וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ה! מה קרה לפנים של כריסי טיגן?

15.11.2019 / 7:32

הדוגמנית היפה הגיעה לאירוע ומשהו בפנים שלה נראה אחר. השפתיים נפוחות, המצח קפוא והעיניים מצומצמות. חמישה ימים לאחר מכן היא הגיעה לאירוע נוסף ונראתה כמו חדשה. לא נותר לנו אלא לשער שמדובר בהזרקה שהשתבשה

כריסי טיגן. GettyImages
אוקיי, מה זה? כריסי טיגן מלחיצה/GettyImages

בשבוע שעבר הגיעה כריסי טיגן לאירוע מתוקשר לבושה בשמלה א-סימטרית מבריקה בצבע ברונזה של ראלף & רוסו, התאפרה אצל המאפרת שלה, סידרה את שיערה כולל תוספות אצל מעצב השיער והלכה לסטייליסטית שלה שאבזרה עבורה את הלוק. הכל יכול היה להיות מושלם - אלא שהפנים שלה משכו את תשומת לבנו. נראה היה כאילו טיגן בדיוק יצאה מטיפול בוטוקס שהשתבש. משהו לא טוב קרה לפנים היפות שלה באותו אירוע. השפתיים נפוחות ולא סימטריות, המצח קפוא, הלחיים תפוחות והעיניים מצומצמות.

חמישה ימים לאחר מכן היא הגיעה לאירוע גאלה נוסף מלווה בבעלה ג'ון לג'נד ולבושה בשמלה א-סימטרית ירוקה עשויה בד שיפון נשפך של המעצב הלבנוני ג'ורג' חובייקה - ונראתה לגמרי נהדר. בריאה, מתוחזקת, סקסית ובעיקר - בלי שום סימן לבעיה בפנים. בעוד שחמישה ימים קודם לכן הפנים שלה שידרו מצוקה, הפעם הפנים היו נינוחות עם טווח תנועה מלא וסימטריה מדויקת. היא פיזרה חיוכים ענקיים לכל עבר ולנו לא נותר אלא לחשוד שהיא עשתה טעות חמישה ימים קודם לכן כשבחרה לצאת מהבית עם התקלה הקשה הזו בפנים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כריסי טיגן. GettyImages
לא יכולת להתאפק? טיגן מתוחה/GettyImages
כריסי טיגן. GettyImages
חמישה ימים אחר כך - החיוך חזר למקום/GettyImages

זה לא שאפשר לקבוע חד משמעית מה גרם לפנים שלה להיראות ככה. יכול להיות שבסיפור הזה לא מעורב שום מזרק, אבל ייתכן מאוד שהיא פשוט עברה טיפול אסתטי באותו הבוקר והייתה צריכה לקחת קצת מנוחה ולחכות להחלמה מלאה. אבל לטיגן היה חשוב להגיע לאירוע שהיא התחייבה אליו ולמרות ההתנגשות עם הביקור אצל הפלסטיקאי (כך לפי ההשערות שלנו), היא לא ויתרה על ההגעה, גם במחיר של תיעוד הפנים במצב לא מזהיר. הנראות הבריאה שלה אחרי כמה ימים הוכיחה שההמתנה הייתה יכולה להיות משתלמת, לו רק הייתה בוחרת בה.

כריסי טיגן. GettyImages
ועוד זוית של התאונה/GettyImages

זה לא סוד שכמעט כל כוכבת הוליוודית עוברת תחת המזרקים. גם בגיל מאוד צעיר, כמו זה של טיגן - 33 בסך הכל. טיגן דיברה בעבר לא מעט על טיפולים אסתטיים שעברה. כך למשל, בשנה שעברה חשפה ניתוח פלסטי משונה שעברה - שאיבת שומן בבית השחי. "זה סוד גדול אבל לא אכפת לי יותר. זה היה כל כך קל וגרם לי להרגיש טוב יותר בשמלות. הרגשתי בטוחה יותר. זה מטומטם, אבל אהבתי את זה ואין לי שום חרטה". היא כמובן זכאית לעשות כל העולה על רוחה בלי שמץ של ביקורת, אבל כל מה שאנחנו אומרות זה שכנראה הייתה נחוצה לה מנוחה לפני ההתייצבות מול המצלמות.

כריסי טיגן ג'ון לג'נד. GettyImages
לוק מנצח. שמלת שיפון ירוקה של המעצב הלבנוני ג'ורג' חובייקה/GettyImages

לפי מנתחים פלסטיים, זמן ההחלמה מהזרקות בוטוקוס קצר. מיד לאחר הטיפול או לכל היותר שעות בודדות אחרי ההזרקה כבר אפשר לשוב לפעילות מלאה. ואולם, יש תופעות לוואי שנובעות מרגישות או מהתפשטות החומר לשרירים סמוכים. בין תופעות הלוואי: נפיחות, כאבי ראש, אדמומיות, נוקשות ועוד ועוד. התופעות הללו חולפות תוך כמה ימים או שבועות לכל היותר. יחד עם זאת, קיימת המלצה לא רשמית לעשות בוטוקס שבוע לפני אירוע גדול, כדי לקחת מרווח סיכון על כל מקרה שלא יהיה. עוד מזהירים רופאים, שגם אם בטיפול ראשון, שני או שלישי לא חווית תופעות לוואי - זה לא מבטיח שהתופעות לא יקרו בפעם הרביעית או החמישית, אז תמיד צריך להיות קשוב לגוף. בסך הכל מדובר בהליך לא מסובך ולא מסוכן, אבל אולי לפני שיוצאים לאירוע מתוקשר ברמה בינלאומית, כדאי לקחת יום חופש.

כריסי טיגן. GettyImages
תמיד נראית זוהרת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully