הנוכחי - אף אחד לא הביע רצון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הנסיכה ביאטריס אליזבת מרי מיורק. GettyImages
מתחילה להיכנס ללחץ? "כל פניה למעצבים מטעם בית המלוכה נתקלה בתגובה צוננת"/GettyImages

ביאטריס מצדה כבר מתחילה להיכנס ללחץ, ולו בשל העובדה שהיא יודעת שאת שמלת הכלה שלה התקשורת הבריטית בפרט והעולמית בכלל, תשווה לאלו שלבשו הדוכסיות ביום שמחתן - ואפילו לזו שלבשה אחותה, הנסיכה יוג'יני. לפי מקור מקורב לארמון, "בשלב הזה זה כבר נהיה ממש מביך. כל פניה מטעם בית המלוכה למעצבים נתקלה בתגובה צוננת, וכמו שזה נראה כרגע - היא תצטרך פשוט לעצב בעצמה ולשלם לתופר שידאג לזה".

עוד בוואלה! אופנה

בריטניה לובשת חג: החתונה המלכותית של הנסיכה יוג'יני

לכתבה המלאה
הנסיכה יוג'יני הנסיכה ביאטריס. GettyImages
אפילו אחותה מצאה מעצב בקלות. הנסיכה ביאטריס והנסיכה יוג'יני/GettyImages

במצבים כאלה של חתונות בעלות פוטנציאל סיקור נרחב, בדרך כלל, מעצבי האופנה מעצבים לכלות המיוחסות את השמלות בשביל רגעי התהילה שיקרים מפז וזאת מבלי לדרוש תשלום. הפרסום הנלווה להלבשת כלה מפורסמת שווה את העבודה הקשה בחינם, כך לפחות לתפיסתם של המעצבים.

קלייר וויט קלר, המעצבת של ז'יבנשי שעיצבה למייגן מרקל את שמלת הכלה, הפכה בין יום למעצבת מוכרת להמונים ולא רק לחובבי אופנה מושבעים, וזאת אחרי ש"הסכימה", לקבל את הלקוחה מרקל. שרה ברטון שעבדה עבור אלכסנדר מקווין ועיצבה את השמלה של קייט מידלטון זוכה עד עצם היום הזה לשלל פרשנויות לעיצוב האיקוני שלה, כך שהשם שלה נחרט על דפי ההיסטוריה, וזה לגמרי שווה את העבודה הקשה של עיצוב שמלת כלה ללא תמורה כספית מידית. גם המעצבים הבריטים פילטר פילוטו וכריסטופר דה ווס שעיצבו את שמלת הכלה של הנסיכה יוג'יני נענו בקלות לבקשה לעצב את השמלה של הנסיכה, ועשו זאת בשביל הפרסום שקיבלו כתוצאה מכך. ואולם, ביאטריס עדיין נאבקת. ככל הנראה, אף מעצב לא מרגיש שהמטלה הזו תשתלם לו בטווח הקצר או הארוך.

מייגן מרקל הנסיך הארי החתונה המלכותית בריטניה חתונה. רויטרס
קלייר וויט קלר הרוויחה לא מעט פרסום בזכות השמלה הזו. מייגן מרקל ביום חתונה עם הנסיך הארי/רויטרס
הנסיך וויליאם וקייט מידלטון יוצאים מהכנסייה בסיום טקס חתונתם. רויטרס
השמלה האיקונית של קייט מידלטון בחסות שרה ברטון/רויטרס

לפי הדיווחים, גם שערוריית המין שבה מעורב לכאורה אביה, הנסיך אדרו, הופכת את כל העסקה הזו לפחות משתלמת. לא רק הכעס כלפי הדוכס מיורק, הנסיך אנדרו, מוביל לסלידה של מעצבים מהמשימה, אלא גם המחשבה השכלתנית שייתכן והחתונה המלכותית הזו לא תזכה לסיקור נרחב, כפי שבדרך כלל קורה עם חתונות מלכותיות. ההבנה שהפרסום יהיה מינימלי, גורמת למעצבים רבים לסרב למשימה. הם חשבים שהסיכוי שלהם להניב רווח כלשהו - כלכלי או תודעתי, מהשמלה הזו נמוך ולכן לא לוקחים את ההצעה בשתי ידיים. ניתן רק להניח שבסופו של דבר ביאטריס תמצא פתרון, אבל לרגע קט היא מרגישה כמו אישה מאורסת אמיתית שמכתתת רגליים בניסיון למצוא מעצב שמלות כלה, ולא כזו נסיכה שגדלה בארמון.

הנסיך אנדרו. GettyImages
הכל בגלל אבא? הנסיך אנדרו עם בנותיו יוג'יני וביאטריס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully