וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה עם כשאפשר בלי? אמילי רטאייקאוסקי משווקת חליפה - בלי חולצה

12.11.2019 / 10:00

כדי לקדם ליין בגדים חדש במותג הפרטי שלה, החליטה הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי להסיר את הבגדים. השאלה הגדולה - האם זה משיג את המטרה?

LUISDA FILMS
אמילי רטאייקאוסקי Inamorata. אינסטגרם, צילום מסך
זו גם דרך למכור חליפות. אמילי רטאייקאוסקי/צילום מסך, אינסטגרם

זה כבר ידוע שאמילי רטאייקאוסקי לא מתביישת בעירום שלה. איפה שאפשר להצטלם בעירום, עם כמה שפחות בגדים - היא עושה את זה. רטאייקאוסקי, שהפכה ללוחמת צדק של זכויות נשים, מקדמת את שחרור הגוף הנשי בכל דרך אפשרית ובאמת שכבר אי אפשר לדעת מה האינטרס שעומד מאחורי קבלת ההחלטות שלה, האם מדובר בפרובוקציה או בניסיון אמיתי להעביר מסר פמיניסטי.

הפעם הורידה רטאייקאוסקי חולצה כדי לקדם ליין חדש של חליפות במותג בגדי הים הפרטי שלה, Inamorata, שהתפתח והתרחב, והתחיל לשווק גם בגדים. כדי לקדם את האאוטפיט שבקרוב יהיה זמין לרכישה באתר, הצטלמה רטאייקאוסקי לבושה בחליפה - חצאית מיני ובלייזר ארוך בצבע תכלת כאשר ויתרה על האפשרות ללבוש חולצה מתחת. גם חזייה לא באה בחשבון. כי למה עם, כשאפשר בלי? מה שכן היה שם זו טבעת האירוסים העצומה, שעון זהב אימתני ולק פרנץ', שכבר סיפרנו לכם שחזר השנה לכותרות.


עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המותג של רטאייקאוסקי כלל עד כה בגדי ים בשלל גזרות מעניינות וצבעים מגוונים וכן בגדי חוף כמו חולצות שמתאימות להליכה מחוף הים ועד הבית. לאחרונה היא התרחבה ופתחה גם קו לבוש שכולל מכנסי טייטס קצרים, חצאיות עיפרון צמודות מבד טריקו וטופים זעירים. קו הלבוש צפוי להתרחב בשבוע הבא ולכלול גם את ליין חליפות, כמו זו שלבשה רטאייקאוסקי בתמונה. מחיר לחליפה שמגיעה גם בגוון חמרה עדיין פורסם, אבל מה שבטוח - רטאייקאוסקי מקצועית רצינית בכל הנוגע להגדלת מכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully