וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום קסום באיי הבהאמה: החתונה המטריפה של מעצבת התכשיטים

6.11.2019 / 7:01

מעצבת תכשיטים עם לקוחות מפורסמות וצלם מחליטים להינשא אחרי 18 שנות חברות קרובה. הלוקיישן: חוף הים באיי הבהאמה. השמלה: שכבות טול בצבע ניוד של ברנדון מקסוול. החתונה של אווה פארן-צוקרמן ודימיטרי שבלנוב עושה לנו חשק לחופשה

חתונה אווה פארן-צוקרמן דימיטרי שבלנוב ווג. אינסטגרם, צילום מסך
"הוא החבר הכי טוב שלי כבר 18 שנה". אווה פארן-צוקרמן ודימיטרי שבלנוב/צילום מסך, אינסטגרם

"הזמן הטוב ביותר, המקום הטוב ביותר, החברים הטובים ביותר" - זה מה שנכתב על ההזמנה לחתונה של מעצבת התכשיטים אווה פארן-צוקרמן והצלם דימיטרי שבלנוב. השניים הכירו ב-2001 בניו יורק ובהתחלה היו חברים טובים וחברו לשיתופי פעולה מקצועיים. "דימיטרי הוא החבר הכי טוב שלי כבר 18 שנה", אמרה פארן-צוקרמן והוסיפה: "יום אחד התעוררתי והבנתי שאני מאוהבת בו. זה היה מפחיד ומדהים ביחד. למזלי, הוא התאהב בי גם".

כך מצאו את עצמם השניים חוגגים בחתונה נוטפת שיק על אחד מאיי הבהאמס שעושה לנו חשק להזמין חופשה במיידי. ובכל זאת, מדובר בחתונה של צלם ומעצבת תכשיטים עם לקוחות מפורסמות כמו קאיה גרבר וזנדאיה. במצב כזה, זה כמעט בלתי נמנע שהחתונה תהיה פוטוגנית וזוהרת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בריאיון למגזין ווג, מספרת פארן-צוקרמן שהשניים התארסו אחרי שמונה חודשי זוגיות בלבד. הם ידעו שזה "זה", הודות ל-18 שנות החברות הקרובה שקדמו לזוגיות הזו. אבל לשלוף טבעת לאווה לא היה אתגר פשוט. נסו אתם למצוא טבעת שתקלע בול לטעמה של מעצבת תכשיטים. "דימטרי מכיר אותי כל כך טוב, הוא פשוט ידע שלקנות לי טבעת של מעצבת אחרת זו לא אופציה", היא אומרת. לאורך התקופה, דימיטרי נהג להתבדח ולהניח על האצבע שלה טבעות מאולתרות - שרשראות שהפך לטבעת, גבעולים של צמחים, גומיות ועוד. ההצעה הרשמית הגיעה עם מחזיק מפתחות שהיא בעצמה עיצבה לדימיטרי. כך היא למעשה קיבלה טבעת בעיצובה אבל עדיין הייתה מופתעת.

עוד בוואלה! אופנה

נכשלה במשימה: הכלה השיקית שרצתה חתונה "לא מנקרת עיניים"

לכתבה המלאה

את ההחלטה להתחתן על החוף באיי הבהאמה קיבלו השניים בזמן חופשה. "ברגע שהגענו לשם ידענו שמצאנו מקום לחתונה", היא אומרת, "זה הרגיש כמו בית מחוץ לבית שלנו". על השמלה שלה היא מספרת: "החול הוורוד באיים גרם לי לבחור שמלה בגוון ורוד ניוד. מעולם לא רציתי שמלת כלה לבנה, זה ממש לא אני".

את שמלת הכלה היפהפייה עיצב עבורה ברנדון מקסוול. "רציתי שמלה קלילה, חסרת משקל, לא כזו שתגרום לי להרגיש לבושה מדי. הלכתי לסטודיו של ברנדון והצוות שלו הוציא שכבת בסיס לשמלה עשויה טול ומחוך. זה היה עוצר נשימה. הבנתי שאני רוצה את זה כבסיס לשמלה שלי. מכאן יצאנו לעיצוב הסופי".

האורך הוא שבע שמיניות, עם שקיפות שנוצרת כתוצאה מבחירת הבד המרכזי - טול. תכשיטים היו החלק הקל. היא ענדה עגילי יהלומים וצמידים ובחרה נעליים שקופות שמתאימות לאווירת הים, כשבטקס הרשמי צעדה יחפה.

השניים נישאו על החוף, כשמאחוריהם מתנפצים הגלים. "דימיטרי ואני חיכינו לזה כל כך הרבה. הרגשתי נפלא להגדיר מחדש את מערכת היחסים שלנו". אחרי הטקס הרשמי, האורחים נהנו מפינות ישיבה על החוף, ארוחת ערב וריקודים. "אחרי האוכל תליתי את השמלה ורצתי לתוך המים. זה היה קסום", היא מסכמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully