וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוכסית שהתקלקלה: השמלה שהוכיחה שמשהו קרה לסטייל של קייט מידלטון

19.11.2019 / 13:00

כבר כמעט עשור שהדוכסית מקיימברידג' נחשבת אושיית סטייל עולמית מובילה. ואולם, בזמן האחרון כל הבחירות שלה משעממות אותנו נורא. הפעם היא הלכה על שמלה קלאסית עם גזרה מדויקת, אבל בד שגרם לנו לנוע באי נוחות. מה יהיה?

קייט מידלטון, באפט"א 2018/GettyImages

(בווידיאו: קייט מידלטון בטקס פרסי האקדמיה הבריטית לקולנוע וטלוויזיה, 2018)

בתקופה האחרונה נראה כי משהו לא טובעובר על הסטייל של הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, איפשהו, בין כל ההכנות להיות המלכה הבאה של בריטניה, היא איבדה את חוש הטעם והחלה לפשל דווקא במקומות המובנים מאליהם - כמו שילוב נכון של צבע הגרביונים לצבע הנעל. דווקא מידלטון, שכבר כמעט עשור נחשבת לאושיית סטייל עולמית שכל בגד שהיא לובשת הופך סולד אאוט בחנויות, נצמדת לאחרונה ללוקים משמימים ומבוגרים יתר על המידה, שלא מחמיאים לגילה הצעיר - 37 בסך הכל. אבל הנה, בתוך כל השעמום הזה, הגיע לוק קצת יותר נכון, יותר מהודק, יותר קלאסי. ואולם, גם הוא לא שלם ולא מושלם והכל בגלל בד בעייתי שרצה להיות וינטג' עם אמירה, והתברר כמיושן במובן הלא טוב של המילה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון הנסיך ויליאם. GettyImages
גזרה מחמיאה, בד בעייתי. קייט מידלטון והנסיך וויליאם/GettyImages

מידלטון הגיעה אמש (ב') מלווה בבעלה הנסיך וויליאם לתיאטרון פלאדיום בלונדון, שם התקיים אירוע ההתרמה השנתי של קרן הצדקה המלכותית, כשהיא לובשת שמלה של אחד המעצבים החביבים עליה, אלכסנדר מקווין. מדובר בשמלת מקסי ארוכה עם שרוולים ומחשוף בגזרה מחמיאה. על פניו מדובר בשמלה לא רעה בכלל. הגזרה עושה חסד לגופה של מידלטון וגם שילובי בד הקטיפה - הן במחשוף והן באזור החגורה, מייצרים צללית נכונה לכל אישה ובפרט לדוכסית הצנומה. את הלוק איבזרה מידלטון בעגילי זהב ופנינה, קלאץ' שחור וסטילטו תואמים. הבעיה מתחילה כשמתעמקים בבד - בד שחור שקפקף שעליו פרינט פרחוני עם עיטורים שמתאים יותר לרהיטי וינטג' ופחות לשמלות ערב יוקרתיות שלובשת מי שאמורה ביום מן הימים לשבת על כס המלכות.

קייט מידלטון הנסיך ויליאם. GettyImages
מחשוף מדויק עם שילוב של בד קטיפה אופנתי/GettyImages

בשנה שעברה מייגן מרקל והנסיך הארי היו אלה שהגיעו כנציגות הארמון לאירוע היוקרתי שמתקיים מדי שנה ובשנים שלפני כן, היו אלה הדוכסים מקיימברידג'. אם נסתכל על התמונות נבין שמשהו אכן קרה לסטייל של מידלטון. בעבר היא ידעה לשים את ידה על השמלות המוצלחות ביותר, כאלה שגם בחלוף השנים עומדות במבחן הזמן - וזה כל מה שהופך שמלה למנצחת. לאחרונה זה פשוט לא קורה. אז מה בדיוק קרה לסטייל של מידלטון? מבטיחות לנסות לברר.

קייט מידלטון הנסיך ויליאם. GettyImages
מתכוננת למלוכה. האם זה בא על חשבון הסטייל?/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
לפחות החיוך נשאר אצילי/GettyImages
קייט מידלטון והנסיך וויליאם במופע הצדקה "רויאל וראייטי שואו" (Royal Variety Show), לונדון, נובמבר 2017. GettyImages
בעבר היא בחרה נכון יותר. קייט מידלטון באירוע הצדקה השנתי של 2017 בשמלה נוצצת של ג'ני פקהאם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully