וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לחורף ב-H&M: קולקציית סריגים שאת חייבת להכיר

בשיתוף H&M, בשיתוף H&M

6.11.2019 / 13:09

קלאסי עם דיטיילים מעניינים, צווארון גולף דרמטי, תוספת פנינים וקלאסיקה בשחור-לבן. הענקית השבדית נערכת לחורף ובחרנו לכן שמונה סריגים מעולים שישדרגו את האאוטפיט

סריג של H&M. שי פרנקו,
קולקציית החורף של H&M/שי פרנקו

סריג הוא אחד הפריטים השימושיים ביותר בארון של כולנו. הוא יכול להיות קלאסי ופשוט, להתמזג בצורה מושלמת עם ג'ינס, חצאית או זוג מכנסיים מחויטים, או להרים אאוטפיט באמצעות דיטיילים מפתיעים וטקסטורות מעניינות. הסריג בעיקר מתאים לחורף הישראלי - לא נותן לך להתקרר בימי המעבר, ועם זאת, מאפשר לך לזרוק על עצמך ז'קט או מעיל אם הטמפרטורה צונחת.

העונה ניתן למצוא מגוון סריגים באינספור סגנונות, אבל כל מה שאת צריכה כדי להפוך את המלתחה שלך לוורסטילית וליצור אינסוף לוקים הוא שמונה סריגים בסגנונות שונים:

1. שחור, לבן ומשובץ

אין קלאסיקה שיקית יותר מהשילוב בין שחור ללבן, והדרך הטובה ביותר לשלב ביניהם בחורף הקרוב היא בעזרת משבצות גדולות ועדינות. שלבי אותו עם חצאית תואמת או עם מכנסיים מחויטים וז'קט ללוק אלגנטי שמתאים לפגישה עסקית או למסעדה טרנדית. מעדיפה מראה מחוספס וגראנג'י יותר? שימי ג'ינס קרוע, מגפונים ומעיל עור ותהני מהמבטים.
מחיר: סריג - 159 ש"ח, חצאית - 159 ש"ח

סריג של H&M. שי פרנקו,
קלאסיקה של שחור-לבן במשבצות/שי פרנקו

2. תוספת פנינים

עיטור הפנינים הופך את הסריג לנוצץ וייחודי, כזה שנראה כאילו השקעת בו המון מחשבה לפני שיצאת מהבית. אבל האמת היא שמדובר בסריג רחב, נעים, נינוח וקליל שאמנם נראה כמו יצירת אומנות, אבל מרגיש כמו הסוודר החמים שאת לא רוצה להוריד. צרפי אליו זוג מכנסי עור צמודים ונעלי עקב למראה ערב לוהט, או לבשי אותו במהלך היום עם הג'ינס האהוב עלייך.
מחיר: 99.90 ש"ח

סריג של H&M. שי פרנקו,
פנינים למראה ייחודי/שי פרנקו

3. צווארון גולף גדול ומעוטר

הדיטיילים הייחודיים על צווארון הגולף והשרוולים התפוחים הופכים את הסריג הזה לפריט שישדרג כל אאוטפיט, ועם זאת - הצבע הרך מצטרף בקלות ומאזן הדפסים, צבעים וטקסטורות. לבשי אותו מעל שמלה או חצאית צבעונית ומתנופפת או עם המכנסיים הצבעוניים שאף פעם לא מצאת להם חולצה תואמת.
מחיר: 99.90 ש"ח

סריג של H&M. שי פרנקו,
אין כמו צווארון עם נוכחות/שי פרנקו

4. צווארון ריץ' רץ'

הצבע היוקרתי והצווארון הגברי הופכים את הסריג הזה לפריט המושלם ללוק אנדרוגני שמשחק בין הארון הנשי לגברי. צרפי אותו לזוג מכנסיים גבוהים ומחויטים למראה MENSWEAR קלאסי או אזני את הגזרה הנינוחה עם חצאית נשית ללוק נטול מאמץ.
מחיר: 99.90 ש"ח

סריג של H&M. שי פרנקו,
למראה נטול מאמץ/שי פרנקו

5. דק עם קפוצ'ון

זה הסריג המושלם לימים בהם כל מה שבא לך הוא להישאר בתוך הפוך. הוא רך, נעים ונטול מאמץ ועם זאת נראה הרבה יותר מושקע מסווטשרט פשוט. לבשי אותו מתחת לז'קט עור לסגנון גראנג'י ומחוספס או ש"תרימי" את המראה הזרוק והנינוח עם ז'קט מחויט של חליפה, ללוק קולי ומפתיע.
מחיר: 99.90 ש"ח

סריג של H&M. שי פרנקו,
הכי פרקטי לחורף הישראלי/שי פרנקו

6. סרוג בצבעים שמנתיים

עיטור הסריגה בשילוב הצבע החלבי הקלאסי הופכים את הסריג הזה לאחד הפריטים הוורסטילים ביותר שיש בארון. הוא מאפשר לך להתפרע עם אקססוריז כמו כובעים, קשתות או סיכות, לצרף אליו חצאית מידי מתנופפת ומגפי ברך רכים ללוק סבנטיז בוהיימי או לזרוק מעליו מעיר ארוך ומחוייט למראה אלגנטי וקלאסי.
מחיר: 159 ש"ח

סריג של H&M. שי פרנקו,
המראה הסרוג הוא ללא ספק המנצח/שי פרנקו

7. קלאסי עם דיטיילים

הסריג שהולך עם הכל וזה שתשלפי כשאת רוצה להתלבש יפה בלי להשקיע מחשבה. הצבע הקלאסי מתאים לכל הצבעים שיש לך בארון, הגזרה הסולידית מצטרפת בצורה מושלמת לכל סוגי המכנסיים והחצאיות ונראית מצוין מתחת לז'קט או מעיל. כפתורי הזהב מקפיצים את הלוק והופכים אותו ברגע לפריט אופנתי וטרנדי.
מחיר: 159 ש"ח

סריג של H&M. שי פרנקו,
דיטליים קטנים להוספת עניין/שי פרנקו

8. סוודר שהוא גם שמלה

בימים בהם כל מה שאת רוצה הוא לזרוק על עצמך משהו נוח ולצאת מהבית, ועם זאת את לא מוכנה לוותר על הסטייל, שמלה סרוגה היא הפתרון המושלם. היא נוחה, רכה ונעימה, ומאפשרת לך להראות כאילו השקעת המון מחשבה כשבעצם התלבשת בחמש דקות. לבשי את הסריג עם גרביונים ומעיל בגזרה קצרה בימים קרירים, שלבי אותו עם זוג מגפיים גבוהים וז'קט ארוך המונח ברישול על הכתפיים ללוק קלאסי ואופנתי או שפשוט תוסיפי לו כובע ותיק, למראה בוהיימי נטול מאמץ.
מחיר: 229 ש"ח

קולקציית החורף של H&M. שי פרנקו,
קולקציית הסריגים של H&M/שי פרנקו

צילום: שי פרנקו
ע.צילום: בר שניר
איפור: קרן אור קישון
שיער: גל בן ציון לסולו
סטיילינג והפקה: שיר מיכאלי
דוגמניות: רבקה ווג ולילי ארקוס לסוכנות יולי מודלס

בשיתוף H&M, בשיתוף H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully