וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים כי טוב: התאומות האופנתיות הכי שוות באינסטגרם

7.11.2019 / 11:42

מתברר שלהיות זוג באינסטגרם זה כוח עצום. העוקבים נוהרים ורשתות האופנה מתות על זה. אז גם אם לא התמזל מזלכן לאחות תאומה, כדאי שתכירו את התאומות מהעולם שכן זכו - ומנצלות את זה בענק

תאומות דוגמניות אינקה ניל הופר. אינסטגרם, צילום מסך
התאומות ממוצא גרמני אינקה וניל הופר ששרפו את המסלול/צילום מסך, אינסטגרם

בעולם האופנה תמיד יש רצון לחדש ולהיות שונה ויוצא דופן. אבל מה עושים כשיש לך אח תאום? מתברר שאלו דווקא חדשות טובות. כתבה שפורסמה בדיילי מייל טוענת שתאומות שמחוברות לעולם האופנה ומתחזקות חשבון אינסטגרם בו הן משתפות את הלוקים שלהן - נהנות מאהדת העוקבים והופכות להיות אושיות רשת בקלות. הכתבה פורסמה בעקבות צמד התאומות ממוצא גרמני אינקה וניל הופר בנות ה-25, שמחזיקות בחשבון אינסטגרם צנוע של 15 אלף עוקבים בלבד, וצעדו יחד על המסלול בתצוגת אופנה בשבוע שעבר והצליחו למשוך את תשומת לב הקהל. אז נכון, זו לא ממש בחירה שלכם אם להיוולד כחלק מצמד תאומים או לא, אבל אם התמזל מזלכם - כדאי לנצל את זה היטב. הנה כמה מזוגות התאומות החזקות בעולם האופנה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

צועדות יחד על המסלול

אלישיה ורנה הרברט

מספר עוקבים: 1.4 מיליון לאלישיה, 1.5 מיליון לרנה.

אלישיה ורנה הרברט הן תאומות בנות 20 מאוסטרליה. הן החלו לדגמן בגיל 14, וברזומה שלהן שלל קמפיינים וצילומים, בין היתר לקלווין קליין. בגיל 18 הן הפכו ויראליות ברשת. יש להן אח נוסף בשם אריק אבל הוא לא מוכר כמוהן. "הוא לא מרשה לנו לצלם אותו", אמרה בעבר רנה, "יש לנו אולי תמונה אחת שלו".

קלסי וביילי סולס

מספר עוקבים: 14.4 אלף לקלסי, 14.1 אלף לביילי.

קלסי וביילי סולס בנות ה-23 גדלו בדרום קרוליינה וכל אחת מהן קיבלה את רגע התהילה הראשון שלה לבד. קלסי בתור דוגמנית למארק ג'ייקובס, ביילי כשהופיעה בתכנית של רייצ'ל זו. הן הפכו לצמד כאשר ביילי טסה לבקר את קלסי בפריז, שם עבדה עבור סן לורן. ברגע שהמלהקים ראו את שתיהן יחד הם הבינו את הכוח והפכו אותן לצמד דוגמניות. אחרי סן לורן הן הצטלמו יחד גם לקלווין קליין.

אנדריאה ובריטני ברוקס

מספר עוקבים: מיליון לאנדריאה, 81.1 אלף לבריטני

אנדריאה ובריטני עוסקות בעיקר בתעשיית הביוטי. לאנדריאה יש חשבון יוטיוב מצליח עם יותר מארבעה מיליון מנויים. הן לא מרבות להעלות תמונות משותפות והחשבון של בריטני אפילו פרטי. עם זאת, למרות שהן אינן מרבות לעבוד בצמד, כשיש תמונה משותפת שלהן - העוקבים בטירוף.

גולקן וסחינור

מספר עוקבים: 1.9 מיליון לחשבון משותף

התאומות הזהות גולקן וסחינור מתחזקות חשבון משותף שבו הן משתפות את העוקבים בסרטונים שכוללים הדרכות סטיילינג, טיפוח וגם כושר. לרוב הן מתלבשות באופן זהה לחלוטין, מה שלעתים עלול לבלבל.

שאנון ושייניד קלרמונט

מספר עוקבים: 1.4 מיליון עוקבים לחשבון משותף.

התאומות בנות ה-25 החלו לדגמן בגיל 14, אבל זכו לתהילה כשלוהקו על ידי קניה ווסט לככב בקמפיין של Yeezy. "אנחנו אסירות תודה על הקמפיין הזה", אמרו והוסיפו: "קים וקניה נותנים במה לגוף עם קימורים ומשפיעים בכך על הדור שלנו". התאומות גם הופיעו בתכנית ריאליטי שנקראת Bad Girls Club שמאגדת במשך כמה חודשים נשים שנחשבות "באד גירלז" בבית אחד. הן לגמרי מתאימות לקטגוריה, ולא בקטע הומוריסטי או פאן. שינייד נידונה השנה לתקופת מאסר לאחר שהסתבכה בפרשת הונאה.

אמילי וסיסלי מוסגארד נילסן

מספר עוקבים: 121 אלף לסיסלי, 113 לאמילי

אמילי וסיסלי הן תאומות בנות 20 מדנמרק. הופעת הבכורה שלהן בעולם הדוגמנות הייתה בגיל 16, אז צעדו על המסלול של פראדה. בהמשך הן עבדו גם עם ולנטינו ואלכסנדר מקווין. שתיהן מעלות תמונות מהעולם, ניו יורק, פריז ומרקש ומשתדלות לתחזק את הפרסונה שלהן גם לבד ולאו דווקא בזוג.

סימי והזה חדרא

מספר עוקבים: 946 אלף לחשבון משותף.

סימי והזה חדרא הן דוגמניות בנות 25 ממוצא פלסטיני שכבשו את תעשיית האופנה הבינלאומית ומצטיידות ברשימת חברות מפורסמות, בהן ג'יג'י ובלה חדיד. הן גדלו בלונדון וכשהיו בתיכון עשו רילוקיישן לדובאי. את קריירת הדוגמנות שלהן החלו בגיל 14, ומאז הן לא עצרו והשתתפו בתצוגות בכל שבועות האופנה בעולם - מניו יורק ועד מילאנו. לפני שש שנים עברו ללוס אנג'לס, שם הרחיבו את המעגל החברתי לכל האיט גירלז של התעשייה. בשנים האחרונות הן גם מתפקדות על תקן צמד דיג'ייז לוהטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully