וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבודה בטרמינל: בלה חדיד לא תמיד מדגמנת סטייל

19.11.2019 / 6:17

הדוגמנית העסוקה בעולם אולי נולדה עם גנים משובחים, אבל מתברר שחוש סטייל מפותח לא תמיד יש לה. באמת שאין לנו שום הסבר ללוק שדה התעופה שלה שכולל תיק יקר בטירוף ונטול שיק, כובע לא קשור וסוודר מיושן. טעון שיפור

צילום מסך

(בווידיאו: בלה חדיד בצילומים למגזין ווג)

בלה חדיד היא ללא ספק אחת הדוגמניות העסוקות בעולם. היא מצטלמת עבור לא מעט מותגים ומעצבי על, מצטלמת לשערי מגזינים בתפוצה בינלאומיות וצועדת על המסלולים הכי נחשבים. אך למרות זאת, גם אם יש לך את כל הנתונים שהופכים אותך לאחת מהדוגמניות הכי מצליחות של השנים האחרונות - מתברר כי לא כל בגד שתשימי עלייך יראה טוב, גם טופמודלס טועות בבחירות האופנתיות שלהן ובוחרות לוקים מחרידים, שאף גנטיקה, משובחת ככל שתהיה, לא יכולה להציל.

ביום שבת האחרון נחתה חדיד (23) בשדה התעופה JFK בניו יורק בלוק שגרם לנו להרים גבה. ג'ינס שחור בגזרה ישרה, סוודר צהוב של פנדי, ז'קט עור, נעלי ד"ר מרטינס ותיק כעור של שאנל שנקרא "גרפיטי על המדרכות", והעלות שלו היא לא פחות מ-6,850 דולר. ואולם, גולת הכותרת של הלוק המוזר היא כובע פרוותי מנומר סטייל 'הרגע נחתתי בסיביר' של המותג Unif.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בלה חדיד. splash
הגנים לא יעזרו לך הפעם. בלה חדיד בשדה התעופה בניו יורק/splash

אז מה לא עובד לנו בלוק? התשובה היא - הכל. הסטייליסטית של חדיד, מימי קוטרל, שבין לקוחותיה הקבועות יש את גם את האחות הגדולה ג'יג'י ואת פריאנקה צ'ופרה ושרה סמפיו, ידועה ביכולת לא רעה בכלל להלביש את הכוכבות. ואולם, כנראה הפעם היא פישלה, או שפשוט האחות האמצעית לבית משפחת חדיד החליטה לדלג על שירותיה. כך או כך, התוצאה מבולגנת ונטולת כל סטייל. החולצה מיושנת, התיק מבולגן ונראה כמו עבודת יצירה בגן והכובע באמת קשה לעיכול. גם נעלי ד"ר מרטינס שהפכו להיות פריט חובה בארונה של כל פאשניסטה לא מיטיבים עם הלוק.

אם חשבתם שזו הפעם הראשונה שחדיד לובשת את הבגדים הללו, תחשבו שוב. מתברר שאת הכובע היא חבשה גם כשנחתה בשדה התעופה בלונדון עשרה ימים קודם לכן. באותה נסיעה היא לבשה את אותם מכנסיים, נעלה אותם נעליים ואחזה באותו תיק יקר אך נטול שיק של שאנל. כנראה שהיא מצאה לוק נסיעות מנצח והיא דובקת בו, רק שכל קשר בינו לבין המילה "מנצח" מקרי בהחלט. גנים משובחים מקבלים בלידה, חוש סטייל צריך לפתח.

  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully