וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולן חושקות בסריג הזה של זארה - אבל אולי עדיף שלא?

18.11.2019 / 6:17

הסוודר המושלם הזה מחזיק בכל האלמנטים המקפיצים, המחיר שלו שפוי לחלוטין, והצבע שלו נכון לחורף הישראלי. אז למה אנחנו כל כך מתלבטות אם לרכוש אותו?

זארה. יח"צ זארה,
יפה כל כך. הסריג הנחשק של זארוש/יח"צ זארה

הדיון בסוגיית ההמתנה לבואו של החורף פה בארץ הוא חשוב ובעל השלכות רבות פנים. אפשר לדבר על שינויי האקלים המדאיגים או על המשמעות הכלכלית עבור אותם בתי עסק שממתינים יותר מידי זמן למכור את המוצרים הרלוונטיים לעונה הקרה ואפשר גם להסתכל על חצי הכוס המלאה וליהנות מהטמפרטורות הנוחות שמאפשרות אופציות בילוי מגוונות מחוץ לבית. יחד עם זאת, האישיו שנרצה לתת לו במה בהקשר הנידון הוא דווקא מהסוג שלא זוכה בימים כתיקונם להתייחסות מיוחדת ואפילו נחשב בעיני רבים לחסר ערך, רדוד ואף מטופש.

אז בכנות מודעת פשוט נגיד את האמת: יש לנו תסכול ומצוקה מהעובדה שאי אפשר עדיין להתלבש חורף. ואנחנו לא לבד. נמאס כבר להסתכל על בגדי קיץ שנחרשו יותר מחצי שנה, החנויות גדושות במעילים, בלייזרים וסוודרים שזועקים לאימוץ, האינסטגרם מלא בפאשניסטות שמדלגות בין ניו-יורק, פריז, קופנהגן ולונדון באאוטפיטים מרובי שכבות ועוד לא הזכרנו את קייטי הולמס שמוציאה לנו את העיניים בשלל רעיונות הנפסלים אך ורק בשל מזג אוויר לא מתאים. בא לנו שינוי מלתחה כבר חודשיים וזה כולל את העובדה שלקחנו בחשבון איחור לא אופנתי בעליל.

זארה. יח"צ זארה,
גולף, מלמלות ונפחים - 269 ש"ח/יח"צ זארה

בקרוב, אם הכל יתקדם כמתוכנן, יהיה אפשר לחשוב ברצינות על סוודר. ואם כבר סוודר אז יש אחד של זארה שנחת באפליקציה לפני כשלושה שבועות ומאז מטריף לנו את המוח. כי מהרגע ששמנו עליו עין הוא פשוט התחיל להראות נוכחות אינסטגרמית בלתי ניתנת לעצירה מעבר לים, על פאשניסטות בארץ וגם בסט צילומים של כוכבות. מדובר בסריג סטייטמנט בגוון קרם שמשלב בתוכו את כל האלמנטים המקפיצים באופן קוהרנטי. יש בו מלמלות, משחקי נפחים וסריגה בטכניקות שונות ובנוסף הוא נחתך בגובה האגן בגימור התואם את צווארון הגולף ואת סיומת השרוול. גם המחיר לא בשמיים, 269 שקלים, מה שהפך אותו לאטרקציה שהתגלגלה לסטטוס של סולד אאוט עם רשימת המתנה באתר.

עוד בוואלה!

השינוי המפתיע של זארה: דוגמנית כזאת אף פעם לא ראינו באתר

לכתבה המלאה

וכעת לשלב השאלות - האם אנחנו מוכנות להיכנע לקראש ולהפוך לחלק מהעדר עם הסיכון המתבקש כי נתקל בסיטואציית 'ביץ' סטול מיי לוק' ממש בקרוב? או שמא כדאי שנוותר על הסריג המחרפן הזה ונמנע מתחושה של קורבנות אופנה? תירצנו לעצמנו כי גם אנחנו פאשניסטות נחשבות ועשינו וי על רשימת ההמתנה. אין לחץ, גם ככה יש לפחות חודש עד שנוכל להסתובב פה עם סוודר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully