וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע אלחמיסטר מתחככת עם טופ מודלס באירוע הכי נוצץ בלוס אנג'לס

17.11.2019 / 13:30

אושיית האינסטגרם הישראלית המריאה ללוס אנג'לס לייצג את ישראל בטקס הפרסים של המותג האמריקאי REVOLVE. על הדרך היא גנבה סלפי עם מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט ופגשה את אחת הדוגמניות הכי רותחות בעולם

נטע אלחמיסטר REVOLV. GettyImages
נציגות מכובדת ומרגשת. נטע אלחמיסטר על השטיח האדום של REVOLVE/GettyImages

מותג האופנה האמריקאי REVOLVE עורך זו השנה השלישית טקס פרסים ומזמין אליו דוגמניות מובילות מרחבי העולם לקחת חלק. בטקס, שהתקיים השנה בלוס אנג'לס, מחלקים פרסים למותג השנה, דוגמנית השנה ואפילו ערוץ היוטיוב של השנה. בין הדוגמניות המוכרות ברמה בינלאומית כמו רוזי הנטינגטון וויטלי, וויני הארלו ופריס הילטון - הייתה גם נציגות ישראלית מכובדת ומרגשת. הדוגמנית, אשת העסקים ובעיקר אושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר, שהוזמנה מטעם המותג והגיעה לחלוק שטיח אדום עם הכוכבות העסוקות.

אלחמיסטר לבשה שמלת מיני א-סימטרית נוצצת עשויה פאייטים בצבע שחור של המותג, ואבזרה עם עקבים בצבע שחור ועגילי סטייטמנט כסופים. במהלך האירוע היא זכתה להתחכך בדוגמניות, ואפילו גנבה איזה סלפי קטן עם מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט קנדיס סוונופול, שזכתה בפרס היוקרתי "אשת השנה" והגיעה לבושה בג'ינס לבן עם חולצת נוצות בצבע ניוד משובצת פאייטים כסופים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נטע אלחמיסטר REVOLV. GettyImages
שמלת מיני א-סימטרית נוצצת של המותג/GettyImages

כאמור, גם הדוגמנית רוזי הנטינטגון וויטלי, אחת מחביבות המדור שלנו, שלחלוטין נחשבת "הדוגמנית הרותחת בעולם", הגיעה לטקס. רוזי בחרה בשמלת עור שחורה עם שסע עמוק במיוחד ומחשוף עמוק אפילו יותר בעיצובו של מייקל קוסטלו, שעיצוביו נמכרים באתר. בשביל להוסיף דרמה היא מרחה שפתון בורדו בוהק על השפתיים ושמרה על המבט החתום שמזוהה עמה. הנטינגטון גם יצאה מהטקס עם הפרס השווה "אייקון השנה".

וויני הארלו, שזכתה בפרס "דוגמנית השנה", לבשה שמלת קטיפה בצבע ורוד עוצמתי, גם היא בעיצובו של מייקל קוסטלו, לה הוסיפה מגפי עקב בצבע פודרה. פריס הילטון, שהגישה להארלו את הפרס, לבשה שמלה שחורה עם מחשוף עמוק ושרוולים שקופים, אחד הטרנדים הבולטים בעונה הקרובה, ונעלה עקבים שחורים בשיבוץ אבנים בעקב.

קנדיס סוונופול REVOLV. GettyImages
אז את ונטע בסטיז עכשיו? קנדיס סוונופול/GettyImages
רוזי הנטינגטון וויטלי REVOLV. GettyImages
שסע עמוק ומחשוף עמוק עוד יותר. הדאבל של רוזי הנטינגטון וויטלי/GettyImages
וויני הארלו REVOLV. GettyImages
וויני הארלו בשמלת קטיפה ורודה/GettyImages
פריס הילטון REVOLV. GettyImages
מגישת הפרס - פריס הילטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully