וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את המכירה הזאת אתם לא רוצים לפספס - סטורי בגראז' סייל מטורף!

החנות העצומה של רשת סטורי במתחם שרונה החליטה על סגירה ולשם כך פתחו במכירה מטורפת חסרת תקדים עם מגוון פריטים מהלבשה, הנעלה ואקססוריז לבית. עד 90% אחוז הנחה! יש עוד מה להוסיף? תתחילו לרוץ

יח"צ - חד פעמי
מליסה, סטורי. יח"צ סטורי,
סנדלים של מליסה - 150 ש"ח/יח"צ סטורי

החנות הענקית של רשת סטורי במתחם שרונה החליטה לסגור את שעריה. 700 מ"ר ובהם שפע בלתי רגיל של בגדים (לגבר, לאישה וגם לילדודס), הנעלה, אקססוריז, אביזרים לבית ועוד יהפכו לגראז' סייל מטורף בתאריכים 12-19 בנובמבר כשבסיומו תסגר החנות.

צ'מפיון, פרי פיפל, הרשל, מליסה, פלדיום, פריטים לבית כמו שטיחים של לורנה קאנל וסארקס מוצעים במחירי חיסול של עד 90% הנחה, וכן, מדובר בהזדמנות חד פעמית במחירים סופר אטרקטיביים. בנוסף למלאי החנות ופריטי אאוטלט מעונות קודמות, יוצעו במכירה גם סמפלים ייחודיים.

רבות דובר על ההידרדרות במתחם שרונה, שהוקם על שרידיה של המושבה הטמפלרית העתיקה באזור הקריה בתל אביב. לאחר השקעה עצומה שלא הניבה תוצאות כפי שציפו היזמים, מסעדות רבות וחנויות ביניהן המותג ההולנדי G-star וכעת גם רשת סטורי החליטו לעזוב את המתחם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

צ'מפיון. יח"צ סטורי,
חולצת ג'ינס של מינימום - 200 ש"ח/יח"צ סטורי

נועה ויויורקה, מנהלת שיווק רשת סטורי: "את סטורי שרונה פתחנו באפריל 2016 כחנות הקונספט הראשונה של הרשת. לאחר כמעט ארבע שנים בשרונה, קרו שני תהליכים: שרונה הפכה להתבסס יותר ויותר כמקום בילוי של שוק האוכל, מסעדות וברים וכך נותרנו (כמעט) האחרונים מחנויות האופנה והלייף סטייל. במקביל, מיד לאחר סיום מתיחת הפנים שעברה כיכר דיזינגוף, הפכנו את 'סטורי כיכר דיזינגוף' לחנות קונספט של 400 מ' בלב העיר הלבנה ומרגישים כי זה המקום הנכון ביותר עבורנו. כמובן שנמשיך לקיים השקות מיוחדות, אירועי תוכן מעניינים ולהציג את מבחר הקולקציות של המותגים שלנו".

הלוקיישן: סניף סטורי, מתחם שרונה.
שעות פתיחה: ראשון-חמישי 10:00-22.00, שישי 09:00-15.00, שבת 11:00-23:00.
טווח מחירים: 50-899 ש"ח.

צ'מפיון. יח"צ סטורי,
קפוצ'ון של צ'מפיון - 120 ש"ח/יח"צ סטורי
סטורי. יח"צ סטורי,
שמלה של לייזי אוף - 100 ש"ח/יח"צ סטורי
סטורי. יח"צ סטורי,
חולצת גולף מנומרת ב-90 ש"ח/יח"צ סטורי
צ'מפיון. יח"צ סטורי,
סווטשירט של צ'מפיון - 210 ש"ח/יח"צ סטורי
סטורי. יח"צ סטורי,
שמלה של פרי פיפל - 199 ש"ח/יח"צ סטורי
סטורי. יח"צ סטורי,
שלל אופציות גם לגברים. מעיל גשם ב-299 ש"ח/יח"צ סטורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully