וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השמועות נכונות": הווידוי המפתיע מהמלבישה של המלכה אליזבת

4.11.2019 / 10:33

המלבישה של המלכה אליזבת ב-25 השנים האחרונות, אנג'לה קלי, פרסמה ספר ובו סיפורים מצחיקים מהעבודה המשותפת. בין היתר: מי אחראי לאיפור של המלכה, איך היא שורדת חתכים ברגליים בגלל נעליים חדשות ומה הסוד ליהלומים נוצצים?

המלכה אליזבת. GettyImages
כל הסיפורים עברו את אישורה. המלכה אליזבת השנייה/GettyImages

אשת הסוד הקרובה ביותר של המלכה אליזבת היא המלבישה שלה, אנג'לה קלי, שעובדת בצמוד אליה כבר 25 שנים. בשבוע שעבר יצא לאור ספר שהיא כתבה ובו מתפרשים על פני 304 עמודים סיפורים מצחיקים ומפתיעים מהמלתחה של המלכה בת ה-93. הסיפורים, למקרה שתהיתם, עברו דרך המלכה בכבודה ובעצמה שאישרה לפרסם אותם. הנה כמה אנקדוטות מתוך הספר, שאולי יגרמו לכם להסתכל אחרת על אליזבת השנייה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המלכה אליזבת אנג'לה קלי. GettyImages
האישה מאחורי הספר, וחברתה הקרובה של המלכה. אנג'לה קלי/GettyImages

הכובע יתאים למלכה - ויהי מה

קלי מספרת על אחת מהנסיעות של המלכה אליזבת למלזיה, להשתתף בטקס בקואלה לומפור. "מזג האוויר שם חם כל כך, אז תכננו שהוד מעלתה תלבש שמלה, ללא ז'קט או מעיל. היא בחרה שמלה בצבע קורל וכובע תואם", מספרת קלי בספרה. "ביום הטקס עזרתי למלכה להתכונן. הוצאתי את הכובע מקופסה, שם הוא נשמר היטב, וברגע שהוא היה בידי הבנתי שהוא פשוט לא יתאים למלכה".

"החלטתי להגיד את שעל לבי, ולהתמודד עם ההשלכות אחר כך. נשמתי עמוק ואמרתי - 'הוד מעלתה, אני לא חושבת שאת צריכה לחבוש את הכובע הזה. זה לא העיצוב הנכון עבורך. זה לא יחמיא לך'. בחדר השתררה דממה. אחרי שתיקה ארוכה המלכה ענתה - 'זה מאוחר מדי בשביל זה. מה עוד אני יכולה ללבוש?'. אז אמרתי לה שבדקתי את הכובע מכל זווית, ואם היא תלבש אותו הפוך - זה יהיה טוב יותר. המלכה לא האמינה שזה יעבוד. אמרתי לה להתייעץ עם הנסיך פיליפ, כי הוא יגיד לה את האמת. יצאתי מהחדר מבועתת. אחרי זמן קצר המלכה קראה לי. היא החליטה להקשיב לעצתי, וללכת עם הכובע בצורה הפוכה. אם תסתכלו היום על תמונות מהסיור הזה - בחיים לא תדעו שהצורה הנכונה לחבישת הכובע הזה היא הפוכה".

עוד בוואלה! אופנה

מי צריך דובוני אכפת לי? התיעוד המרהיב של המלכה אליזבת בכל צבעי הקשת

לכתבה המלאה
המלכה אליזבת קואלה למפור מלזיה. GettyImages
הכובע ההפוך במלזיה. מזהים?/GettyImages
המלכה אליזבת קואלה למפור מלזיה. GettyImages
האמת, זה עובד. המלכה והכובע/GettyImages

"אם אין אני לי - מי לי?" גרסת האיפור

קלי חושפת בספר שלה שהמלכה אליזבת מתאפרת בעצמה. כן, מתברר שאין לה מאפרת צמודה. עם זאת - יש אירוע אחד בשנה שבו המלכה שוכרת מאפרת: נאום חג המולד. "תופתעו לגלות שזה האירוע היחיד בשנה שבו הוד מלכותה לא מתאפרת בעצמה", כתבה קלי בספר. והנה עוד נתון מפתיע: קייט מידלטון ומייגן מרקל הולכות בעקבותיה, וגם הן מרבות להתאפר בעצמן וכמעט אף פעם לא מעסיקות איש מקצוע, כשמידלטון אף איפרה את עצמה ביום חתונתה.

המלכה אליזבת. GettyImages
איך האיפור? המלכה דואגת לגלאם בעצמה/GettyImages
מייגן מרקל, קייט מידלטון, טורניר ווימבלדון. GettyImages
מוותרות על מאפרת בעקבות המלכה/GettyImages

העיקר שלא יהיו חתכים ברגליים

מי מאתנו לא מכירה את הסיטואציה - קנינו נעליים חדשות ואנחנו מתרגשות לנעול אותן, אלא שהיום הראשון איתן הוא סיוט מתמשך. חתכים, שפשופים וכאבים בלתי נסבלים, עד שהנעל מתרככת ומתאימה לכף הרגל שלנו. ובכן, לפי קלי - המלכה לא עוברת את הסיוט הזה אף פעם. הסיבה היא שקלי בעצמה מרככת לה את הנעליים. בספרה, היא חושפת כי היא נועלת כל נעל חדשה של המלכה במשך מספר ימים עד שתתרכך. "השמועות נכונות, אני עושה את זה", היא כותבת. "אנחנו חולקות את אותה מידת נעליים, אז זה הגיוני".

המלכה אליזבת. GettyImages
"שאני אסבול? ממש לא"/GettyImages

היהלומים לא סתם כל כך נוצצים

למלכה יש סוד, שאפשר אפילו לקרוא לו "תרופת סבתא", ששומר על היהלומים שלה נוצצים כל כך. חומר הפלא הוא ערבוב של ג'ין ומים. מתברר שהמלכה שומרת את היהלומים שלה, כולל הכתר, בתערבות הזו - והיא זו שגורמת להם להיות מבריקים ונוצצים כל כך. "זה טיפ מעולה", כותבת קלי, "בזכות הערבוב הזה, היהלומים נראים מלכותיים. ג'ין ומים מספקים ליהלומים ברק נוסף".

המלכה אליזבת. GettyImages
טריק היהלומים שלה יעבוד גם לכן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully